Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Обслуговування
Неприйнятне обслуговування клієнтів
Працівник каси, старший касир у відповідь на питання чи можна спочатку здати виручку на рахунок,а потім виписати внескову квитанцію про те що виручку вона буде приймати до 16 год.оскільки вона не встигає звести касу,а робочий день у неї до 18 год. І взагалі за ті гроші що їй платять нехай керівництво банку саме виконує роботу т. к. всі звільняться. У відповідь на зауваження присутніх клієнтів про неприпустимість такої поведінки з клієнтами влаштувала скандал. Примітно що керівник відділення при виникненні скандалу тут же вийшов на вулицю, а його заступник на питання про неприпустимість такої поведінки сказав що касир трохи погарячкувала.
Коментарі (0)