Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Нікому не раджу Ощадбанк !!
Сьогодні закинув трохи грошей на картку через Айбокс для оплати в Google play. Через годину спробував здійснити покупку. Не вийшло. Картка була відхилена. Передзвонив в колл центр і там мені сказали, що моя картка була заблокована взагалі 27.02 тому при внесенні грошей мною на картку працівник банку припустився помилки і нарахував ці гроші двічі. А зараз в банку з цим розбираються і дуже скоро я зможу карткою своєю користуватися. Передзвоніть, мовляв, через годину. Дзвоню через годину-знову та ж херня. “Ми зараз цим займаємося”! Блін! Мені заблокували картку 27 – го лютого! Так що, з того моменту не можна було вирішити це питання !? І якого хера, якщо картка заблокована, я можу її поповнити з АЙБОКС !? Хлопці з Ощадбанку, ви там як, при пам’яті взагалі? Хоч якийсь вуз закінчували? Коротше кажучи, Ощадбанк це ненадійна контора, в якій працюють непрофесійні работнікі. Я Ощад нікому не раджу. Тим більше ця ситуація у мене вже не вперше.
Коментарі (0)