Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
ПриватБанк запустив сервіс керування страховками
Новий функціонал робить швидкою та зручною комунікацію зі страховою компанією.
Відтепер клієнти банку, які придбали страхові поліси за допомогою банку, зможуть керувати полісами напряму через мобільний додаток чи вебверсію Приват24, передає Banker.ua з посиланням на пресслужбу банку.
“Новий функціонал робить швидкою та зручною комунікацію зі страховою компанією – прямо у Приват24 можна онлайн заявити про страховий випадок, надати необхідні документи та отримати компенсацію від страхової компанії. Також в Приват24 буде оновлюватися інформація про кожний крок розгляду заяви страховою компанією”, – йдеться у повідомленні.
На сьогодні онлайн врегулювання у Приват24 доступне за основними видами страхування майна, здоровʼя, а також страхування кредитного ліміту, комунальних платежів та страхування від шахрайства.
Читайте також: Відбудова нової України: хто, як та скільки допомагатиме нашій державі відновлюватися.
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що суд підтвердив законність націоналізації ПриватБанку.
Коментарі (0)