Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Будуємо довіру: досвід та стійкість Alliance Novobud під час війни
Banker.ua цьогоріч уперше презентує свою авторську премію Banker Awards 2024, в рамках якої відзначає найкращі українські банки і компанії за їхні досягнення протягом року. Ці бізнеси стали рушіями розвитку країни, фінсектору й економіки, тож відзнака їхніх зусиль стимулюватиме їх до подальшого покращення власних продуктів та сервісів, автоматизації процесів і цифровізації. Отже, представляємо вам переможців премії та їхні номінації, і публікуємо ексклюзивні інтервʼю з ними.
Alliance Novobud — переможець у номінації «Драйвер ринку новобудов»
Cтаном на сьогодні девелоперська компанія Alliance Novobud розвиває два проєкти в Києві — клубний будинок на Подолі Illinsky House та преміальний проєкт в центрі міста — Montreal House. Також два проєкти у Броварах — Krona Park II і ЖК «Лавандовий». Головне завдання, яке компанія поставила перед собою цього року, — активно будувати попри регулярні обстріли, відключення електроенергії, нестачу кваліфікованого персоналу, проблеми з логістикою будматеріалів тощо. Падіння попиту через важку економічну ситуацію на тлі повномасштабного вторгнення також негативно впливає на галузь.
Особливу увагу цьогоріч приділили організації якісного сервісу. Серед нововведень у цьому напрямі: чат-бот розтермінування, online-консультації та перегляди нерухомості для тих, хто не може особисто відвідати офіси продажу. Одним з перших на ринку девелопер запропонував страхування нерухомості з урахуванням воєнних ризиків, запустив проєкт «Alliance Prostir — квартири з ремонтом» та шоурум, в якому клієнт може наочно ознайомитися з якістю та дизайном оздоблення.
Одними з ключових переваг девелопера є висока якість забудови та продумані концепції житлових проєктів, які забезпечують якісну інфраструктуру навколо та в самому проєкті, а також широка лінійка пропозицій щодо можливостей придбання нерухомості: програми «єОселя» та «єВідновлення», власні програми з вигідною розстрочкою від забудовника, кредитні продукти з банками-партнерами тощо.
Повну версію тексту читайте на сторінках журналу, який можна придбати тут. Нижче представляємо ексклюзивне інтервʼю переможців.
Alliance Novobud, один із ключових забудовників столиці, продовжує активно будувати і розвиватися, демонструючи приклад стійкості та адаптивності у турбулентні часи. Як компанії вдається залишатися драйвером на ринку новобудов попри всі труднощі, розповідає Ірина Міхальова, СMO Alliance Novobud.
— Ірино, як ви вважаєте, які фактори дозволяють Alliance Novobud бути драйвером столичного ринку новобудов?
— Останні 2,5 роки будівельна галузь, як і вся країна, працює в надважких умовах. Це час небачених раніше випробувань та непересічних можливостей, скориставшись якими, бізнес набуває досвіду та стійкості. Ми наважилися пройти ці випробування та робимо це з гідністю. Ми стали одними з перших, хто повернувся на будівельні майданчики, як тільки це стало можливим — на початку квітня 2022 року, після деокупації Київщини.
Одними з перших почали виходити з маркетинговими та PR-комунікаціями, показуючи, що ринок живий, що ми продовжуємо виконувати взяті на себе зобов’язання. В той час це допомагало нам повертати довіру до ринку новобудов, а інші гравці ринку надихалися нашою сміливістю.
Ми одними з перших стали учасниками державних програм «єОселя» та «єВідновлення», що свідчить про те, що ми гнучкі та прогресивні у своїй роботі.
Як би не було важко, ми продовжуємо будувати під час відключень світла, агресії ворога та економічної нестабільності. Ми не просто виконуємо зобов’язання, а й розробляємо та пропонуємо покупцям нові продукти та можливості, наприклад, проєкт «Alliance Prostir — квартири з ремонтом». Презентували шоурум, в якому показали, як буде виглядати квартира з ремонтом від забудовника.
— За рахунок чого ви забезпечуєте стабільний розвиток компанії в умовах війни та економічної нестабільності?
— У квітні-вересні 2022 року ми будували переважно коштом власного фінансового плеча. Ближче до зими 2022-2023 років вийшли на більш-менш стабільний об’єм продажів, плюс чинні клієнти почали потроху виплачувати розтермінування, які були оформлені до вторгнення. Таким чином, ми змогли отримати практично стабільне фінансування на подальший свій розвиток.
Так, ситуація з продажами все ще невпевнена, але ми бачимо тенденції до покращення і працюємо над тим, щоб ринок новобудов ставав більш активним та прибутковим.
— Які стратегічні кроки допомогли і продовжують допомагати компанії в такі складні часи?
— Знову-таки, це насамперед рішення про швидке відновлення роботи навесні 2022 року. Адже тоді і зараз продає, а, значить, має довіру та заробляє, той, хто будує. Одним із пріоритетних завдань, на той момент, було повернення довіри покупців до ринку новобудов. Зробити це було можливо лише через демонстрацію активної динаміки будівництва та регулярну здачу будинків в експлуатацію.
По-друге, ми спромоглися максимально швидко зібрати сильну команду фахівців, які запустили та налагодили роботу компанії у такий складний час. Нам вдалося повернути велику частину працівників з-за кордону й набрати нових гравців, які надали команді нового досвіду та бачення. Практично 95% наших працівників працювали й працюють зараз офлайн.
По-третє, в березні 2023 року Alliance Novobud став членом Ради директорів найбільшого профільного об’єднання українського бізнесу в будівельній галузі — Конфедерації будівельників України. Завдяки цьому ми маємо можливість впливати на розвиток та реформування галузі, ділитися досвідом, докладати зусиль щодо подолання наслідків російської воєнної агресії в Україні, координації дій для майбутньої відбудови тощо.
Зрештою, ми не просто продовжували працювати, а і прагнули якісних змін. Восени 2022 року ми наважилися на повний ребрендинг компанії: змінили логотип, створили новий офіційний сайт тощо.
— Як ви працюєте над зміцненням довіри клієнтів до новобудов, враховуючи непросту ситуацію на ринку нерухомості?
— Сьогодні шлях до клієнта складний, але суттєво не відрізняється від того, яким ми простували до вторгнення. Клієнти довіряють і купують, якщо бачать реальну динаміку будівництва своїми очима на будмайданчиках, на сайтах житлових комплексів, у соцмережах тощо. Для цього ми щомісяця публікуємо новини, фото- та відеорепортажі, інформуємо про здачу будинків в експлуатацію, присвоєння їм поштових адрес, старти нових проєктів тощо.
Наші клієнти отримують в офісах продажу якісну фахову консультацію експертів з нерухомості, які пропонують індивідуальні рішення під покупця. Ми чуємо кожного клієнта та готові пропонувати найкращі умови.
До речі, нещодавно Alliance Novobud очолив трійку лідерів серед забудовників за кількістю споживчих сервісів на етапі продажів новобудов. До цього переліку входять: консультації в месенджерах, чат-боти на сайтах проєктів, online-консультації та перегляди нерухомості, зокрема в шоурумі квартир із ремонтом, страхування нерухомості з урахуванням воєнних ризиків, персональний менеджер і багато інших послуг. Комплексне дослідження сервісів на етапі продажу Visionary Service було проведене RED від ЛУН влітку 2024 року.
Також ми ведемо активну, чесну та розумну маркетингову комунікацію. Постійно розробляємо акційні пропозиції та розказуємо про них через радіо, борди, ЗМІ та рекламу в соцмережах. Сьогодні важливий не розмір рекламного бюджету, а вміння його грамотно використати.
— Яким чином компанія планує розширювати і зміцнювати позиції на ринку новобудов?
— Ми плануємо запуск будівництва нових цікавих житлових проєктів у комфорт-класі. Наразі розглядаємо земельні ділянки в передмісті та в самій столиці.
Також серед планів проєктування нових комплексів не просто за всіма чинними нормами ДБН, а й з наданням таких додаткових можливостей, як придбання квартир із ремонтом від забудовника, оснащення будинків додатковими джерелами безперебійного живлення, організація комфортних приміщень подвійного призначення для безпечного перебування мешканців в разі повітряної тривоги тощо.