Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Робота відділень і коллцентра!
Відділення №132, м. Харків проспект Науки 64.
Хочу додати ще один негативний відгук, до безлічі раніше викладених.
Плачу комунальні платежі за єдиною квитанцією у відділенні Ощадбанку зі своєю пенсійної картки. 13.04 простояв більше години в черзі до каси відділення №132 банку на вулиці (зрозуміло: короновірус), з трьох кас працювала тільки одна! Хоча вони знаходяться на достатній санітарній відстані одна від одної. Коли підійшла моя черга розпорядник всередині приміщення (або як її називають) повідомила, що комунальні платежі не приймаються, через те, що не працює програма. Дзвінок в контакт центр: 0-800 ******* 7-3 нічого не дав; на початку Марина, потім Діана, на питання чому в відділенні не приймають оплату, перемикали мене в нікуди, тобто на номер, який не відповідав!
Сьогодні 14.04 в черзі не стояв, відразу запитав у «розпорядника», яка відповіла, що до кінця тижня комунальні платежі прийматися не будуть, тому що проводиться налагодження програми. Розуміючи, що це повна нісенітниця, знову подзвонив в контакт центр, з проханням розібратися і дати мені вичерпну інформацію. На що оператор контакт центру ( Лена), відповіла, що інформацію можу отримати тільки в самому відділенні !!!!))). Скаргу прийняти теж відмовилася.
Склалося таке враження, що відділення Ощадбанку знаходяться на госрозрахунку: що хочуть, те й роблять і ніхто не може вплинути на їх роботу. При цьому в контактцентрі мені порадили звернутися в інше відділення. І це при тому, що під приводом зручності обслуговування населення, все найближчі відділення були закриті і зведені в одне! Таким чином люди (з них більшість літні), приходять у відділення і не отримують очікуваних послуг. Плюс до цього додати перерву в роботі відділення, перестало працювати по суботах.
Так само є питання до найбільшого банку країни, який багато хто асоціює як державний, а насправді відбувається все за принципом: з миру по нитці – собі на сорочку. Поясню: чому в Ощадбанку знімають плату за СМС повідомлення, адже банк користується грошима клієнтів і поважають себе банки цю послугу надають безкоштовно! Чому, якщо клієнт банку повторно запитує залишок по рахунку, з його рахунку знімається плата? Система Ощад24, працює набагато гірше, ніж Приват24. Банку є над чим працювати, для того, щоб чесно заробляти і почати треба з систематизації роботи відділень, співробітники яких мають розуміти, що вони не приватна крамничка, а представники найбільшого, надалі думаю кращого, банку країни!
Коментарі (0)