«Лід тронеться, коли до CCloan дотронешся»: СМО CCloan Анна Мойсєєва про створення ефективної рекламної кампанії з суперзіркою

25 Травня 2021

Про концепцію нової рекламної кампанії, процес створення від розробки ідеї до ефективного просування, роботу з зіркою української поп­музики та результати такої співпраці розповідає СМО компанії CCloan Анна Мойсєєва.

Бізнес-цілі

Компанія CCloan працює на ринку мікрокредитування України з 2015 року і за цей час пройшла значний шлях становлення. Зараз наші зусилля зосереджені на завоюванні більшої частки ринку і залученні нових клієнтів. Для цих цілей у лютому 2021 року ми запустили охоплюючу медійну рекламну кампанію із зіркою української поп-музики Олею Поляковою.

Продукт, який ми просуваємо за допомогою даної рекламної кампанії, — онлайн-кредити на картку до 15 000 гривень строком до 30 днів. Першу позику в нашому сервісі клієнти отримують під 0,01% на день. Але ми вирішили стати ще більш доступними і запропонували всім новачкам не тільки користуватися коштами майже безкоштовно, але й отримувати за це кешбек.

Анна Мойсеєва, директор по маркетингу CCloan

За умовами акції «Даємо гроші, а до них — ще гроші», всі нові клієнти отримують першу позику під 0,01% плюс виплату до 350 гривень. Працює це так: наприклад, клієнт вирішив взяти 6000 гривень на 10 днів. Після погашення позики йому нараховується виплата 300 гривень (5% від суми). А якщо він пролонгує, тобто подовжує дію договору, то отримує за це додаткові 50 гривень.

Робота над рекламним роликом

Ідея креативу народилася всередині команди CCloan, потрібно було тільки гарно «упакувати» її. З цим завданням ми звернулися до колег із креативних агентств. Під час тендеру нам представили багато цікавих і навіть шокуючих концепцій. Це був цікавий досвід, але все ж ми вирішили залишити первісну ідею команди, а «упакувати» її і придумати джингл допомогло креативне агентство.

Крім того, перед створенням креативу ми замовили дослідження у компанії Kantar Україна. Завдяки отриманим даним вдалося чітко сегментувати свою цільову аудиторію і визначити переваги, які ми використовували для відсторонення від конкурентів. Наприклад, ми дізналися, що наші клієнти вважають нас преміум-брендом серед мікрофінансових організацій, і цей інсайт дуже вплинув на вибір стилістики відео.

На фото директор компанії CCloan Наталія Клевакіна, директор з маркетингу Анна Мойсеєва та співачка Оля Полякова

Без перебільшення, ролик — це велика праця професійної команди CCloan і наших партнерів, з якими співпрацюємо вже не перший рік: креативного агентства, продюсера, режисера, знімальної групи, стилістів, гримерів, а також групи постпродакшна. Абсолютно кожен зробив свій внесок у фінальний результат.

Про бренд-амбасадора

Оля Полякова ідеально підійшла на роль феї-чарівниці, якій під силу будь-які дива. А телефон в її руках з нашим продуктом став просто чарівною паличкою, магія якої перетворила звичайну Попелюшку на королеву, а простого хлопця — на короля. Завдяки «дотику» до CCloan всі мрії стають реальністю.

Рада, що нам пощастило попрацювати з зіркою такого масштабу, як Оля Полякова. Глядачі звикли бачити її на екранах яскравою і запальною, в реальності ці відчуття можна помножити мінімум на 10. Про те, що Оля відмінно вжилася в роль феї-чарівниці, і говорити не варто. Ми чітко потрапили в ціль із вибором бренд-амбасадора.

Про формування лояльності до бренду і руйнування стереотипів про МФО

Участь селебріті в рекламі, безумовно, підвищує зацікавленість глядачів та рівень їхньої лояльності до продукту. Щоб отримати від співпраці максимальний ефект, важливо знайти свого артиста, чий сценічний образ органічно доповнить ідею вашої рекламної кампанії.

Гостра проблема для ринку МФО — безліч міфів і помилкових суджень із приводу чесності нашої роботи. З руйнуванням цих суджень ми працюємо завдяки власним освітнім проектам і партнерським інтеграціям. Наприклад, минулого року запустили проект «Фінансова грамотність» спільно з ресурсом minfin.com.ua. Його мета — доступно розповісти про кредитування і поділитися корисними фінансовими порадами.

З нещодавніх ініціатив, до яких ми приєдналися, можу назвати проект #ЗнайСвоїПрава під егідою Національного банку України. Ця кампанія створена, аби пояснити громадянам, які вони мають права і обов’язки як користувачі фінансових послуг.

Результати кампанії та плани

Наша бізнес-мета цього року — зростання кількості нових і постійних клієнтів, і, відповідно, обсягів видачі кредитів. Ми впевнено йдемо до зазначеної мети завдяки постійному комплексному поліпшенню сервісу та запуску потужної медійної кампанії.

Відносно її ефективності, цифри говорять за себе — наші видачі зросли у 2 рази. А приріст завдяки каналам просування після запуску склав:

  • аффіліати +45%;
  • реклама в Google і соціальних мережах +100%;
  • органіка +100%.

Поки нова рекламна кампанія з Олею Поляковою набирає оберти, ми продовжуємо роботу над поліпшенням нашого продукту, допрацьовуємо програму лояльності, автоматизуємо внутрішні процеси, інтегруємо нові сервіси і впроваджуємо передові IT-технології. Іншими словами — робимо все для того, щоб нашим клієнтам було ще комфортніше отримати фінансову підтримку від CCloan.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: