#НашіНайкращі. Люди, які допомагають Sense Bank формувати успішний клієнтський досвід

07 Червня 2024

Банк – це не тільки про фінанси, але і про людей. Саме люди, зокрема злагоджена команда співробітників – основа будь-якого успішного бізнесу, оскільки клієнти повертаються не у стіни, а виключно до тих фахівців, які їм допомогли, надали комфортний і якісний сервіс і сформували приємні спогади. У будь-якій компанії цінують висококваліфікованих спеціалістів. Саме такі створюють успішний бренд Sense Bank в Україні.

Головний Telegram-канал банкірів

Ольга Кривша, Керівниця управління забезпечення та підтримки Sense Bank

Останні 11 років Ольга керує напрямом забезпечення та підтримки Sense Bank. Разом із колегами вона зосереджується на відновленні роботи відділень у прифронтових зонах, евакуації співробітників разом із родинами з гарячих точок, волонтерських проєктах банку. Влітку 2022 року, попри активність бойових дій, реалізували зміну формату робочих місць у 102 відділеннях банку для впровадження оновленої універсальної моделі обслуговування клієнтів та здійснили евакуацію співробітників з Чернігова.

«В умовах війни банк швидко відновлює роботу відділень у прифронтових зонах, забезпечуючи оперативність та безпеку клієнтів і працівників. Заходи безпеки включають наявність укриттів поблизу, запаси продовольства і води, забезпечення генераторами 100% відділень та додаткову охорону. Sense Bank одним з перших відновив роботу у звільненому Херсоні. Також запрацювали відділення в Бучі та Покровську. Приміщення запорізького відділення зазнало значних руйнувань, тож довелося знайти та облаштувати нову локацію», — зазначає Ольга.

Досвід війни навчив команду бути готовою до швидкого реагування та змін. Плани включають відкриття відділень у «гарячих зонах» та підготовку до відновлення роботи відділень у Краматорську, Слов’янську. Місія Ольги та її команди  — підтримувати стабільність банку як ключового елементу економіки країни.

Тетяна Кодрянська, Директорка департаменту продажів і партнерств роздрібного бізнесу Sense Bank

На початку повномасштабної війни Директора департаменту продажів, який керував всіма відділеннями банку, мобілізували, і Тетяна перебрала на себе його обов’язки.

«Щоб відновити роботу відділень, спершу потрібно було зібрати людей, зрозуміти їхнє місцеперебування та стан. Чимало колег опинилися в різних містах чи навіть країнах. Для підтримки ми надавали робочі місця співробітникам у відносно безпечних регіонах України», — згадує Тетяна.

Відновити операційні функції допоміг досвід роботи у COVID-19, коли банк ефективно використовував дистанційні технології й телефонні продажі. Менеджери змогли швидко адаптуватися до нових реалій, а розширення функціонала мобільного додатку Sense SuperApp дозволило клієнтам здійснювати валютні операції та управляти своїми рахунками без відвідування відділень.

«Найважче було подолати паніку, заспокоїти, відновити довіру між співробітниками та клієнтами. Найважливіше — усвідомлювати, що найвища цінність — це люди та живе спілкування, їх жодні технології не замінять. Тож безпека у відділеннях — це завжди наш пріоритет», — наголосила Тетяна.

Володимир Котельчук, Заступник директора департаменту інформаційної безпеки та моніторингу інцидентів Sense Bank

Разом із колегами Володимир забезпечує надійність та безперебійну роботу сервісів Sense Bank. Відданий своїй справі, ще від часів навчання та дотепер він є фаховим спеціалістом за напрямом інформаційної безпеки. Разом з командою постійно працює над розвитком та вдосконаленням систем IT-безпеки, яка дозволяє оперативно виявляти й реагувати на кіберзагрози. Серед здобутків команди — зміцнення захисту вебдодатків, удосконалення периметрального захисту та ретельна робота над внутрішніми процесами, як-от захист від шкідливого програмного забезпечення, управління та ідентифікація вразливостей.

«Перед початком повномасштабного вторгнення в кіберпросторі було зафіксовано аномальну активність. Основним викликом команди тоді стали чисельні й інтенсивні DDoS-атаки, які мали за мету перевірити міцність банківських систем. Іншим типом загроз були кібератаки, спрямовані на руйнування, фальсифікацію або викрадення даних з банківської інфраструктури», — розповідає Володимир.

У 2023 році Володимир із командою проаналізували понад 2,5-3 мільйони інцидентів, що контрастує з більш ніж 5 мільйонами подій, зареєстрованих у перші три місяці 2022 року. За його словами, найбільш успішні проєкти — це завжди проєкти команди, а не тільки керівника. І Володимир зі своєю командою є чудовим прикладом цієї істини.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: