Хотіли більше жвавості? Done! Масштабувати бізнес – не проблема, коли є Liveness. Технологічний досвід РАДАБАНКу

03 Червня 2024

У червні 2023 року РАДАБАНК повідомив клієнтам про впровадження технології віддаленої ідентифікації в мобільному застосунку RB24. Проєкт, який реалізовувався власними ресурсами протягом 5 місяців, став новою можливістю для масштабування роздрібного бізнесу.

Головний Telegram-канал банкірів

Реалізація віддаленої ідентифікації — це насамперед про зручність і швидкість виконання операцій для клієнтів, адже в умовах війни значно збільшилася потреба в отриманні послуг без відвідування відділення банку, оскільки це може бути незручно або навіть небезпечно.

Процес реалізації розпочався з формування стратегічних очікувань від реалізації проєкту та оцінки технічних можливостей.

Було сформовано команду, яка за будь-яких обставин мала працювати злагоджено та ефективно. Було залучено понад 20 співробітників із семи підрозділів РАДАБАНКу: ІТ-підрозділ, підрозділ із операційної діяльності, фінмоніторинг, підрозділ ризиків, юристи, методологія та бізнес-підрозділ.

Процес тестування технології Liveness (віддаленої ідентифікації) залучив багато осіб серед співробітників та їхніх родичів задля досягнення очікуваного результату.

“Віддалена ідентифікація — це насамперед інструмент та технологія масштабування бізнесу. Навіть без активної реклами зараз вона генерує для банку стабільний клієнтопотік кожного місяця.

Я окремо хочу подякувати команді за залученість у всі процеси та увагу до деталей, шахраям — за винахідливість у тестуванні наших слабких місць, та клієнтам, які повірили в нас і продовжують працювати із банком далі.

Попереду запуск повноцінного скорингу та, як наслідок, суттєве зменшення часу на прийняття кредитних рішень, а також значне збільшення клієнтської бази за рахунок запуску партнерських проєктів”, — Андрій Грігель, СЕО РАДАБАНК.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: