Від ID-паспорта до сомельє: 8 незвичайних послуг українських банків

26 Липня 2021

Запорука вдалого бізнесу – пропонувати клієнтам різні корисні послуги, які будуть формувати інтерес у людей і лояльність до компанії, бренду. Українські банки також виходять за рамки просто фінансової установи. Вони створюють чат-ботів, які допомагають клієнту придбати колекцію вина, запускають онлайн-курси для підприємців і дозволяють відкрити рахунок за допомогою відеозв’язку.

Banker.ua розповість про вісім незвичайних послуг, які пропонують українські банки.

Головний Telegram-канал банкірів

Оформить ID-карту через Приват24

У ПриватБанку є послуга, що дозволяє замовити ID-карту громадянина України прямо через сервіс Приват24.

Тут не треба нічого заповнювати, всі дані підтягуються автоматично. Потрібно тільки вибрати зручний час, щоб відвідати міграційну службу за місцем проживання для процедури ідентифікації та зняття біометричних даних.

Щоб замовити ID-карту, треба зайти у свій кабінет у Приват24 (поки що послуга доступна тільки у веб-версії) і вибрати розділ «Соціальний кабінет». Далі необхідно перейти у вкладку «Персональні документи» і оформити заявку.

Блокувати списання коштів із сервісів від monobank

monobank дає можливість блокувати списання онлайн-платежів сервісів, до яких прив’язана банківська карта. Наприклад, Glovo, Uber, Netflix, Megogo тощо.

Але в банку підкреслюють, що блокування – це не те саме, що відключення підписки. Сервіс може накопичувати ваш борг і списати все, коли ви знову захочете скористатися його послугами. Тому банк рекомендує блокувати списання тільки в разі, якщо не знаєте, за що списують гроші.

Щоб зайти в папку «Онлайн-платежі», необхідно спочатку натиснути на значок «Інші платежі» на головному екрані і вибрати її в списку.

Електронний кабінет торговця від Ощадбанку

Кабінет торговця дає підприємцю можливість приймати оплати товарів і послуг. Для підключення інтернет-еквайрингу потрібно подати заявку на сайті або звернутися в будь-яке відділення Ощадбанка.

Що можна зробити за допомогою цієї послуги:

  • включити інтернет-еквайринг, провести відповідні налаштування сайту або мобільного додатку;
  • під’єднати сучасні платіжні технології – інвойсинг (електронний перелік продуктів, послуг та рахунок для їхньої оплати), цифрові гаманці Apple/Google Pay, Masterpass, автоплатіж, збереження карток і подальшу оплату токеном (захищеним носієм) карти;
  • налаштувати преавторизацію (холдування).

Цифровий банк з відеочатом і медіа від Альфа-Банк Україна

За допомогою Sense SuperApp від Альфа-Банку можна віддалено відкрити рахунок за 10 хвилин через відеочат. Клієнти-підприємці можуть управляти своїми особистими і бізнес-рахунками в одному додатку для фізосіб і ФОП.

У кожного користувача цифровий банк може виглядати по-різному. Можна міняти все: назви рахунків, дизайн ярликів і їхнє розташування, створювати папки з популярними платежами, вибирати тему, фон робочого столу і звуки. А також стиль спілкування – від дружнього до офіційно-ділового.

Програма для підприємців від Ощадбанку

Ощадбанк для підтримки малого бізнесу створив програму «Будуй своє». Це навчання і консалтинг для підприємців і стартапів. Тут можна знайти інструменти для бізнесу від партнерів програми на пільгових умовах, а також рахунки і кредити для бізнесу.

Програма пропонує тести для підприємців, уроки з просування в інтернеті, складання бізнес-плану, корисні матеріали з податкових та фінансових аспектів ведення бізнесу і багато іншого.

Ось які онлайн-курси пропонують учасникам:

  • Працюючий бізнес-план;
  • Формула швидкого зростання бізнесу;
  • Як вивести свій бізнес на міжнародний рівень;
  • Просування в YouTube;
  • Побудова персонального бренду тощо.

Apple Music від ПриватБанку

ПриватБанк пропонує безкоштовно приєднатися до стрімінгової платформи Apple Music на чотири місяці замість стандартних трьох і слухати мільйони пісень.

Щоб підписатися, потрібно знайти в меню Приват24 розділ «Apple Music», оформити акційну передплату та підтвердити операцію.

Чат-бот для підприємців від Райффайзен Банк

Райффайзен Банк разом із Visa запустили продукт чат-бота для підприємців, які вже стали клієнтами банку.

Цей консьєрж-сервіс у форматі чат-бота для месенджерів полегшує щоденну рутину для власників малого та середнього бізнесу. Він доступний у Viber і Telegram.

Ось що він вміє:

  • Надає допомогу за будь-якими інформаційними та організаційними запитами, організаціями подорожей, онлайн-покупками;
  • Містить проактивні сервіси – наприклад, нагадування і персональний календар;
  • Може відповісти на будь-яке питання про користування платіжною карткою та поінформувати про привілеї, доступні для власників карток Visa;
  • Допомагає у веденні повсякденних справ (зокрема, найняти клінінгову службу або терміново знайти няню для дитини);
  • Може стати персональним сомельє і допоможе сформувати персональну колекцію напоїв.

Всі ці послуги доступні для підприємців-клієнтів Райффайзен Банку, в яких вже є платіжна карта Visa.

Швидка оплата в кафе і ресторанах від monobank

Ще одна нова послуга від mono дозволяє замість очікування офіціанта з терміналом просто відсканувати QR-код на столику або потрясти телефон із відкритим додатком monobank (функція Shake to Pay), обрати ресторан і ввести номер столика. Чек зберігається прямо в деталях транзакції у виписці.

Також до рахунку можна додати чайові й оплатити всю суму прямо в додатку. А ще оплачений рахунок можна розділити з друзями, скориставшись іншою функцією split bill.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: