Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Обслуговування
Неуважний персонал
Попався неуважний касир, який відправив мої гроші на зовсім інший рахунок. Причому коли приїхала розбиратися, пред’явили в результаті мені, виявляється це я повинна була все чітко перевірити. Тому виникає цілком справедливе питання: навіщо тримати таких співробітників, які банально циферки переписати правильно не можуть? І чому клієнт виявляється не правий через недбалість представників банку. Гаразд хоч гроші повернули і дозволили питання полюбовно, хоч і довелося доходити до старших в офісі. Поміняла б банк, та лінь переоформленням займатися. Сподіваюся історія не повториться.
Коментарі (0)