Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Стратегічний курс на інновації: як ПУМБ створює найбільш технологічний і трендовий мобільний застосунок
Banker.ua цьогоріч уперше презентує свою авторську премію Banker Awards 2024, в рамках якої відзначає найкращі українські банки і компанії за їхні досягнення протягом року. Ці бізнеси стали рушіями розвитку країни, фінсектору й економіки, тож відзнака їхніх зусиль стимулюватиме їх до подальшого покращення власних продуктів та сервісів, автоматизації процесів і цифровізації. Отже, представляємо вам переможців премії та їхні номінації, і публікуємо ексклюзивні інтервʼю з ними.
ПУМБ — переможець у номінації «Інноваційний банківський мобільний застосунок»
Наразі кожен банк в Україні має свій мобільний додаток із безліччю функцій, проте ПУМБ дав можливість клієнтам самостійно налаштовувати застосунок під власні вимоги й потреби. Завдяки великій кількості тематичних віджетів користувач має можливість налаштувати свій екран застосунку, розмістивши на ньому найбільш актуальні для себе сервіси.
У банку вважають, що клієнт — це більше, ніж просто одна людина. У кожного є сім’я, і тому правильним кроком було зробити умови для родичів взагалі безкоштовними. Тож в мобільному застосунку родичі першої лінії налаштовують «родинні зв’язки» й отримують безкомісійні та безлімітні валютні перекази між своїми рахунками в ПУМБ як по Україні, так і за кордоном. Окрім цього, останнім часом команда ПУМБ багато уваги приділила операціям із валютою, оскільки зростає попит на цю послугу. Так, банк відкрив додаткові валютні позиції для купівлі та продажу в злотих та фунтах до долара та євро. А ще в застосунку можна оформити заявку на купівлю валюти за курсом клієнта.
Крім цього, в ПУМБ по-новому підійшли до програми лояльності. В ПУМБ дають мінімум 3 категорії кешбеку від банку, а сама програма додатково підсилена пропозиціями від партнерів, яких уже більше 50. Але команда банку пішла ще далі, запустивши окрему «крамницю кешбеків» у застосунку, де можна отримувати необмежений кешбек за здійснені покупки карткою будь-якого банку і навіть готівкою. Та оскільки клієнти ПУМБ звикли до кешбеків в Україні, в банку вирішили надати їм такі можливості і за кордоном. Для цього команда домовилася з партнерами в Польщі та Німеччині. А щоб не тільки клієнти ПУМБ могли отримати всі ці переваги, клієнтам інших банків запропонували дистанційне онлайн-відкриття рахунку і картки в ПУМБ, які фізично доставляють в будь-яку країну світу.
Повну версію тексту читайте на сторінках журналу, який можна придбати тут. Нижче представляємо ексклюзивне інтервʼю переможців.
Про успіх мобільного застосунку ПУМБ, його унікальні можливості та конкурентні переваги, а також про те, як застосунок допомагає клієнтам не лише в Україні, але й за кордоном, і які плани щодо його подальшого розвитку, розповідає Дмитро Поліщук, заступник Голови Правління ПУМБ з роздрібного бізнесу.
— Дмитре, як ви вважаєте, що саме сприяло успіху мобільного застосунку ПУМБ на ринку?
— ПУМБ — це зручний і зрозумілий застосунок, де є всі необхідні послуги для клієнтів. У нас багато унікальних переваг та можливостей, які ми здатні запропонувати людям. До того ж, багато наших тарифів і умов вигідніші, ніж у конкурентів на банківському ринку. Тому той, хто дізнається про переваги ПУМБ та наважується спробувати, як у нас все працює, потім стає нашим відданим клієнтом.
Щоб полюбити застосунок ПУМБ, треба почати ним користуватися. Клієнт бачить різницю вже з першого нарахованого кешбеку, наприклад, коли заправив повний бак на АЗС. Або коли людина, в якої зараз сім’я в Європі, ознайомилася з можливістю та тарифами нашого розділу «Для всіх, хто за кордоном» у застосунку банку і побачила, скільки там багато корисного та цікавого, як це може бути зручно і навіть без комісій, якщо мова йде про SWIFT-платежі за навчання чи лікування або встановлення функції «родинних зв’язків» між родичами. Чи якщо необхідно переказати на картку закордонного банку гроші з комісією лише 0,9%. Це є тільки у нас. По кожному розділу продуктів або сервісів онлайн-банкінгу ПУМБ зазвичай є серед лідерів або пропонує найкращі умови.
Це як з авто, де у кожного популярного бренду є своя філософія та особливості. Так само і з банками та їхніми застосунками. Хто цінує такі переваги, як вигідність, зручність, зрозумілість, надійність та індивідуальність, тому до нас.
— Наскільки популярним є застосунок ПУМБ серед ваших клієнтів і як ви вимірюєте його ефективність?
— Більше ніж 90% фізичних клієнтів банку встановили та користуються нашим застосунком. Крім того, ми отримуємо близько 65% нових клієнтів саме через застосунок. Адже встановити застосунок ПУМБ і стати клієнтом банку можна за кілька хвилин, перебуваючи у будь-якій країні світу. У нас навіть кредитування за кордоном є. Фізичну картку, за потреби, ми відправляємо у країну, де перебуває клієнт. Європа, США, Канада, Великобританія — це вже звичний для нас маршрут. Інколи картки відправляли навіть в Австралію та Мексику. І коштує доставка дебетової всеКАРТА або кредитної всеМОЖУ — всього 200 грн. Тож, стати клієнтом ПУМБ можна, де б ви не були.
Стосовно вимірювання ефективності, то в більшості випадків для нас це певна дія, конкретне рішення або відгук клієнта. І це постійний процес: чи завантажив він застосунок, як ним користується, чим саме. Ми оцінюємо кожен момент нашої взаємодії з людиною, групами й нашими сервісами.
— Як ви адаптуєте застосунок до різних потреб користувачів?
— Застосунок ПУМБ постійно стає краще. І це не просто слова, а конкретні апгрейди від різних «трайбів» банку. Ми працюємо за «Agile», тож так називаємо команди, які відповідають за певні напрями роботи. Двічі на місяць у застосунку з’являються покращення та унікальні можливості для наших клієнтів. Більшість із таких оновлень — це інновації та тренди, які ми закладали у стратегію розвитку. Звісно, є і виправлення помилок або поліпшення поточних процесів. Після оновлення застосунку ПУМБ клієнт отримує сповіщення про актуальні зміни та оновлення, і як цим користуватися, у форматі повідомлень або наших «Stories» у застосунку. Формат дизайну, яким ми надихнулися з соцмереж, — дуже простий та результативний. Ніколи не загубиш головне.
— Як плануєте розвивати мобільний застосунок в найближчому майбутньому?
— ПУМБ — це банк з великими амбіціями. Скажу, що розвиток мобільного застосунку — один із пріоритетних напрямів роботи роздрібного бізнесу. Ми вже реалізували значну частину наших задумів. На сьогодні в застосунку ПУМБ є все, що треба клієнту: персоналізований зрозумілий інтерфейс, розширені можливості мобільного банкінгу, вигідні тарифи, багато кешбеку та надійність в усіх сенсах. Це вже гордість нашої команди. Проте нам ще є чим приємно здивувати клієнтів та викликати у конкурентів заздрість.
Напевно, ви вже знаєте про ребрендинг нашого банку, мета якого — відобразити те, яким ПУМБ насправді є сьогодні: сучасний, технологічний, орієнтований на клієнта. Зміна айдентики банку — це новий спосіб спілкування, який відображає головні цінності: інноваційність, відкритість до змін і прагнення бути на крок попереду.
Думаю, багато хто вже бачив нашу нову рекламну кампанію з цією айдентикою, яка стала яскравіше, сучасніше та сміливіше. В кампанії ми, зокрема, транслюємо доволі сміливий меседж: наш банк знає, що українці користуються мобільними застосунками інших банків, та ми й не проти, бо тарифи у ПУМБ все одно вигідніші. Достатньо спробувати і зрозуміти, як це працює.
Впевнений, що можливостей та переваг для наших клієнтів, про які необхідно розказати, буде ще більше. Бо ПУМБ — вигідний банк в Україні та за кордоном.