Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
VUSО на швидкості змін: автоКАСКО, що рухається до нових вершин
Banker.ua цьогоріч уперше презентує свою авторську премію Banker Awards 2024, в рамках якої відзначає найкращі українські банки і компанії за їхні досягнення протягом року. Ці бізнеси стали рушіями розвитку країни, фінсектору й економіки, тож відзнака їхніх зусиль стимулюватиме їх до подальшого покращення власних продуктів та сервісів, автоматизації процесів і цифровізації. Отже, представляємо вам переможців премії та їхні номінації, і публікуємо ексклюзивні інтервʼю з ними.
VUSО — переможець у номінації «Активне зростання у сегменті автоКАСКО»
Повномасштабна війна в Україні спровокувала запит на страхування, яке могло б убезпечити українців від колосальних збитків. Вже 1 червня 2022 року, врахувавши тодішні реалії та майбутні ризики, страхова компанія VUSO першою на ринку запропонувала опцію страхування автомобілів від наслідків бойових дій — КАСКО «Patriot» зі страховим лімітом 10% від вартості авто. Цей продукт гарантував захист автомобіля з покриттям ризиків влучання ракети або інших об’єктів, пошкоджень уламками, підриву на міні та обстрілів. У вересні 2023-го компанія презентувала нову покращену повноцінну програму КАСКО «Patriot» 2.0: тепер клієнт може укласти договір із повним покриттям воєнних ризиків без обмежень на кількість страхових випадків. У 2024 році VUSO розширила програму і на автопарки корпоративних клієнтів за індивідуальними запитами.
Компанія VUSO пропонує різні способи укладання договорів, забезпечивши швидкість та зрозумілість процесу у кожному з них. Клієнту доступні канали для самостійного оформлення: на сайті vuso.ua з вибором необхідних опцій або коробкові пропозиції на платформах онлайн-партнерів. Механізм придбання максимально прозорий та зрозумілий: після заповнення необхідних даних і підписання е-поліс з’явиться на електронній скриньці клієнта протягом 5 хвилин. Відтак клієнту вже не потрібно їхати у представництво компанії — все можна зробити вдома за філіжанкою кави.
Повну версію тексту читайте на сторінках журналу, який можна придбати тут. Нижче представляємо ексклюзивне інтервʼю переможців.
Страхова компанія VUSО цього року впевнено демонструє стрімке зростання в сегменті автострахування КАСКО, підтверджуючи свій статус надійного страховика. Завдяки постійному фокусу на клієнтський досвід та інноваційні рішення, компанія не лише зберігає, а й активно нарощує свою частку на ринку. Високі показники приросту у цьому напрямі є результатом ретельно продуманої стратегії, орієнтованої на потреби як фізичних осіб, так і корпоративних клієнтів. Про те, як VUSО вдалося досягти таких результатів і якими будуть подальші кроки, розповів Андрій Артюхов, Голова Правління ПрАТ «СК «ВУСО».
— Андрію, за рахунок чого компанії VUSО вдалося продемонструвати високі показники приросту у сегменті страхування автоКАСКО в цьому році?
— Місія VUSO — турбота про клієнтів навіть у найскладніші часи. Відтак ми ставимо наголос на покращенні нашого сервісу, а не на продажах. Укладаючи договір із клієнтом, ми засвідчуємо його довіру, яка є найціннішим показником успішності продукту та компанії загалом.
Ми рухаємося в напрямі постійного удосконалення клієнтського досвіду, зокрема на етапі врегулювання. VUSO навіть у критичних ситуаціях продовжує свою роботу і доброчесно виконує всі зобов’язання перед клієнтом. Ми створили всі умови для безперебійного функціонування: наш контакт-центр працює 24/7 навіть за відсутності світла, швидкість врегулювання подій із початком війни не змінилася, більшість комунікацій із клієнтом відбуваються дистанційно.
Сегмент КАСКО вимагає такої взаємодії, яка б не лише залишила по собі позитивні враження, а й бажання поділитися таким досвідом з іншими. Саме з таких рекомендацій у нас з’являються нові клієнти.
Також тут варто врахувати, що VUSO має таку стратегію діяльності, яка дозволяє своєчасно адаптуватися під реалії сьогодення. Історично ми здебільшого орієнтувалися на клієнтів-фізосіб, однак зараз ми активно співпрацюємо з корпоративними клієнтами, розробляючи для них персоналізовані пропозиції.
— Якщо мова зайшла про стратегію, то які саме стратегії ви вважаєте найефективнішими для популяризації автоКАСКО і як ви адаптували свою бізнес-модель для підтримки активного зростання у цьому сегменті?
— Лише якісна, чесна та прозора взаємодія з клієнтами та партнерами. Для нас важливо надати сервіс, який ми анонсували на етапі продажів, забезпечити повну підтримку і виявити власну експертність. Довіра та доброчесність — ключові риси, які дозволяють нам зберігати свої довгострокові взаємини із кожним, хто обрав нашу компанію.
— Чи страхова компанія VUSO співпрацює або планує співпрацювати з автосалонами/дилерами для залучення клієнтів до оформлення КАСКО?
— Так. Ми завжди співпрацюємо з понад 200 автосалонами, офіційними дилерами та іншими продавцями транспорту по всій Україні, де пропонуємо свої страхові продукти.
— Андрію, а які подальші плани компанії VUSО щодо розвитку у сегменті КАСКО?
— Найближчим часом хочемо збільшувати кількість клієнтів за рахунок якісного сервісу та врахування усіх рекомендацій клієнтів. Також плануємо розширення партнерської взаємодії. Звісно ж, не відкидаємо момент адаптації продуктів до запитів відповідно до вимог ринку.