Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Як працюють банки у воєнних умовах та що пропонують клієнтам (опитування банків)
Banker.ua запитав у українських банків, як вони функціонують у складних воєнних умовах, яку увагу приділяють клієнтам наразі, та які пропонують канікули, акції, розстрочки тощо.
Андрій Грігель, Голова Правління АТ «АБ «РАДАБАНК»:
Ще на початку року ми розробляли стратегічні цілі Банку та будували плани для покращення своїх позицій на фінансовому ринку. Сьогодні ситуація в Україні кардинально змінилася, та ми все одно продовжуємо працювати, підтримувати Клієнтів та співробітників.
На сьогодні вся команда РАДАБАНКу максимально зосереджена на чітких та послідовних діях в умовах воєнного стану. Наші відділення працюють у містах, де безпечно, та ми надаємо всі банківські послуги, що відповідають нормативам і вимогам НБУ.
Ми завжди на зв’язку з нашими Клієнтами через контакт-центр, який оброблює всі звернення в посиленому режимі та через соціальні мережі інформуємо про будь-які зміни в роботі Банку й наданні послуг і реагуємо на кожне Ваше звернення.
РАДАБАНК, звичайно, йде назустріч Клієнтам і запровадив кредитні канікули, як для фізичних осіб, так і для підприємців. Для підприємців призупинено нарахування штрафів та договірне списання коштів з рахунків Позичальників до 28 березня 2022 року. Для фізичних осіб ми скасували обов’язкові щомісячні платежі за договорами овердрафтів і строкових кредитів за лютий та березень, штрафи та пені в цей період також не нараховуються.
Для власників зарплатних карток ми спростили умови зняття готівки в банкоматах інших Банків, адже, ми розуміємо всі складнощі, які виникають з отриманням готівкових коштів в умовах, що склалися.
Ми впевнені, що зараз, як ніколи, потрібно посилено та злагоджено працювати, щоб забезпечити Клієнтам максимальний доступ до отримання фінансових послуг.
РАДАБАНК залишається надійним і стабільним Банком-партнером навіть в умовах воєнного стану.
Ашот Абраамян, Голова Правління Банку Львів
Наша команда робить усе, щоб забезпечити безперебійність роботи банку: відділення відкриті, зараз працюють 17 із 19-ти наших відділень. У банкоматах завжди є готівка, депозити кожного вкладника захищені державою та європейським капіталом, а виконання кредитних зобов’язань для приватних і бізнес-клієнтів ми перевели на пільгові умови, оголосили кредитні канікули. Значна кількість послуг доступна у мобільному застосунку та через інтернет-банкінг, експерти контакт-центру завжди готові надати усну консультацію по телефону.
Сьогодні ми вкладаємо максимум наших ресурсів для зміцнення української економіки. Ми всебічно підтримуємо і будемо підтримувати бізнес, і разом з ним, допоможемо державі, Збройним силам, волонтерам. Вже зараз ми організували своєрідний гуманітарний штаб банку та спільними зусиллями допомагаємо волонтерам, біженцям, ЗСУ і територіальній обороні. Команда банку знаходиться у безпеці, ми працюємо злагоджено та самовіддано.
Ми готові зустріти нових клієнтів, партнерів. Переналагодження процесів, створення нових робочих місць — нині цього потребує суспільство. Зі свого боку, ми залучаємо весь свій досвід, всі можливості, щоб надати клієнтам банку сервіс європейського зразка.
Пресслужба Банку Креді Агріколь
Як Креді Агріколь підтримав суспільство:
- 5 000 000 гривень спрямував Червоному Хресту в Україні, щоб надати життєво важливу підтримку людям у цей важкий час.
- 500 000 гривень на допомогу пораненим. На ці кошти придбають медикаменти та iжу в Києвi та iнших регiонах країни. Ініціатива реалізована за підтримки благодійного фонду Твоя опора. Долучитися до доброї ініціативи фонду легко. Переходьте за посиланням, тисніть на кнопку Donate.
- 100 мільйонів гривень податків Креді Агріколь сплатив наперед, щоб підтримати Україну
- 270 000 гривень Креді Агріколь спрямував на важливу гуманітарну ініціативу від Lviv ІТ Cluster. На ці кошти ми підтримуємо центри тимчасово переміщених людей у Львові та області. Це дуже важливо, адже зараз до Львова прибуває багато людей із різних куточків України і наші партнери Lviv IT Cluster облаштовують такі центри всім необхідним для життя та беруть їх під свою опіку.
- Для клієнтів у мобільному додатку СА+ в розділі Платежі по реквізитах реалізували шаблони на підтримку Збройних Сил України та благодійного фонду «Повернись живим». Звичайно, жодних комісій за переказ коштів з карткових рахунків.
Також Банк Креді Агріколь підтримав своїх клієнтів:
- Скасували комісію за грошові перекази на картки інших банків-емітентів у мобільному додатку СА+. Відтепер 0 гривень комісії за всі С2С перекази незалежно від картки отримувача коштів
- Група запуcтила надзвичайний фонд солідарності в розмірі 10 мільйонів євро. Ці кошти будуть спрямовані на допомогу українцям, де в пріоритеті буде допомога дітям, а також співробітникам Credit Agricole в Україні. Фонд фінансується порівну Credit Agricole S.А. та його структурами, а також FNCA.
- Відмінили щомісячну комісію за всіма картковими пакетами послуг Креді Агріколь: Smart, Voyage, Sommelier, La Force. 0 гривень за обслуговування пакетів послуг навіть у разі, якщо клієнт не виконує умову щодо мінімально необхідної кількості та суми розрахунків карткою.
- Від 24.02.2022 р. ввели спеціальні умови обслуговування клієнтів за банківськими послугами, які діятимуть протягом 2 місяців:
- У разі несплати обов’язкового платежу за будь-якою банківською послугою (кредитна картка, кредит, оренда банківського сейфу тощо), така заборгованість не вважається простроченою;
- Банк не застосовуватиме жодних штрафних санкцій у разі несвоєчасного внесення обов’язкового платежу.
Ми працюємо над розширенням підтримки наших клієнтів в умовах воєнного стану.
- Картки, строк дії яких закінчується починаючи з лютого 2022 р., ми автоматично подовжуємо, щоб ними можна було користуватися і надалі.
- Креді Агріколь в Польщі запровадили безкоштовні грошові перекази в Україну та безкоштовні послуги для клієнтів з України. Детальніше тут.
- Розрахунки картками Креді Агріколь доступні в торгових точках та мережі інтернет без жодних обмежень.
Як працюють відділення та банкомати Креді Агріколь:
- Графік роботи відділень постійно змінюється залежно від рівня ризику в тому чи іншому місті. Про роботу відділень можна оперативно дізнатися у менеджера банку або в контакт-центрі 0 800 30 5555
- У банкоматах та касі на зняття готівкових коштів встановлено ліміт 15 тис. грн на добу на одного клієнта для забезпечення готівкою максимальної кількості клієнтів. Зняти готівку з картки також можна в терміналах на касах в Сільпо, Фора, Fozzy, АЗС Окко, Укрнафта.
- Інтернет-банк та мобільний банк СА+ працюють 24/7.
Пресслужба ПУМБ:
ПУМБ не припиняє підтримувати українців, які були змушені виїхати за кордон. Картки банку працюють за кодоном без обмежень (за умови наявності коштів на рахунках): клієнти банку вільно оплачують свої покупки та знімають готівку. Зняття готівки з карток ПУМБ за кордоном можливе у будь-якій валюті,з гідно з діючими тарифами банку. Також, клієнти ПУМБ можуть отримувати перекази коштів від друзів та рідних на свій валютний рахунок (евро, долар США, злотий, фунт стерлінгів) за допомогою SWIFT переказів. Якщо відсутні рахунки у валюті переказу, то кошти будуть конвертовані у гривню за курсом НБУ на дату здійснення операції зараховані на діючий рахунок клієнта відкритий у гривні. Для отримання коштів на рахунки у гривні за кордоном – нічого додатково встановлювати не треба. Користувачі з України можуть поповнювати картки у гривні без комісії у додатку ПУМБ Online або у додатках інших банків (можлива комісія).
Для комфортних платежів за кордоном, банк радить:
1) перевірити та налаштувати сервіси оплати Apple Pay/Google Pay та підключити платіжну картку до сервісів;
2) перевірити ПІН-код (під час здійснення безготівкових розрахунків за кордоном, клієнти українських банків можуть отримувати запити на підтвердження операції із вводом ПІН-коду). Перевірку або зміну ПІН-кода можна зробити у додатку або на гарячій лінії банку;
3) перевірити активність функції «Операції за кордоном» та збільшити (або взагалі зняти) ліміти на зняття готівки. Все це також можна зробити у додатку банка ПУМБ Online або на гарячій лінії.
ПУМБ автоматично підключив клієнтам банка – фізичним особам кредитні канікули по діючим кредитам готівкою, товарним кредитам та розстрочці “Сплачуйте частинами NEW”.
Що це означає для клієнтів ПУМБ?
- банк продовжив термін дії договорів на 3 місяці;
- банк не буде виносити заборгованість на прострочку (тобто прострочка не вплине на кредитну історію клієнтів);
- банк не буде нараховувати штрафи та підвищені відсотки за непогашену заборгованість;
- банк скасував обов’язкове внесення тіла кредиту та зменшив обов‘язковий платіж на 3 місяці.
Пресслужба Акордбанку:
Акордбанк впровадив кредитні канікули, а також продовжив термін дії карток
Задля підтримки клієнтів у важкий час Акордбанк впроваджує пільговий період для всіх користувачів кредитних карток. Скасовуємо щомісячну комісію за споживчими кредитами, а також встановлюємо єдину відсоткову ставку за такими кредитами – 0,001% річних. Кредитні канікули стосуються абсолютно всіх без винятку кредитів, які надавались на поточні потреби фізичних осіб.
Це зроблено автоматично й для всіх позичальників. Вам НЕ потрібно звертатися у відділення Акордбанку.
Кредитні канікули запроваджуються відсьогодні і на подальший період, який коригуватиметься залежно від стану військових дій з країною агресором та особливого періоду в Україні.
Водночас Акордбанк автоматично подовжив дію всіх платіжних карток, термін яких закінчувався у лютому 2022 року до червня місяця. Це теж зроблено автоматично для усіх клієнтів, і додатково звертатися до контакт-центру НЕ потрібно. Не хвилюйтесь, картки працюватимуть.
Акордбанк не вимагатиме внесення обов’язкових щомісячних платежів як по кредитах, так і по кредитних картках, а також не нараховуватиме штрафних санкцій. Якщо поточний матеріальний стан дозволятиме позичальникам своєчасно сплачувати за кредитами, прохання поставитися з розумінням та здійснювати платежі, це стане додатковою підтримкою для Банку. Акордбанк завжди міцно стояв на ногах, і стоятиме під час воєнного періоду. Ви — ВСЕ для нас. Ваші гроші під надійним захистом.
Крім того, отримати перекази Money Gram, Ria та Intel Express від рідних та близьких з-за кордону можна у відділеннях Акордбанку, які працюють в разі відсутності загрози життю та здоров’ю людей. Обов’язково телефонуйте до відділення перед відвідуванням і уточнюйте графік його роботи, контактні телефони відділень розміщено тут.
Щоб отримати переказ:
- звертайтесь у каси відділень з паспортом та ідентифікаційним кодом;
- виплата переказів здійснюється в доларах США, євро та гривні.
Звертаємо вашу увагу, що Ria та Intel Express скасували комісію за переказ коштів в Україну. При здійсненні переказу Money Gram в Україну не стягується комісія при зарахуванні переказу одразу на рахунок отримувача використовуючи сервіс Account Deposit за вказаним рахунком у форматі IBAN.⠀
Отримання переказів з Білорусі та Російської Федерації не здійснюється.
Пресслужба А-Банку
Незважаючи на складні часи, які настали для всіх нас, А-Банк функціонував як в перший день війни, так функціонує і зараз. Більшість відділень А-Банку працюють, служба підтримки також на зв’язку 24/7, ну і, звичайно, вся команда А-Банку працює на підвищення економіки країни та задля комфортного обслуговування своїх клієнтів.
Банк продовжив термін дії усіх карток від А-Банку, який закінчується з 01.01.2022 по 31.08.2022, автоматично до 30.09.2022.
В мобільному додатку ABank24 на головному екрані тепер відображається меню «Допомога». Через меню «Домога» клієнти А-Банку можуть перевести будь-яку суму коштів з картки на допомогу ЗСУ або громадянам, які постраждали від російської агресії.
Також для допомоги нашій армії А-Банк зробив доступною можливість переказу накопиченого кешбеку на рахунок армії.
Навіть у воєнний час А-Банк намагається діяти швидко та робити те, що буде актуальним. Саме тому в ABank24 вже реалізована можливість витратити 1000 грн за програмою єПідтримка на будь-які потреби, а також отримання допомоги за програмою єПідтримка для підприємців та найманих працівників з територій, де ведуться активні бойові дії, у сумі 6500 грн.
А для підняття настрою та патріотичного духу А-Банк розробив патріотичні обкладинки до своїх карток.)
На сьогодні відділеня А-Банку працюють в регіонах, де немає загрози для життя співробітників та клієнтів. Кожного дня ми переглядаємо умови для відкриття відділення в тому чи іншому регіоні. Зараз як ніколи важливо клієнту поспілкуватись з наших співробітником Банку щодо його фінансів, цю потребу ми максимально намагаємося закрити. Не можемо не відмітити, як збільшилось навантаження на наш операційний центр – вже в перший день війни ми посилили нашу команду операторів, для того, щоб якомога швидше відповідати нашим клієнтам. Зараз до нас надходять дзвінки, повідомлення до чатів та соцмереж з різними питаннями, наш операційний центр працює 24/7 та підтримує наших клієнтів.
Щодо банківських послуг – майже всі необхідні банківські операції можна зробити в мобільному додатку ABank24: переказ коштів, поповнення мобільного більше ніж 160 країн світу, оплата комунальних послуг, share.card (можливість пошарити картку), керування кредитами/депозитами та інше.
З початку війни А-Банк реалізував кредитні канікули для своїх клієнтів, а саме:
1. Пільговий період по кредитних картках продовжено на місяць, до 31.03.2022 р.
2. Перенесено на наступний місяць обов’язковий платіж по кредитах, який було потрібно внести у лютому.
3. Заборгованість по кредитах НЕ буде вважатись простроченою. Штрафів і підвищених відсотків за непогашені заборгованості не нараховуємо.
Ярослава Тітова, начальник управління зв’язків з громадськістю та ЗМІ Ощадбанку»:
Ощадбанк є системно важливим банком. Це накладає на нього велику відповідальність загалом і особливо у воєнний час. Майже 1000 відділень банку працюють там, де це дозволяє безпекова ситуація. Це найбільша кількість працюючих установ серед усіх українських банків.
Крім того, банківські послуги для населення надаються в дистанційних каналах Ощадбанку «Ощад 24/7» та «Мобільний Ощад», для клієнтів мікро, – малого та середнього бізнесу в системі дистанційного обслуговування CorpLight, де доступні всі дозволені Національним банком України операції. З початку військового вторгнення Ощадбанком проведено майже 309 тис. платежів клієнтів ММСБ, прийнятих через канали дистанційного обслуговування.
Бізнес-клієнти, які тимчасово не мають доступу до дистанційного обслуговування, можуть подавати паперові платіжні доручення до будь-якого відділення Ощадбанку, навіть якщо переїхали в іншу область. Для цього банком було знижено тариф, який наразі становить 100,00 грн. Ця сума не залежить від часу проведення розрахунків та того, чи відкритий рахунок отримувача коштів в Ощаді чи в іншому банку.
У зв’язку із введенням на території України воєнного стану Ощадбанк запровадив кредитні канікули для клієнтів – фізичних осіб та бізнес-клієнтів по 31 травня 2022 року.
Для фізичних осіб на цей період відміняються платежі за всіма кредитними продуктами та будь-які штрафні санкції. Кредитні канікули розпочинаються в автоматичному режимі, для їх запровадження не потрібно звертатися до банку.
Для клієнтів ММСБ Ощадбанк запровадив кредитні канікули по сплаті процентів та основної суми боргу до 31.05.2022 включно. Надано можливість до 31.05.22 включно не здійснювати «обнулення» овердрафтів та оборотних кредитних ліній. Скористатись кредитними канікулами можуть всі клієнти ММСБ незалежно від місця реєстрації та ведення бізнесу. При цьому обслуговувати кредити згідно діючих договорів також можливо. Якщо клієнти приймуть рішення змінити місце ведення бізнесу, Ощадбанк обов’язково їх підтримає. На період переміщення ми готові обговорювати з клієнтами індивідуальні умови реструктуризації кредитів.
З початку війни Ощадбанк відкрив понад 80 рахунків благодійним організаціям. За цей період через Ощад фізичні та юридичні особи перерахували на підтримку Збройних Сил України та благодійну допомогу майже 1,5 млрд грн. Крім цього, 4 березня Ощадбанк здійснив кілька перерахувань, покликаних наповнити бюджет України в складний період та допомогти нашій армії здійснювати героїчний спротив агресії РФ. А саме:
– сплатив авансом 318 млн грн дивідендів за результатами роботи банку в 2021 році;
– сплатив авансом 57 млн грн податку на прибуток;
– придбав військові облігації на суму 3 млрд грн;
– перерахував на допомогу армії 100 млн грн.
Також банком було ухвалене рішення про виділення до 10 млрд грн на придбання військових облігацій у наступні два тижні.
Тетяна Путінцева, Голова Правління ComInBank:
Наш банк продовжує працювати в штатному режимі з урахуванням обмежень воєнного часу. Функціонує як головний офіс ComInBank, так і регіональні відділення в тих регіонах, де це дозволяє безпекова ситуація. Наш колектив частково залишається в Києві, частково — працює віддалено в інших регіонах України. Але всі співробітники банку налаштовані працювати ще активніше і якісніше, ніж у мирний час — до нашої перемоги!
Ми знаходимось на постійному зв’язку з нашими клієнтами. Розуміємо, що наразі клієнти ще адаптуються до важких умов воєнного стану, тому намагаємось максимально делікатно нагадувати про себе, пропонуючи найкращі з можливих варіанти вирішення проблем клієнтів. Ми працюємо як з юридичними, так і з фізичними особами, прагнучи діяти гнучко, адаптивно реагуючи на потреби клієнтів.
Ми встановили кредитні канікули на березень по зобов’язанням як фізичних, так і юридичних осіб. Наші кредитні спеціалісти здійснюють постійний аналіз можливостей наших клієнтів щодо виконання своїх зобов’язань та пропонують максимально гнучкі умови погашення заборгованості. Також ми розглядаємо додаткові заходи для підтримки наших клієнтів у цей важкий час, про які сподіваємось повідомити згодом.
Алла Ванецьянц, голова правління банку «Південний»:
Акціонерний банк «Південний» в умовах воєнного стану працює стабільно у безперебійному режимі. Банк «Південний» вже четвертий рік поспіль є системно важливим банком і належить до об’єктів критичної інфраструктури. Звісно, в умовах війни забезпечувати фінансову стабільність для функціонування підприємств і задовольняти потреби населення набагато складніше – це потребує особливих зусиль від персоналу. За існуючих умов воєнного стану ми відзначаємо протилежну відносно дистанційного обслуговування тенденцію: щодня мережею відділень банку обслуговуються майже 3,5 тисячі клієнтів, які здійснюють близько 1,5 тис. операцій, серед яких основні – отримання клієнтами готівки, проведення платежів, відвідування депозитарію. Наразі клієнти банку проводять понад 1100 платежів і здійснюють не менш ніж 85 відвідувань депозитарію на добу. Зараз, як ніколи за останні роки, клієнтам важливо мати фізичний контакт із банком, зі своїми цінностями та грошовими коштами. І це є додатковий виклик для співробітників мережі в поточних умовах.
Щодня, зважаючи на ситуацію, ми оперативно приймаємо рішення щодо роботи відділень. Так, нам вдається зберігати безперервну роботу на не менш ніж 80 % території нашої присутності. Щодня відкривають свої двері для клієнтів 53 наших відділення. У містах, де тривають бойові дії, ми тимчасово призупиняємо роботу відділень або відкриваємо їх за запитом, щоб надати клієнтам доступ до їхніх цінностей і послуг, які неможливо отримати дистанційно.
Кожного ранку актуальну інформацію щодо роботи мережі можна знайти на сайті банку.
В умовах запровадженого воєнного стану «Південний» надає своїм клієнтів усі без виключення дозволені Національним банком послуги та здійснює всі необхідні операції та розрахунки. Крім того в умовах обмеженого функціонування валютного ринку ми продовжуємо обслуговувати клієнтів із валютними контрактами, що пов’язані з постачанням в Україну товарів критичного імпорту, які є життєво необхідними для всіх нас в умовах війни. Серед них – нафта, газ, вугілля, лікарські засоби, медичні вироби, добрива, спеціальне обладнання, зброя тощо.
З реалізацією нових кредитних кейсів зараз є певні складнощі через те, що основні державні реєстри закриті. Але, незважаючи на те що в сучасних умовах кредитування здається неможливим та навіть алогічним, «Південний» прийняв рішення щодо підтримки кредитним фінансуванням клієнтів, які мають пряме відношення до ключових секторів економіки, без яких є неможливим функціонування країни в умовах воєнного стану. Це, безумовно, ускладнює процес і вимагає більш креативного підходу до нього, але це є вимога часу.
Ми заздалегідь подбали про безпеку даних клієнтів. Одразу із початком бойових дій ми перевели обробку критичних процесів на резервний дата-центр, розташований на безпечній території, та резервні канали зв’язку, а також почали розгортати резервний бек-офіс, що дозволило повністю контролювати ключові процеси, пов’язані з обслуговуванням клієнтів, та виключити будь-яку ймовірність втрати даних.
Нашим співробітникам не раз доводилося працювати у стресових ситуаціях, але таких умов роботи ще не було. Незважаючи на бойові дії, вони самовіддано продовжують працювати як справжні герої фінансового фронту, щоб клієнти щодня могли отримувати необхідні банківські послуги. Банк зі свого боку підтримує працівників як матеріально, так і забезпечуючи евакуацію сімей співробітників.
Звісно, крім основної діяльності банк не залишається осторонь і допомагає захисникам України. Ми виділили більше ніж 25 млн грн фінансової допомоги за різними напрямками. Це фінансування придбання засобів індивідуального бронезахисту та медикаментів для військових, речей першої необхідності та гуманітарної допомоги для регіонів які її потребують, надання захисникам броньованого і звичайного автотранспорту, сплата податку на прибуток авансом тощо.
Також банк забезпечив можливість всім клієнтам без комісії перераховувати грошові кошти на допомогу армії. Із нашою допомогою через «Південний MyBank» та iFOBS клієнти вже перерахували на потреби армії майже 40 млн грн.
Починаючи з 24 лютого 2022 року банк запровадив низку змін для максимальної підтримки наших клієнтів у поточних умовах.
Перш за все банк «Південний» запровадив кредитні канікули для всіх своїх клієнтів.
Клієнти – фізичні особи зможуть скористатись канікулами протягом трьох місяців: з 1 березня до 31 травня 2022 року. Банк не стягуватиме штрафи за прострочену заборгованість і не застосовуватиме підвищену процентну ставку за всіма кредитами. Впродовж кредитних канікул банк скасував автоматичне списання коштів із поточних рахунків на користь кредитів.
Для клієнтів – юридичних осіб кредитні канікули надаються на 30 днів і поширюються як на погашення тіла кредиту, так і на сплату процентів.
Банк продовжив дію своїх платіжних карток Mastercard, термін яких сплинув: картками можна розраховуватись у торговельно-сервісній мережі, знімати готівку в банкоматі тощо. Для платіжних карток Visa доступні дистанційне переоформлення та активація.
З 1 березня скасовано штрафні санкції за прострочення строку дії договору оренди індивідуального банківського сейфа. А з 7 березня для клієнтів ми реалізували можливість через веб-версію інтернет-банкінгу «Південний MyBank» безкоштовно оформити заяву на одноразове відвідування сейфа. Це дозволить клієнту, який орендує індивідуальний банківський сейф, дистанційно надати повноваження своєму представнику здійснити разове відвідування цього сейфа.
Крім того, не припиняється виплата процентів за укладеними договорами з клієнтами – фізичними особами.
Ми працюємо, ми допомагаємо, ми робимо все, що від нас залежить, аби наші клієнти мали доступ до своїх фінансових ресурсів 24/7, а наші колеги працювали безпечно по всій Україні.
Семен Бабаєв, заступник Голови Правління, керівник головного управління роздрібного бізнесу ПРАВЕКС БАНКу:
Система банку продовжує працювати стабільно. Ми працюємо відповідно до вимог Постанови НБУ «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану». На сьогоднішній день діють обмеження щодо видачі готівкових коштів – 100 000 грн; не видаються кошти в іноземній валюті та вводиться мораторій на здійснення транскордонних валютних платежів. Ці обмеження не поширюються на виплату заробітної плати та соціальних виплат; на зняття з рахунків підприємств та установ, що забезпечують виконання мобілізаційних планів (завдань) Уряду України. Також обмеження не поширюються на зняття готівкових коштів у відділеннях банку які розташовані на територіях, що перебувають під загрозою окупації (видачі здійснюються в межах залишку коштів на рахунку та наявності готівкових коштів у касі відділення. Перелік таких відділень визначається керівництвом банку.
Ми піклуємося про безпеку наших клієнтів та співробітників. Наш банк забезпечує роботу відділень, якщо немає загрози життю наших клієнтів та співробітників. Тому дивимось на ситуацію в кожному регіоні окремо. На західній Україні працюють усі наші відділення. Банк підкріплює банкомати готівкою та ми радимо більше здійснювати платежі онлайн задля більшої безпеки. Немає проблем з доступом до сейфових скриньок.
Група Інтеза Санпаоло через дочірні банки Групи в Угорщині, Румунії, Словаччини та Молдові запропонувала допомогу колегам з тимчасового прихистку з України та їх сім’ям.
Ми намагаємося продовжувати надавати увесь спектр фінансових послуг нашим клієнтам. Ми постійно моніторимо ситуацію, слідкуємо за оновленими Постановами НБУ, намагаємося спростити деякі послуги та зробити їх зручнішими для наших клієнтів. Ми підтримуємо безперервну роботу банку. Наш Контакт центр та наші менеджери намагаються допомогти усім клієнтам.
На час воєнного стану наш банк запровадив кредитні канікули для клієнтів фізичних осіб, представників мікро-, малого, середнього та корпоративного бізнесу. Це означає, що на період кредитних канікул відтерміновано виплати по тілу кредитів та відсотків, а також сплату комісій та інших платежів по документарних продуктах. Банком не будуть застосовані будь-які штрафні санкції за невиконання або неповне виконання діючих кредитних договорів. Кредитні канікули розпочинаються автоматично.
Зараз можна зняти готівку до 6 000 грн з карток Visa та Mastercard від ПРАВЕКС БАНКу без комісії через каси магазинів партнерів Фора, Сільпо, ОККО, Укрнафта, Varus, Новус, БРСМ, Socar, WOG, Рошен, Лоток, Fozzy.
В додатку PRAVEX ONLINE були додані нові функції: комунальні платежі, в т.ч. допомога армії; замовлення картки онлайн – якою можна користуватись для онлайн розрахунків.
Наш банк подовжив термін дії платіжних карт на необмежений термін та відмінив ряд комісій: за зняття коштів фізичними та юридичними особами; зняття коштів на касах магазинів; за конвертацію коштів з валютних карт на карти у гривні; за РКО по карткам; за не активність ваших рахунків. Також, ми відмінили пені та штафи по банківським ячейкам та комісію за зняття коштів закордоном в банкоматах дочірніх банків Групи Інтеза Санпаоло.