Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Олексій Руднєв, СЕО Акордбанку: «Зробити найкращий продукт на ринку – це 10% успіху. Основна задача – розповісти потенційним клієнтам про цей продукт»
Banker.ua цьогоріч уперше презентує свою авторську премію Banker Awards 2024, в рамках якої відзначає найкращі українські банки і компанії за їхні досягнення протягом року. Ці бізнеси стали рушіями розвитку країни, фінсектору й економіки, тож відзнака їхніх зусиль стимулюватиме їх до подальшого покращення власних продуктів та сервісів, автоматизації процесів і цифровізації. Отже, представляємо вам переможців премії та їхні номінації, і публікуємо ексклюзивні інтервʼю з ними.
Акордбанк — переможець у номінації «Найкращий кредит для фізосіб»
Від початку повномасштабної війни в Україні основою зростання кредитних портфелів більшості українських банків стали беззаставні кредити готівкою. Тому Акордбанк у своїй діяльності обрав пріоритетом цей сегмент. Основна задача фінустанови — закрити основну проблему клієнта, а саме потребу в коштах, і зробити це максимально просто, швидко та вигідно. Саме тому в червні 2024 року в Акордбанку не лише покращили умови кредитування, а і зробили продукт «Простий» єдиним для всіх клієнтів і на всі випадки: перекредитування, купівля нерухомості, ремонт, навчання та будь-які інші споживчі потреби.
Наразі Акордбанк має одну з найвигідніших кредитних пропозицій на банківському ринку України за критерієм сукупних витрат за кредитом. Серед ключових переваг варто відмітити простоту і швидкість оформлення (лише паспорт і РНОКПП), конкурентну ціну та прозорі умови, адже, крім щомісячної комісії, відсутні будь-які інші додаткові плати чи ковенанти на кшталт страхування.
Банк прагне бачити серед своїх клієнтів платоспроможних позичальників. Якщо клієнт є громадянином України у віці від 23 до 64 років, і він має змогу своєчасно погашати кредит, то йому радо запропонують продукт «Простий». В Акордбанку впевнені: якою б не була мета кредитування, клієнт навряд чи зможе знайти більш вигідні умови у конкурентів, а якщо знайде, то співробітники банку обов’язково ще щось запропонують, щоб закрити потребу клієнта з відчутною вигодою для нього.
Повну версію тексту читайте на сторінках журналу, який можна придбати тут. Нижче представляємо ексклюзивне інтервʼю переможців.
У той час, коли українські банки змагаються за клієнтів, знижуючи процентні ставки та покращуючи умови, Акордбанк зробив важливий крок уперед, пропонуючи простий і вигідний кредитний продукт, який відповідає потребам сучасних українців. Що стоїть за цим успішним рішенням? Як банк досяг таких результатів і які амбіції має на майбутнє? Про це в інтерв’ю Banker.ua розповів Голова Правління Акордбанку Олексій Руднєв.
— Пане Олексію, які пріоритети у своїй діяльності наразі має Акордбанк? Чому ви вирішили сфокусуватися саме на створенні найкращих умов для кредитування?
— Як показує практика, висока процентна маржа — це дуже яскрава, але коротка історія, а наша стратегічна мета — стати банком номер один із кредитування. Саме тому ми обрали для себе основним пріоритетом максимально низький рівень простроченої заборгованості та лояльність клієнтів. Досягти цього можна єдиним чином — запропонувати вигідні умови кредитування. Для платоспроможного клієнта основним фактором вибору банку завжди залишатиметься «переплата», особливо, якщо ми говоримо про категорію середнього чеку 50 000+ грн, бо саме це наша цільова аудиторія.
Якщо інший банк на ринку знижує щомісячну комісію до 2,22%, а ми продовжимо кредитувати під більш високі проценти, то до нас не лише не прийдуть нові клієнти, а й наші діючі клієнти рефінансуються в тому банку. Значить, потрібно змінюватися, покращувати скорингові системи та процеси таким чином, щоб запропонувати клієнтам щомісячну комісію 1,99%. Саме це ми і зробили.
Також Акордбанк — це не лише про доходи, а і про соціальну місію. Ми — український банк. З початку війни наша команда щомісяця підтримує захисників: сотні відремонтованих і нових дронів, десятки автівок, генератори, засоби зв’язку, старлінки та багато чого іншого. Але важливою є і підтримка нашої економіки, а вигідні кредити для населення — це саме те, що потрібно для її зростання, бо всі ці кошти люди витрачають на купівлю товарів і послуг в Україні. А якщо вдасться рефінансувати клієнта, щоб людина менше переплачувала за кредитом, а більше витратила на купівлю товарів для себе і близьких, то що може бути краще.
— Яким чином, на вашу думку, вам вдалося досягти гарних результатів і стати успішними в цьому напрямі?
— Протягом останніх кількох місяців, після запуску оновленого продукту «Простий», ми подвоїли щоденні продажі і бачимо позитивну динаміку, а вдалося це завдяки реально вигідним умовам кредитування, простоті оформлення, розгалуженій мережі відділень та правильній маркетинговій кампанії.
Вже в жовтні ми очікуємо реліз оновленого мобільного застосунку, що зробить наші продукти ще більш доступними.
Зараз більше 40% кредитів ми видаємо на рефінансування, тобто наші умови більш конкурентні. Будемо й надалі рухатися в цьому напрямі, оскільки потенціал цього сегмента практично безмежний. Але й не забуваємо про тих, хто ще не встиг скористатися кредитами конкурентів.
— В чому ж особливість оновленого продукту «Простий»?
— Серед ключових переваг варто відмітити простоту і швидкість оформлення — лише паспорт і РНОКПП, а також конкурентну ціну та прозорі умови, адже, крім щомісячної комісії, відсутні будь-які інші додаткові плати чи ковенанти на кшталт страхування при отриманні кредиту. Клієнт самостійно приймає рішення щодо страхування, а також обирає страхову компанію, яка відповідає його потребам. Це не наш бізнес.
— Яким чином Акордбанк планує підтримувати свою конкурентну позицію на ринку кредитних послуг у майбутньому?
— Станом на сьогодні ми маємо одну з найкращих пропозицій на ринку за ціною, і плануємо зберігати цю позицію й надалі. Якщо ви виходите на ринок, у вас серйозні амбіції, то ви маєте запропонувати клієнтам те, чого не пропонує жоден із конкурентів, а якщо говорити про кредитування сьогодні, то це насамперед вигідні умови кредитування.
Ми вже запустили активну рекламну кампанію, а також продовжимо інвестувати у просування впізнаваності та знання про банк як один з найкращих на ринку кредитування.
Основна задача на жовтень 2024 року — впровадити можливість оформлення кредиту в мобільному застосунку банку без відвідування відділення, а після цього будемо працювати з новими інструментами та продуктами, які раніше були недоступні для нас, наприклад, товарні кредити та розстрочки, агентські продажі.
— У чому ви бачите найбільші точки зростання для Акордбанку у сфері кредитування?
— В побудові обізнаності серед потенційних споживачів про наші кредитні продукти та їхню вигідність. Зробити найкращий кредитний продукт на ринку — це 10% від того, що потрібно для успіху. Основна задача — розповісти кожному, кому потрібний цей продукт, про його переваги. Найкращі умови ми вже зробили, тож тепер займаємося просуванням продукту серед цільової аудиторії.