Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Зі власного досвіду
Найгірщий банк. Нажаль допустила помилку, коли влаштувалася до них на роботу. Проте, можу розповісти цікавинки для клієнтів. По перше, як виявилося, мені відкрили кредитну картку навіть без мого відома, що цікаво, вона продовжує своє існування, на відміну від зарплатної, яку одразу забрали при звільненні. Не маю такої нагоди завітати особисто у відділення, де її “створили”, але заблокувати було дуже важко, бо оператори гарячої лінії відмовляють, якщо говорити правду, що фізично картки не маю, і її номеру знати не можу. Заблокували тільки, коли звернулась зі словами, що вона була викрадена (до речі, навіть не зізнавалися в її існуванні довгий час). По друге, це вже стосується обману клієнтів банку. Не можу стверджувати, що так працюють всюди, але у моєму відділенні, при отриманні грошового переказу, впарювали клієнтам страхування життя, стверджуючи, що інакше переказ не отримати. Кажу як є, це лише для виповнення плану з продажів страхування, і не як не стосується переказів. І буди випадки, часто, що співробітники оформлюють на себе страховку, за рахунок, як ви розумієте, ваш!
Коментарі (0)