Концепція винятковості. Банківські відділення для ефективних рішень бізнес-задач. Фоторепортаж

01 Січня 2024

Будь-який банк, який піклується про свою репутацію, завжди винятково цінує кожного клієнта і шукає особливий підхід для вирішення певних запитів. Якщо мова йде про бізнес-клієнтів, які прагнуть максимальної ефективності, точності і швидкості у всьому, що стосується їхніх грошей, тут взагалі існує окремий рівень сервісу — преміум-банкінг.

Це включає насамперед персоналізований підхід до кожного клієнта, який стикається з певною фінансовою задачею, що вимагає індивідуального рішення саме у відділенні банку. І що хоче відчути клієнт, який відвідує преміум-відділення? Що з ним розмовляє справді висококваліфікований співробітник банку, що його чують, достеменно розуміють проблему та потребу, що банк готовий іти назустріч і вирішувати конкретну ситуацію не на загальних умовах, а тут і зараз, і що це все відбувається в атмосфері виняткової конфіденційності, сучасного стильного комфорту і технологічного розвитку.

Головний Telegram-канал банкірів

Banker.ua у великому фоторепортажі вирішив познайомити вас із тим, який рівень комфорту і сервісу можуть отримати бізнес-клієнти в українських банках, а також наскільки сама атмосфера відділень впливає на настрій та почуття власної винятковості кожного клієнта.

ОЩАДБАНК

Преміум-центр Ощадбанку на Воздвиженці, в якому клієнти можуть вирішити всі свої фінансові питання, призначити і провести зустріч

Інтер’єр об’єднує природні матеріали і національні мотиви з сучасними дизайнерськими рішеннями

Провідне відділення Ощадбанку на Хрещатику

АГРОПРОСПЕРІС БАНК

Провідне відділення №1 в Києві по вул. В. Васильківська

День вишиванки святкують провідні працівники відділення №3 у Вінниці 

ПУМБ

VIP-центр ПУМБ для обслуговування клієнтів клубу Persona знаходиться в центрі столиці за адресою: м. Київ, Кловський спуск, 5

Має підвищений рівень комфорту та приватності: окремий вхід, сучасне обладнання, затишні мітинг-руми, у двох з яких є можливість проведення касових-операцій

А-БАНК

Оновлене відділення А-Банку «Центр обслуговування клієнтів №98 в м. Київ» (вул. Князів Острозьких, буд. 46/2, прим. 229)

Відділення спроектовано та побудовано з використанням принципів універсального та стильного дизайну

Особливу увагу приділено зоні обслуговування клієнтів, касового обслуговування, очікування, кімнаті перемовин

Відділення А-Банку «Центр обслуговування клієнтів №24 в м. Дніпро» (вул. Шевченка, 59). У ньому сучасна кімната переговорів для роботи з корпоративними та VIP‑клієнтами, оновлений касовий вузол, а інтер’єр дотриманий в екологічному стилі 

ІДЕЯ БАНК

Київське відділення АТ «Ідея Банк» №13 (вул. Велика Васильківська, 15/2). Зона обслуговування клієнтів

Будівля зведена в 1891 році, за 132 роки двічі добудовувалася. При перебудові історичний вигляд фасаду частково зберегли, а дах будівлі доповнили фігури крилатих статуй

Оксана Сидорук, начальник Київського відділення №13

Зона обслуговування клієнтів начальником Київського відділення №1

БАНК КРЕДИТ ДНІПРО

Вхідна група відділення у громадському комплексі «Менора» у Дніпрі (вул. Шолом-Алейхема, 4/26)

Операційна зала у відділенні Банку Кредит Дніпро у «Менорі»

Начальник відділення «Волинське» Наталія Романюк рада вітати клієнтів відділення

Кабінет начальника відділення, в якому зручно вирішувати бізнесові питання

Комфортна кімната переговорів, де клієнти можуть підзарядити свої гаджети

Легка навігація у луцькому відділенні для простішої орієнтації клієнта у приміщенні

COMINBANK

Відділення №7 у м. Києві (вул. Предславинська, 28) після реновації є універсальним відділенням із зонами для обслуговування фізичних осіб та віп‑клієнтів. Також у ньому є депозитарій

РАДАБАНК

Відділення розташоване в одному бізнес-центрі, але має два входи: для всіх клієнтів РАДАБАНКу і для клієнтів зі статусом VIP

Всередині приміщення ці дві зони з’єднані кімнатою перемовин, яка гармонічно вписується як в корпоративну зону, так і в зону для VIP-обслуговування

Сучасний новий бізнес-простір –  відділення №17 у м. Дніпро (просп. Пилипа Орлика, 16)

Unex Bank

Центральне відділення Unex Bank у Києві на Жилянській, 75

Сучасний дизайн створює атмосферу відкритості, але разом із тим грамотне зонування дозволяє вирішити будь-які питання в умовах повної конфіденційності

SENSE BANK

5-й поверх (простір для проведення заходів) флагманського офісу аСlub у Києві

Вхідна зона київського флагманського  відділення aClub

Простір для проведення заходів відділення приватного банкінгу aClub

Переговорні кімнати відділень приватного банкінгу aClub у Києві, Дніпрі, Одесі та Рівному оснащені за останніми технологіями. У розпорядженні клієнтів є приватні кімнати з комфортними меблями, плазмою та технологією Smart Glasses, що дозволяє створити конфіденційну обстановку для проведення ділових зустрічей

Поверх для зустрічі з клієнтами одного з київських відділень приватного банкінгу aClub. Поверх оснащений переговорними кімнатами, у яких клієнти можуть спілкуватись із персональними менеджерами та керівництвом банку, а також використовувати їх для своїх ділових зустрічей

Оскільки український бізнес наразі проходить не найпростіший період виживання, адаптації, відновлення та розвитку, то він справді стикається з безліччю викликів, труднощів, нестачею оборотних коштів, необхідністю проводити ускладнені фінансові транзакції і процедури тощо. І як би не були розвинені банківські додатки, як би зручно не було натиснути кілька кнопок в онлайн-банкінгу, часто рішення варто шукати в живій розмові зі спеціалістами банківських провідних та преміум-відділень, які саме вас і чекають.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: