Відповідальний бізнес: що цінують споживачі у бренді та наскільки соціально активними є українські компанії

03 Лютого 2022

Щоб успішно розвиватися, сучасним брендам необхідно мати свою позицію. Вона може виражатися по­різному, але одним із вдалих варіантів може стати соціальна відповідальність бізнесу. Наразі більшість компаній у світі впроваджують власні проєкти, спрямовані на вирішення глобальних питань і проблем, серед яких благодійність, турбота про екологію, охорона здоров’я, дотримання принципів етики тощо.

Banker.ua покаже в цифрах, наскільки для світових компаній важливо дослухатися до запитів ринку та проблем соціуму, що наразі хвилює людей, та який внесок у розвиток корпоративної соціальної відповідальності робить український бізнес.

Матеріал підготовлений для друкованої версії журналу Banker.

Головний Telegram-канал банкірів

Які глобальні проблеми викликають найбільше занепокоєння в людей по всьому світу, %

Соціальна активність як найбільша цінність для клієнта


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті: