Тапнув і вирішив: ТОП-5 додатків для зручного ведення бізнесу

29 Червня 2021

Аби не зупиняти робочий процес, не втрачати клієнтів, можливості і гроші, достатньо мати під рукою потужний смартфон із доступом до інтернету. Із ним будь­яке бізнес­питання вирішується практично всюди: у заторі, на прогулянці, у передмісті або над океаном. Але існує безліч спеціальних програм для бізнесу, які максимально підвищать вашу ефективність. Додатки дозволяють здійснювати моніторинг поточної обстановки, організовувати роботу підлеглих, завжди бути на зв’язку, взаємодіяти з клієнтами та співробітниками, а також виконувати фінансові операції.

Banker.ua зібрав найкращі додатки для бізнесу, можливості яких зроблять вашу роботу ще більш ефективною і зручною.

Cinchshare

Оскільки сучасний бізнес почав активно орієнтуватися на соцмережі і кількість акаунтів, наприклад, окремий банк активно веде сторінку у Facebook, Instagram і TikTok, то кожному стане у нагоді програма, яка допомагає контролювати все й одразу.

Cinchshare створили такий додаток і вирішили цю проблему, тому більше не потрібно перемикатися між додатками, щоб робити кілька постів одночасно, відстежувати кількість лайків та коментарів на сторінках, відповідати на всі повідомлення тощо.

Але незважаючи на великий і корисний функціонал, у додатка є кілька мінусів. Головні з них — це відсутність української/російської мови в інтерфейсі, а також версії для IOS.

Це пов’язано з тим, що додаток для смартфонів вийшов нещодавно, і розробники не встигли впровадити всі необхідні функції для іноземних користувачів, але обіцяли зробити це в найближчому майбутньому.

Показники на Android:

GooglePlay –   4.9 зірки,  >10 тис. завантажень

Trello

Зручна система управління проектами, досить простий і універсальний онлайн-інструмент у веб-версії та у вигляді додатків для Android і IOS. Ця програма досі залишається найзручнішим рішенням для командної роботи, особливо в 2020 році, коли багато компаній перейшли на дистанційку і продовжують щоденно контролювати готовність завдань у режимі online.

Сервіс зроблений за принципом канбан-дошки: завдання подаються у вигляді карток на дошці і розташовані в декілька стовпчиків, які означають етапи готовності від постановки задачі до її розробки і остаточного варіанту виконання. У процесі роботи картку переміщують між стовпчиками, поки вона не досягне останнього «Готово». Завдяки такій системі візуально контролюється рівномірний розподіл навантаження на кожному етапі.

Додатком може користуватися необмежена кількість користувачів, тому всі співробітники зможуть отримати доступ і працювати з будь-якою з дошок.

До плюсів Trello можна віднести зрозумілий інтерфейс, універсальність і багатофункціональність, можливе підключення сторонніх сервісів і налаштувань (календар, Gmail, Google.Drive, Dropbox тощо), до картки прикріплюються посилання, зображення, файли, чек-листи, коментарі.

Але також наявні деякі недоліки. Наприклад, у цій системі управління проектами стандартно відсутня діаграма Ганта, неможливо оцінити прогрес у часі щодо виконання завдань. Також у безкоштовній версії до кожної дошки можна підключити тільки один сервіс, тобто для різних дошок вони будуть різні, а це незручно для великих проектів, адже у великі­­й кількості карток і списків легко заплу­татися.

Показники на Android і IOS:

GooglePlay – 97К відгуків, 4,4 зірки, >10 млн завантажень

AppStore – 4,7 зірки, 21 місце в рубриці «Бізнес»

WhatsApp Business

Додаток, який відрізняється від стандартного месенджера WhatsApp. Він розроблений спеціально для підприємців, має прості, але дуже корисні функції з урахуванням всіх потреб компаній.

Дозволяє налаштовувати автоматичні повідомлення про відсутність на робочому місці у певний проміжок часу, що важливо для власника бізнесу, який не може відповідати на запити 24/7.

Наприклад, можна створити код швидкої відповіді і суттєво зекономити час. Тобто щоб не прописувати кожен раз одне і те саме вітання або відповідь, можна просто налаштувати код, який буде перетворюватися на попередньо встановлений текст повідомлення.

Також Whatsapp Business дозволяє користувачам переглядати статистику обміну повідомленнями, і це дуже крута функція. За її допомогою підприємства зможуть відстежувати і налаштовувати свої кампанії і пропозиції через WhatsApp, ґрунтуючись на деяких даних. Це, безумовно, великий крок у правильному напрямку для компаній, які хочуть збільшити продажі і подивитися, які пропозиції працюють найкраще.

Із недоліків можна виділити проблеми облікових записів — користувач можете мати тільки один обліковий запис WhatsApp Business на своєму пристрої. І це фундаментальна проблема цього додатку, оскільки, якщо структура передбачає багато співробітників, яким потрібен доступ до облікового запису, вони не зможуть його отримати та ефективно працювати.

І ще є недолік у плані підключення пристроїв. Незрозуміло чому, але WhatsApp не можна відкрити на комп’ютері/ноутбуці без підключення телефону до інтернету. Отже, якщо телефон розрядиться, то десктопна версія месенджера стане абсолютно непотрібною.

Показники на Android і IOS:

GooglePlay –  4,3 зірки, >100 млн завантажень

AppStore – 4,8 зірки, 1,2 тис. оцінок, 21 місце в рубриці «Бізнес»

DropBox

Це найбільший сервіс хмарного зберігання особистих даних, документів, фотографій і всього, що сьогодні необхідно для роботи.

Він дозволяє синхронізувати папки між комп’ютером та іншими ґаджетами, зберігаючи все важливе, аби користувач мав миттєвий доступ до інформації з різних пристроїв у будь-якому зручному місці.

Ще одна можливість Dropbox — можна налаштувати роздачу доступу до файлів. Сторонні користувачі можуть отримати доступ за допомогою посилання, відправленого електронною поштою або іншим зручним способом. Але тут є невеликий мінус: у безкоштовній версії можна тільки переглядати, завантажувати і коментувати файли, а ось редагувати їх абсолютно неможливо.

Показники на Android і IOS:

GooglePlay –  4,2 зірки, >1 млрд завантажень

AppStore – 4,7 зірки, 996 тис. оцінок

QuickBooks

Займаєтесь ви бізнесом або працюєте на фрілансі, проте стежити за фінансами завжди важливо. QuickBooks розроблений саме для цього. Є версія для комп’ютера і для смартфона.

За допомогою програми можна створювати і відправляти рахунки будь-кому за лічені секунди, використовуючи налаштовані шаблони з автоматичним нагадуванням про оплату. Також у додатку можна вести фотозапис кожної квитанції, щоб усі чеки завжди були під рукою.

І, звичайно ж, можна створювати власні звіти з грошового балансу, прибутку, збитків, продажу та проектів.

Мінус — тільки вартість оновлень, які власникам бізнесу, скоріше за все, доведеться придбати. Зазвичай ці оновлення потрібні тільки раз на рік, щоб отримувати найактуальніші таблиці заробітної плати та інші послуги.

Показники на Android і IOS:

GooglePlay  – 4,1 зірки, >1 млн завантажень

AppStore – 4,7 зірки, 125 тис. оцінок, 81 місце в рубриці «Бізнес»


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: