Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Реєстрація Ощад24
Думаю всі в курсі, що в Україні запроваджено карантин і більшість знаходяться на самоізоляції, а пенсіонери в першу чергу і в повному складі.
У зв’язку з цим, розумним бажанням у мене було зареєструватися в Ощад24, що б з дому, online можна було б здійснювати покупки з кур’єрською доставкою, платити комуналку і ін. І тим самим виконувати розпорядження нашого уряду щодо дотримання карантину.
Кілька днів поспіль, я намагаюся зареєструватися в Вашому банку, вводжу всі необхідні дані, але коли з’являється повідомлення про те що для продовження реєстрації Вам на телефон був відправлений СМС одноразовий пароль – пароль не приходить. Всі спроби зв’язатися в чаті банку, телефонного з’єднання з оператором Вашого банку ні до чого не привели (типу, чекайте відповіді, потім призвести до втрати з’єднання). До речі, коли намагався вирішити цю проблему по чату на сторінці сайту Вашого банку, там теж треба було провести ідентифікацію з приходом пароля по СМС, що хоч як це дивно спрацьовувало, але далі все … Погуглив на цю тему в інеті – виявилося, ця проблема у маси людей!
Тому, у мене резонне питання: як вирішити цю проблему?
Коментарі (0)