Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Відповідальний бізнес: що цінують споживачі у бренді та наскільки соціально активними є українські компанії
03 Лютого 2022
203
Щоб успішно розвиватися, сучасним брендам необхідно мати свою позицію. Вона може виражатися порізному, але одним із вдалих варіантів може стати соціальна відповідальність бізнесу. Наразі більшість компаній у світі впроваджують власні проєкти, спрямовані на вирішення глобальних питань і проблем, серед яких благодійність, турбота про екологію, охорона здоров’я, дотримання принципів етики тощо.
Banker.ua покаже в цифрах, наскільки для світових компаній важливо дослухатися до запитів ринку та проблем соціуму, що наразі хвилює людей, та який внесок у розвиток корпоративної соціальної відповідальності робить український бізнес.
Матеріал підготовлений для друкованої версії журналу Banker.