Зростання під час викликів: як СГ «ТАС» перетворює їх на нові можливості

17 Жовтня 2024

Banker.ua цьогоріч уперше презентує свою авторську премію Banker Awards 2024, в рамках якої відзначає найкращі українські банки і компанії за їхні досягнення протягом року. Ці бізнеси стали рушіями розвитку країни, фінсектору й економіки, тож відзнака їхніх зусиль стимулюватиме їх до подальшого покращення власних продуктів та сервісів, автоматизації процесів і цифровізації. Отже, представляємо вам переможців премії та їхні номінації, і публікуємо ексклюзивні інтервʼю з ними.

Страхова група «ТАС» — переможець у номінації «Лідер зростання на ринку страхування»

У своїй роботі Страхова група «ТАС» ставить на чільне місце забезпечення надійного страхового захисту для клієнтів відповідно саме до їхніх актуальних потреб. Останнім часом компанія сфокусувала свою увагу на убезпеченні від воєнних ризиків, що виникають внаслідок військової атаки. Зокрема в сегменті КАСКО компанія запустила новий продукт — «Військовий автозахист», що захищає від наслідків ракетних обстрілів, атак дронів, уламкових ушкоджень авто тощо.

Всі продукти компанії з  КАСКО включають в себе додаткові сервісні послуги, які регулярно вдосконалюються відповідно до актуальних запитів автовласників щодо страхового захисту. Крім того, СГ «ТАС» відповідним чином розширила перелік страхових ризиків за договорами страхування майна фізичних осіб, зокрема покриттям наслідків військової атаки. Окрему опцію розроблено й для продукту «Повний бізнес-захист», що включає в себе підтримку бізнесу, перерва діяльності якого виникла внаслідок атаки.

В сегменті особистого страхування компанією розроблено продукт «Захисти себе та Україну», який передбачає страхування від нещасних випадків, куди включені наслідки воєнних ризиків для цивільних осіб. Додатково компанією розширено покриття для корпоративних клієнтів із ДМС щодо лікування наслідків воєнних дій для цивільних осіб. Разом із партнерами компанія розробила також програми медичного страхування для демобілізованих.

СГ «ТАС» традиційно велику увагу приділяє питанням впровадження інноваційних технологій з метою забезпечення максимальної зручності для клієнтів. Так, окрім мобільного застосунку, компанія постійно працює над удосконаленням ботів у різних месенджерах, регулярно розширюючи їхній функціонал.

Повну версію тексту читайте на сторінках журналу, який можна придбати тут. Нижче представляємо ексклюзивне інтервʼю переможців.

У складні для країни часи Страхова група «ТАС» не тільки міцно утримує вже досягнуті позиції, але й продовжує демонструвати значні успіхи, зміцнюючи лідерство на українському ринку страхових послуг. Протягом останніх років компанія показала вражаючі результати за обсягами платежів і виплат, розширюючи свою продуктову лінійку та впроваджуючи нові рішення для клієнтів. В інтерв’ю Banker.ua Павло Царук, Голова правління СГ «ТАС», розповів про ключові чинники, що сприяли зростанню компанії, про те, як вона долає виклики воєнного часу, і які стратегії планує використовувати для подальшого розвитку.

Головний Telegram-канал банкірів

— Павле, що, на вашу думку, дозволило СГ «ТАС» досягти високих показників зростання протягом року? Які ключові рішення були ухвалені?

— Лідерство СГ «ТАС» на ринку як за зборами, так і за виплатами стало закономірним результатом нашої роботи.

Навіть в умовах повномасштабної війни СГ «ТАС» продовжувала працювати:  ми здійснювали виплати, всюди, де це було можливо, наші офіси приймали клієнтів і при цьому ми намагалися забезпечувати максимально якісний сервіс. І люди оцінили це: ми досягли приросту, що за низкою показників був найвищим по ринку.

Ще один важливий момент — це якість врегулювання. Лише один факт: у березні 2022 року, коли ринок здебільшого завмер, ми продовжували платити. Тоді на СГ «ТАС» припало 25% всього обсягу виплат з ОСЦПВ, здійснених сумарно всіма учасниками ринку.

За час повномасштабної війни ми суттєво вдосконалили свою продуктову лінійку: розширили покриття своїх програм і запустили нові відповідні продукти, зокрема «Військовий автозахист».

Загалом, варто зауважити, що сьогодні люди ретельніше підходять до питань вибору страховика, роблячи акцент на якості сервісу, платоспроможності та клієнтоорієнтованості компанії, а ми точно виграємо в цьому плані. Тож природно, що кількість наших клієнтів, а, значить, і обсяги продажів, неухильно зростають з року в рік.

Так, 2023 року нам вдалося збільшити обсяги своїх продажів на 1,1 млрд грн — до понад 3,5 млрд грн. І це при тому, що нашою початковою метою було зібрати 3 млрд грн! А поточного року позначку в 3 млрд грн платежів ми здолали ще влітку — і щомісяця лише продовжуємо «приростати».

— Яким чином ви плануєте зберігати і розвивати високі темпи розвитку СГ «ТАС» на ринку в подальшому? Можливо, впроваджувати інноваційні технології або щось інше?

— На відміну від багатьох компаній, які сьогодні роблять ставку виключно на онлайн-продажі, ми і надалі паралельно із тим активно розбудовуємо регіональну мережу. Адже, як свідчить наш досвід, клієнти цінують живе спілкування, особливо зараз, в дуже складний для країни час.

Ще одним важливим чинником нашого зростання є систематичне вдосконалення нами продуктової лінійки, щоб вона максимально відповідала актуальним потребам клієнтів. І, звісно, розвиток онлайн-продажів.

Такий комплексний підхід дає результат: якщо 2023 року ми показали найвищий показник приросту серед найбільших страховиків України — на понад 45%, і стали другими  на ринку, то за підсумками І півріччя 2024-го посіли вже перше місце за зборами, і за підсумками 7 місяців — лише зміцнили свої позиції, збільшивши відрив від найближчих конкурентів.

За підсумками І півріччя 2024 року ми посіли перше місце на ринку за зборами, і за підсумками 7 місяців – лише зміцнили свої позиції, збільшивши відрив від найближчих конкурентів

— Амбітні цілі завжди пов’язані з багатьма викликами. Які з них стоять перед вашою компанією в умовах конкурентного ринку страхування і різноманітних ризиків в Україні?

— Основний виклик, який стоїть перед всіма нами, — це війна і її наслідки, зокрема в економіці. Звісно, що в таких умовах непросто нарощувати оберти, та ми налаштовані продовжувати зростати, міцно тримати лідируючі позиції та вдосконалювати свої сервіси з метою забезпечення надійного страхового захисту для клієнтів.

— На які сегменти ринку ви сьогодні націлені?

— Ми планомірно продовжуємо збільшувати обсяги своїх продажів в автострахуванні. Так, окрім традиційно для нас першого місця з «автоцивілки» — як обов’язкової, так і добровільної, — за підсумками минулого року ми стали лідером у сегменті «Зеленої картки». За цим видом страхування наші збори зросли на понад 78%. І сьогодні ми продовжуємо утримувати лідерство на цьому ринку: так, за результатами І півріччя ми «приросли» в продажах «Зеленої картки» майже на 90%.

Зростають і продажі додаткового покриття до обов’язкової «автоцивілки»: за нашою статистикою, 80% клієнтів з ОСЦПВ купують у нас ще добровільну «автоцивілку» та/або «Легке КАСКО». Значних успіхів ми досягли і в сегменті класичного КАСКО, продажі якого за результатами минулого року в нас збільшилися на 41% — і це найвищий показник приросту серед наших головних конкурентів.

— Що може допомогти СГ «ТАС» продовжувати бути лідером зростання в наступні кілька років?

— Ми взяли хороший темп, тож, щоб утримувати свої позиції, маємо не просто не зупинятися, а продовжувати  нарощувати оберти, дедалі покращувати сервіс та постійно бути на «одній хвилі» з клієнтом, щоб оперативно реагувати на його запити щодо страхового захисту.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: