Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Якість роботи
При відкритті рахунку нового юр.лиця порушують Інструкції НБУ намагаючись щось довести внутрішніми інструкціями. Це вже перше порушення і неповагу до Клієнта!
Далі, необхідно зареєструватися для зручності роботи в системі клієнт-банк онлайн. Рекомендують дзвонити на номер підтримки (хоча це можна зробити самостійно на оф.сайті банку) через те, що виявляється на сайті це вже стара версія і ключі ЕЦП після такої реєстрації не зареєструють співробітники банку. Але !!! На тех.підтримки двічі допомагають зробити ЕЦП саме таким способом!
Що це? Некомпетентність співробітників? Відсутність єдиної політики банку при роботі з Клієнтами? І це банк з іноземними інвестиціями ?? !!
В результаті Клієнта ганяють кілька разів, не дивлячись взагалі на цінність такого ресурсу, як час.
Негатив і як наслідок відмова від такого банку.
БАНКІРИ, задумайтеся! Що ви будете робити, якщо все Клієнти перестануть користуватися вашими неякісними послугами? Ви розоритеся!
Клієнт – юридична особа, взагалі не захищений в нашій українській банківській системі !!! При ліквідації банку повернення грошей з поточного рахунку в 7-му чергу !!!
Люди, задумайтеся !!! Навіщо вам це потрібно? Вас за ваші ж гроші ще й кинуть …
Все в НАЛ!)
Коментарі (0)