Індивідуальний підхід у глобальних масштабах: як Креді Агріколь Банк тримає лідерство у преміумбанкінгу

25 Жовтня 2024

Banker.ua цьогоріч уперше презентує свою авторську премію Banker Awards 2024, в рамках якої відзначає найкращі українські банки і компанії за їхні досягнення протягом року. Ці бізнеси стали рушіями розвитку країни, фінсектору й економіки, тож відзнака їхніх зусиль стимулюватиме їх до подальшого покращення власних продуктів та сервісів, автоматизації процесів і цифровізації. Отже, представляємо вам переможців премії та їхні номінації, і публікуємо ексклюзивні інтервʼю з ними.

Креді Агріколь Банк — переможець у номінації «Найкращий преміальний банкінг»

Преміальний банкінг від Креді Агріколь вигідно відрізняється якістю преміальних послуг, найвищим рівнем сервісу.  Зокрема, мова йде про флагманський пакет Sommelier, який є одним із найкращих на ринку за обсягом та якістю послуг. Своїм клієнтам банк пропонує: управління капіталом, персональний супровід преміумменеджера, партнерство з європейськими банками, вигідні депозити, індивідуальні банківські сейфи, програми лояльності, дистанційний банкінг, доставку карток у понад 220 країн світу, а також індивідуальний підхід до кожного клієнта та підтримку на всіх етапах.

Створюючи настільки наповнений і персоналізований продукт, Креді Агріколь Банк фокусувався на тому, хто саме є його преміальними клієнтами. Це власники бізнесів, їхні родини, а також керівники провідних міжнародних та українських компаній, які цінують свій час, якість консультацій та сервісу і переваги надійного банку-партнера, з яким хочеться працювати у довгостроковій перспективі.

Чітке розуміння потреб преміумклієнтів дозволяє банку надавати їм допомогу навіть у найбільш нестандартних ситуаціях. Зокрема, під час війни банк ще більше сфокусувався на Family-банкінгу, що дуже зручно для клієнтів. Коли портфельний менеджер знає родину, всіх її членів, він може надавати набагато корисніші поради та передбачати їхні потреби на майбутнє.

Повну версію тексту читайте на сторінках журналу, який можна придбати тут. Нижче представляємо ексклюзивне інтервʼю переможців.

Преміумбанкінг є невід’ємною частиною життя багатьох заможних клієнтів, особливо в умовах війни, коли виникає багато форс-мажорних ситуацій, які потребують індивідуального підходу. Єлизавета Тимошенко, директорка департаменту розвитку преміумбанкінгу Креді Агріколь Банку, в інтерв’ю Banker.ua розповіла про нові рішення та можливості для клієнтів і тенденції розвитку преміальних сервісів.

— Єлизавето, що робить Креді Агріколь, щоб забезпечувати своїх клієнтів найвищим рівнем послуг у сегменті преміального банкінгу?

— Одна з найбільших цінностей банку — виключна репутація та надійність. Що б не сталося, ми постійно підтримуємо наших клієнтів, вони ж відповідають взаємністю і довіряють свої заощадження, які значно зросли протягом поточного року.

Наш флагманський преміальний пакет Sommelier справді є одним із найкращих на ринку за кількістю та рівнем сервісів, які він містить. Вони широко варіюються: від вигідних пропозицій за класичними банківськими продуктами до цікавих lifestyle-сервісів.

Міжнародна група Креді Агріколь представлена у 46 країнах світу. Ми добре налагодили співпрацю з іноземними колегами з напряму private banking банку Групи в Польщі, Франції, Швейцарії та пропонуємо індивідуальний супровід і підтримку персонального менеджера Креді Агріколь Україна, який може організувати зустріч із банкіром за кордоном.

Так, клієнтам доступне обслуговування в рамках private management у таких країнах як Франція та Швейцарія. У Польщі, куди під час повномасштабної війни мігрувало багато українців, персональні менеджери Креді Агріколь Україна з іноземними колегами допоможуть преміумклієнтам зібрати документи, організувати зустріч і, якщо потрібно, запропонують послуги англомовного менеджера, щоб стати клієнтом банку. Такий сервіс можна отримати у 400 відділеннях банку в Польщі. Серед великого переліку я би виокремила унікальну послугу підтримки персонального менеджера під час проходження клієнтом комплаєнс-перевірки.

Головний Telegram-канал банкірів

А ще ми пропонуємо зручний дистанційний преміумбанкінг у мобільному застосунку СА+. Там можна відкрити рахунок і замовити преміальні пакети, а картку ми доставимо клієнту додому — в Україні чи за кордоном, загалом у понад 220 країн світу. Для підписання документів договору можна використовувати ідентифікацію через Дію. Для наших клієнтів це вже як must have сервіс, але клієнтам закордонних банків такий широкий набір опцій зручного дистанційного банкінгу доступний не завжди.

Насправді, ми ще й дуже гнучкі до побажань клієнтів щодо каналів комунікації: спілкуємося в тому месенджері, якому вони надають перевагу, з відеозв’язком або без. І обов’язково регулярно проводимо опитування щодо рівня задоволеності нашими сервісами. До речі, зараз від клієнтів за кордоном ми як ніколи раніше отримуємо дуже позитивний фідбек і слова подяки. Зокрема тому, що ми підтримуємо контакт із ними 24/7, а в закордонних бан­ківських сервісах часто відповіді треба чекати дні чи тижні.

Для преміумклієнтів доступні всі переваги нашої приналежності до однієї з найбільших міжнародних фінансових груп, водночас, ми намагаємося зберігати бутиковий стиль роботи

Людська відповідальність — у центрі моделі Креді Агріколь. Ми пропонуємо клієнтам отримати переваги від диджитал-рішень, водночас зберігаючи людський контакт через преміальних менеджерів банку.

— Чому преміальний банкінг серед пріоритетів розвитку Креді Агріколь?

— Як частина міжнародної фінансової Групи ми відчуваємо в собі сили та компетенції відповідати високому рівню запитів клієнтів і виводити стандарти преміумбанкінгу в Україні на новий рівень. При цьому Креді Агріколь прагне захищати інтереси своїх клієнтів у всьому, що ми робимо. Ми будуємо відносини на принципах прозорості, лояльності та етичності.

— Що для вас є доказом того, що банк рухається в правильному напрямі?

— Кількість преміумклієнтів у нашому банку постійно зростає. При цьому, понад 40% преміумклієнтів залишаються з нами більше 5 років. Це, мабуть, найкраще свідчення довіри до нашого преміального банкінгу.

А ще мені приємно, що наші преміумклієнти мають високий рівень свідомості та соціальної відповідальності. Вони прагнуть підтримувати економіку України, особливо, у найскрутніші часи, а ми надаємо їм всі інструменти для цього. Так, у 2023 році обсяг інвестування у державні облігації (ОВДП) нашими клієнтами зріс більш як у 2 рази.

Ми намагаємося працювати якнайкраще, щоб виправдати прихильність, довіру й інтереси наших клієнтів.

— Преміумсегмент — це завжди виклик, адже клієнти цього сегмента найбільш вимогливі. Поділіться цікавим кейсом та унікальними перевагами, які ви пропонуєте.

— Наші преміумменеджери готові допомогти клієнтам навіть у форс-мажорній ситуації. Наприклад, один преміумклієнт приїхав в аеропорт міста Бергамо, Італія, а там черга приблизно 300 людей і посадка на літак закривається за годину. Клієнт одразу зателефонував своєму преміальному менеджеру. Зауважте, не друзям, не шукав десь інформацію, а звернувся саме до менеджера банку. Ми оперативно вирішили проблему, наш менеджер зробив все можливе і дистанційно «провів» клієнта аеропортом, щоб він та його родина встигли на літак. Після такого досвіду клієнт нас рекомендує знайомим, і це, я вважаю, найвища оцінка нашої роботи.

Наша стратегія розвитку — бути для клієнтів не просто радником у банківських справах, а надійним партнером у всіх життєвих ситуаціях, чи то пов’язаних з інвестиціями, чи то в юридичних питаннях, чи навіть lifestyle. Завдяки стабільності та всебічній експертизі банку ми пропонуємо клієнтам щоденну підтримку й допомагаємо будувати плани й розвивати проєкти навіть в умовах невизначеності.

Якщо клієнт має картку Elite в нашому пакеті Sommelier та планує подорож, ми обов’язково нагадуємо про можливість скористатися Fast track, орендувати авто, дістатися комфортно до аеропорту, скористатися Lounge та дисконтами в Duty Free і ресторанах аеропортів -25%.

Крім того, міжнародна група Credit Agricole представлена в 46 країнах і має у своїй структурі Amundi — компанію з управління активами, Indosuez Wealth Management тощо. Нашим клієнтам, які обслуговуються в Indosuez, доступні  найкращі рішення із переліку послуг декількох інвестиційних фондів, які мають різні ризик-профілі та формують свої портфелі як з акцій, так і боргових цінних паперів. Окремі з них фокусуються на ESG-практиках.

Загалом для преміумсегмента доступні всі переваги нашої приналежності до міжнародної фінансової Групи, що входить до десятки найбільших у світі. Водночас, ми намагаємося зберігати бутиковий стиль роботи, пропонуючи індивідуальний підхід для клієнтів.

— Як плануєте надалі розвивати сегмент преміального банкінгу?

— Плануємо наприкінці 2024 року запустити новий унікальний на ринку пакет для преміаль­них клієнтів, який міститиме ще більше як банківських і фінансових, так і lifestyle-сервісів. Але, думаю, саме тоді й розповімо про це більш детально.

Також у планах подальше розширення та поглиблення синергії з банками Групи в інших країнах, зокрема у Швейцарії. Це дозволить отримувати клієнтам ще більший доступ до банківських та інвестиційних рішень Групи.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: