Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Не дають отримати спадок!
У моєї свекрухи помер чоловік, вона живе в глибинці і має проблеми з переміщенням. Я отримала нотаріальну довіреність представляти її інтереси і отримувати за неї гроші. Довіреність становив нотаріус, після отримання свідоцтва про право на спадщину я звернулася в банк із запитом перерахувати гроші мого свекра на карту свекрухи. Співробітник банку склав дві заяви (одне на перерахування грошей мені на карту, друге на перерахування грошей на карту свекрухи. По закінченню трьох днів я передзвонила на гарячу лінію для уточнення статусу заяв, мені повідомили, що обидві заяви були відхилені через відсутність приписки про отримання грошових коштів саме у відділеннях банків. у довіреності написано що я маю право отримувати грошові кошти від імені свекрухи. Після цього я говорила з 8-ма представниками банку для уточнення інформації про те, як свекрухи отримати її законне спадщину. Вони сказали, що це можливо тільки якщо вона особисто одягнути в відділення Приватбанку, що не є можливим через те, що найближчий банк знаходиться в 80 км від села і відділення обслуговує 15 тисяч жителів і в її фізичному стані стояти в черзі в задушливому приміщенні вона не може. у підсумку, ми вже витратили більше тисячі гривень на збір і оформлення документів для отримання 4500 гривень моєї свекрухою і ніхто зі співробітників б анка не йде нам на зустріч, знов почав говорити, що наша довіреність складена невірно і нічого вони зробити не можуть. Ми відчуваємо себе абсолютно безпорадними і обдуреними. Банк не хоче віддавати гроші ні мені по довіреності, ні свекрухи на карту ПриватБанку, вимагають її особиста присутність і співробітники не компетентні для надання коректної інформації. Одні кажуть, що довіреності в поточному вигляді досить, але коли справа доходить до видачі коштів, її стає недостатньо. Нас годують обіцянками змушуючи сидіти в чергах для того, щоб поговорити з новим співробітником і в підсумку все відмовляють нам. Остання розмова закінчився тим, що нам сказали, що надішлють лист з обґрунтуванням причин відмови протягом 30 днів.
Коментарі (0)