Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Термінал ПриватБанку
Виявляється так можна і треба і цей випадок не підпадає ні під розкрадання, ні під крадіжку, ні під шахрайство … Маючи справу з Банком, забудьте про Конституцію, про Кримінальний і Цивільний кодекси теж забудьте …
Ось уже тиждень як мої гроші утримує ПриватБанк. Тиждень тому вносила гроші в термінал ПриватБанку і термінал видав квитанцію про те, що гроші залишилися в терміналі. Сума цих грошей в квитанції не вказана. На гарячій лінії Привату сказали, що моя заявка буде розглянута від доби до семи. І ЯКЩО мої гроші будуть в терміналі, то мені їх повернуть.
Я не розумію, що значить ЯКЩО. Я внесла гроші і вони пропали. Я їх точно внесла, але сума в квитанції не вказана. Мало того, що я повинна чекати від доби до 14 так ще й невідомо яку суму мені повернуть.
Мабуть інкасація терміналу дуже рідкісна процедура для ПриватБанку, а перерахунок грошей з терміналу взагалі як пізніше виявилося може зайняти 14 днів !!! Цікаво, чому тоді на терміналі немає інформації про те, що якщо відбудеться збій, клієнт втратить своїх грошей на невизначений термін.
Банк не турбує та обставина, що гроші можуть бути потрібні терміново або щось ще …
Особисто для мене ці терміни стали відкриттям – так як ситуації бувають різні, і потреба в грошах теж.
Буду рада порадам по ситуації, що склалася
Коментарі (0)