Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Самий жахливіший банк
“Я був клієнтом Альфа банку потім Сенс Банку протягом понад 10 років і завжди своєчасно виконував свої фінансові зобов’язання. Однак, у зв’язку з трагічними обставинами у моєму житті, мені довелося звернутися до банку по допомогу. Під час служби на війні я втратив усі свої документи, а невдовзі у моєї дружини було діагностовано онкологічне захворювання.
Потребувавши кошти на її лікування, я звернувся до банку, але зіткнувся з неймовірно високими відсотками. Зараз я також борюся з онкологією і стикаюся з фінансовими труднощами. Хоча я намагаюся своєчасно сплачувати борг, часто не вистачає грошей, але навіть найменші суми вимагають негайної оплати.
Нещодавно банк почав регулярно дзвонити мені з одноразових номерів, що створює додатковий стрес у моїй ситуації. Мені чекає тривале лікування, і така поведінка банку лише погіршує мій стан. Я очікую більшої чутливості та розуміння з боку банку щодо своїх клієнтів, які потрапили у важкі життєві обставини.”
Коментарі (0)