НЕ РЕКОМЕНДУЮ.

При спробі взяти розстрочку співробітники банку подзвонили по всіх номерах (колегам, знайомим, батькам) і роздзвонили де, на яку суму і на що збираюся брати розстрочку. Від послуг банку відмовився. По тому яке враження склалося ще ДО користування послугами, на етапі, так би мовити, входження склалося чітке враження, як про банк-шантажиста і здирника. НЕ РЕКОМЕНДУЮ.

Коментарі (1)

user-avatar-559
Viktor
ico 12 Гру 2021 о 21:58

форвард це ужасний банк з повністю некомпетентним і хамовитим персоналом…. був 8 днів їх клієнтом, на жаль і після хамського обслуговування на Позняках в Києві, досрочно написав заяву про розірвання договору їхнього псевдопродукту коко… ціла історія як мене обманювали, як назначали зустріч і закривали двері на перерву при моєму приході, скільки я втратив грошей через некомпетентність персоналу… навіть прийшлось лікувати нервову систему… АЛЕ ТЕ,ЩО сталось, коли я прийшов через назначені мені 60 днів фінансового рабства, було піком цинізму і дикості… Спочатку мені без пояснень, відмовили у закритті рахунку та ліквідації картки, потім, коли я зателефонував на гарячу лінію форвард банку і в НБУ, мені повідомили , що тепер вони змінили свою думку і “Займаються моїм питанням”… займались з 14.10 дня до 16.30. Я звісно, попросив письмовий документ про підтвердження закриття рахунку… але ні менеджери відділення, ні керівниця відділення не розуміли про що я кажу… в результаті я, клієнт, сам (замість них) набрав ще раз гарячу лінію НБУ і вказав їм (включив голосний звук)на Закон України “Про споживче кредитування фізичних осіб…” і назвав їм документ при закритті рахунку. Зрозуміли, що порушують законодавство і взяли паузу на 30 хв. (а що їм час клієнта)щоб підготувати документ. Прийшов ще раз дають Довідку і вимагають !!! увага (після нанесених фінансових та моральних збитків) 75 грн. На запитання за щО? тупо відповідають, що так в них заведено… знову телефоную на гарячу лінію НБУ і там некомпетентним менеджерам відділення форвард банку вказують статус документа, а саме виписка з рахунку фізичної особи на дату запиту… і вказали, що цей документ видається БЕЗОПЛАТНО… що тут почалось, почали рвати документи, закрились на 20 хв. в окремій кімнаті, а потім керівниця відділення заявила, що вона немає ніяких повноважень віддавати щось клієнтові… ужас… ще один дзвінок на гарячу лінію форвард банку, накінець заставляє цих горе менеджерів віддати мені виписку з мого рахунку… ВТІКАЙТЕ від форвард банку подалі… з такою хамською політикою проти клієнтів банк скоро збанкрутує… керівництво банку відмовилось вислухати мене по всіх питаннях в процесі обслуговування за 62 дні… тупий розвод, хамське відношення, клієнта в упор не бачать… ВТІКАЙТЕ ВІД НИХ,, подалі… втратив гроші, втратив час, втратив частку здоров’я, а саме головне це потужний удар по моєму іміджу… і ніхто, навіть усно, не вибачився переді мною… ВТІКАЙТЕ,,,

Показати ще