Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Лідерство з людським серцем: як Moneyveo забезпечує свою стійкість і підтримує суспільство добрими справами
Banker.ua продовжує публікувати фотоісторії лідерства, доброти та командної роботи в рамках фотопроєкту «Ще один рік, який змінив кожного з нас».
2024 рік став для Moneyveo роком вагомих досягнень, інновацій та підтримки суспільства. Компанія впевнено лишається лідером ринку фінтех, підтверджуючи це престижними нагородами, та посилює соціальну відповідальність за рахунок масштабних благодійних ініціатив. Цей фотопроєкт – історія не лише успіхів, але й важливої ролі Moneyveo у житті суспільства під час складних викликів.
Матеріал підготовлено для новорічного номера журналу Banker, який можна придбати тут.
У 2024 році Moneyveo здобула низку вагомих нагород, підтвердивши свій статус лідера фінансового ринку. Компанія перемогла на престижному конкурсі FinAwards, отримавши звання «Найкраща МФО онлайн», а також стала лауреатом Ukrainian FinTech Awards у номінації «Best Digital Lending Company». Крім того, Moneyveo посіла перше місце в номінації «Компанія №1 за приростом активів серед приватних фінансових компаній» на Головній фінансовій премії року від АУБ.
У 2024-му Moneyveo розширила програму корпоративної соціальної відповідальності HelpbyMoneyveo, яка включає широкий спектр підтримки українців під час війни. У межах цієї програми компанія продовжує багаторічне партнерство з Київським міським центром підтримки дітей та сімей, допомагаючи дітям-сиротам. Окрім фінансової підтримки, Moneyveo організовує заходи, що позитивно впливають на емоційний стан вихованців, соціальну адаптацію та розвиток дітей-сиріт, допомагаючи їм відчути турботу й підтримку у складних життєвих обставинах.
Програма HelpbyMoneyveo охоплює підтримку БФ U4UA, який допомагає дітям з особливими потребами, зокрема з ДЦП, аутизмом, синдромом Дауна та іншими розладами. Завдяки підтримці фонду та партнерів діти досягають значних успіхів у розвитку: 15 підопічних покращили мовлення, а п’ятеро дітей із неважкою формою ДЦП почали самостійно ходити. Регулярні заняття допомагають малечі набувати важливих навичок для соціалізації.
Ще до початку повномасштабного вторгнення Moneyveo підтримувала розвідувальний центр «Північ», забезпечуючи його технікою для важливих завдань. А нещодавно компанія придбала для розвідників обладнання для підготовки до зими. У рамках HelpbyMoneyveo компанія системно допомагає українській армії, закуповуючи ліки та медичні засоби, амуніцію та техніку для передової. Зокрема Moneyveo передала 52 дрони для різних підрозділів ЗСУ. Всього перерахувала понад 17 млн грн на потреби нашої армії.
У межах програми HelpbyMoneyveo компанія активно підтримує військових через благодійні заходи та фінансову допомогу. Зокрема, Moneyveo співпрацює з реабілітаційним центром NextStep Ukraine, де з початку війни понад 548 поранених пройшли реабілітацію, а понад 100 – отримали протезування у США.
У 2024 році Сергій Сінченко, СЕО Moneyveo, став членом USUBC – організації, яка підтримує розвиток бізнес-співпраці між Україною та США. Завдяки його участі Moneyveo активно сприяє зміцненню позицій українського бізнесу на глобальному ринку, залученню інвестицій і розвитку нових партнерств.
Робочі зустрічі команд Moneyveo: спільна праця, що сприяла видачі понад 7,78 млн кредитів і залученню 1,37 млн клієнтів, зміцнюючи позиції компанії як лідера у фінансовому секторі.
Частиною програми HelpbyMoneyveo є проєкт «Почуй серцем», який передбачає надання допомоги споживачам у вирішенні особистих питань, не пов’язаних із основною діяльністю компанії. Оператори контакт-центру підтримують клієнтів у різних життєвих ситуаціях: придбання військової амуніції, організація подарунків на честь народження дітей, купівля одягу для переселенців, допомога у виданні книги чи оплата перебування хворих клієнтів у стаціонарі тощо. Moneyveo реалізувала вже десятки таких кейсів.
Три мети Манівео у 2025 році
Розширення програми #HelpbyMoneyveo
У 2025 році ми плануємо масштабувати проєкт, спрямовуючи ресурси на підтримку військових, їхніх сімей, ветеранів, дітей-сиріт і хворих дітей та доповнюючи програму новими ініціативами для інтеграції та реабілітації.
Розширення клієнтської аудиторії
Ми прагнемо залучити нових клієнтів, зокрема з банківського сегмента, пропонуючи швидкі, гнучкі та доступні фінансові рішення. Наші продукти створені для задоволення потреб користувачів, із фокусом на комфорт і прозорість сервісу.
Збільшення частки ринку
Ми активно вдосконалюємо внутрішні процеси через Lean-підходи та впровадження ефективного процесного управління. Це дозволяє досягти високої операційної ефективності, оптимізувати витрати та гарантувати безпеку даних. Завдяки цьому Moneyveo планує не лише зміцнити позиції на ринку, а й суттєво розширити свою частку, зберігаючи довіру клієнтів і партнерів.