Сергій Сабарін, виконавчий директор з медичного страхування UNIVERSALNA: «Ми вивели сервіс у корпоративному медичному страхуванні на новий рівень»

15 Жовтня 2024

Banker.ua цьогоріч уперше презентує свою авторську премію Banker Awards 2024, в рамках якої відзначає найкращі українські банки і компанії за їхні досягнення протягом року. Ці бізнеси стали рушіями розвитку країни, фінсектору й економіки, тож відзнака їхніх зусиль стимулюватиме їх до подальшого покращення власних продуктів та сервісів, автоматизації процесів і цифровізації. Отже, представляємо вам переможців премії та їхні номінації, і публікуємо ексклюзивні інтервʼю з ними.

UNIVERSALNA — переможець у номінації «Найкраще корпоративне медичне страхування»

Ключовими особливостями програм корпоративного медичного страхування від UNIVERSALNA є високі страхові суми та ліміти відповідальності за послугами, дуже широкий перелік послуг, що можуть бути включені у програми страхування: зручність, швидкість та оперативність обслуговування, а також адаптація умов страхування та особливостей обслуговування під будь-якого клієнта. Це є конкурентною перевагою такої послуги.

Під час формування програм для клієнтів компанія враховує безліч факторів та специфіку клієнтів, пропонуючи рішення, які повністю задовільнять кожного клієнта. Крім цього, страхова компанія UNIVERSALNA реалізовує будь-які додаткові запити — програми для мобілізованих/демобілізованих (якщо на підприємстві є ця категорія працівників), надає програми психологічної реабілітації та підтримки. Спеціально під клієнта можна розширити мережу договірних медичних закладів, в яких буде надаватися допомога застрахованим працівникам.

Ще однією перевагою є мультиканальність та зручність користування — для організації послуг в рамках медичного страхування компанія надає можливість своїм застрахованим клієнтам обирати зручний для них спосіб комунікацій: телефон, месенджери, чат-боти Viber і Telegram, мобільний застосунок, електронна пошта. Також компанія має зручний, зрозумілий та інформативний мобільний застосунок, який високо оцінили всі наші застраховані.

Медичний ассистанс  страхової компанії UNIVERSALNA — це більше 150 професійних працівників, 3 фізичні локації в Україні, повна автономність роботи (генератори, інвертори, старлінки тощо), що дозволяє працювати попри блекаути та обстріли. Його за правом можна вважати найкращим медичним ассистансом на страховому ринку. Крім цього, страхова компанія в короткі терміни відшкодовує самостійно витрачені кошти за електронними копіями документів. Клієнт отримує виплати протягом 3-4 робочих днів.

Повну версію тексту читайте на сторінках журналу, який можна придбати тут. Нижче представляємо ексклюзивне інтервʼю переможців.

Чи справді український бізнес все активніше починає користуватися програмами корпоративного медичного страхування для своїх працівників, чи це досі залишається привілеєм іноземних компаній? Про це, а також про розвиток власної програми з корпоративного ДМС та подальші плани розказав Сергій Сабарін, виконавчий директор з медичного страхування UNIVERSALNA.

— Сергію, чому корпоративне медичне страхування є пріоритетним для вашої компанії?

— Причин того, що корпоративне медичне страхування є пріоритетним напрямом в UNIVERSALNA, декілька. Насамперед, ринок медичного страхування постійно зростає. Під час фінансових криз 2008 та 2015 років, коли всі інші види скорочувались, ДМС продовжувало стабільно зростати. Це один із найбільш затребуваних страхових продуктів у корпоративному сегменті в Україні. Практично всі компанії з іноземним капіталом вважають ДМС must have для свого персоналу, все більше вітчизняних компаній приходять до того ж самого розуміння і впроваджують медичне страхування.

По-друге, медичне страхування є «локомотивним» видом страхування, що дозволяє клієнтам оцінити якість роботи страхової компанії. Наприклад, застрахувавши майно або транспорт, вірогідність настання страхового випадку невелика, і в багатьох випадках клієнти не знають, як поведе себе страхова компанія, якщо збиток все ж настане. У ДМС, як би це страшно не звучало, вірогідність настання випадку складає 100%, адже всі люди так чи інакше хворіють і користуються послугами страхової компанії. Це допомагає оцінити якість роботи компанії, її оперативність, надійність та гнучкість. І коли виникає потреба іншого корпоративного страхування, клієнти звертаються в ту страхову компанію, сервіс якої їм вже знайомий та влаштовує.

Головний Telegram-канал банкірів

— Що є рушійною силою для вашої компанії на шляху розвитку власних послуг, зокрема, в напрямі корпоративного ДМС?

— Сервіс. Ми вивели сервіс у корпоративному медичному страхуванні на новий рівень. Це найкращі показники роботи медичного ассистансу на страховому ринку, професійна команда лікарів-координаторів, найбільша мережа медичних закладів-партнерів по всій країні, оперативність та якість вирішення будь-яких питань, пов’язаних із обслуговуванням наших застрахованих.

По-друге, гнучкість та швидка адаптація до умов. Ми швидко та дуже результативно підлаштовуємось під будь-які зміни, починаючи від COVID-19, закінчуючи війною та блекаутами. Це стосується як сервісу, так і наповнення продукту та особливостей обслуговування.

По-третє, наші ІТ-рішення. Ми пропонуємо сучасні та зручні інструменти користування нашим медичним страхуванням, крокуємо в ногу з останніми тенденціями, а часто і випереджаємо їх.

Крім того, фактором успіху є професіоналізм та високий рівень експертизи в медичному страхуванні. Багаторічний досвід, професійна команда, досвід роботи з будь-якими клієнтами та програмами — все це в нас є.

І, звісно, ми є частиною світового фінансового бренду Fairfax. UNIVERSALNA має на страховому ринку України репутацію надійної, прозорої та відповідальної страхової компанії, яка за будь-яких умов виконує свої зобов’язання і робить це на найвищому професійному рівні. Ми ніколи не зупиняємось на досягнутому — постійно розвиваємось, навчаємось та впроваджуємо щось нове.

— Як ваша програма корпоративного медичного страхування сприяє зниженню загальних витрат компаній на страхування працівників?

— Ми плідно співпрацюємо зі своїми клієнтами і допомагаємо їм формувати програми корпоративного медичного страхування, які необхідні саме цим клієнтам, без потреби переплачувати за певні опції та послуги, які не є критичними та не будуть користуватись популярністю у персоналу. Враховуючи колосальну розрахункову базу по нашим клієнтам, ми надаємо статистично обґрунтовані пропозиції.

Ми плануємо охоплювати сегменти ринку, у яких медичне страхування не є пріоритетним, але є перспективним

— Чи плануєте покращувати і розвивати цей напрям? На що можуть очікувати клієнти?

— Звісно. Ми працювали, працюємо і будемо працювати над розвитком медичного страхування в UNIVERSALNA. Ми продовжуємо розвивати ІТ-складову — ще більше покращувати мобільний застосунок, запроваджувати новий функціонал, відповідно до побажань наших клієнтів, ми працюємо над нашими чат-ботами, особливо в частині запровадження штучного інтелекту, постійно допрацьовуємо наші бек-системи та телефонію. Все для максимально якісного обслуговування наших застрахованих.

Крім ІТ, ми запроваджуємо в наші програми страхування послуги, що є останніми трендами на ринку медичного страхування — психологічна допомога та реабілітація, програми для мобілізованих та демобілізованих працівників, тренінги з домедичної допомоги та мінної безпеки тощо.

Ми плануємо охоплювати сегменти ринку клієнтів, у яких медичне страхування не є пріоритетним, але перспективним. Саме там ми бачимо великі можливості для зростання.

— А в чому ще бачите потенціал цього сегменту?

— Зростання долі вітчизняних компаній у сегменті медичного страхування. Ще кілька років тому переважна більшість корпоративних клієнтів були іноземними компаніями, але з кожним роком все більше українських компаній впроваджують медичне страхування. Це зростання продовжиться.

Також сюди можна віднести розвиток додаткових продуктів у медичному страхуванні, таких як страхування критичних захворювань (онкологія, серцево-судинні захворювання, нейрохірургія) з можливістю лікування не тільки в Україні, а й за кордоном. Популярність такого продукту зростає з кожним роком.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: