Під час пандемії споживачі «заощадили» 6% глобального ВВП – Moody’s

Якщо споживачі витратять хоча б третину від зекономленої суми, світовий обсяг виробництва зросте на 2 в.п. і цього, і наступного року, зазначають аналітики агентства.

Сума заощаджень, накопичена споживачами в усьому світі з початку пандемії COVID-19, еквівалентна 6% глобального ВВП. Такі дані наводять експерти агентства Moody’s, передає Banker.ua з посиланням на матеріали Інтерфакс.

Згідно з результатами дослідження, проведеного аналітиками Moody’s, за час пандемії люди в усьому світі «заощадили» $5,4 трлн – саме цю суму споживачі не змогли витратити в умовах локдаунів.

За словами експертів міжнародного рейтингового агентства, як тільки жорсткі карантинні обмеження буде знято і заклади, «законсервовані» на час пандемії, відновлять свою роботу, споживачі знову будуть готові витрачати свої гроші.

Головний економіст агентства Марк Занді зазначає, що по мірі відкриття економік вивільнення відкладеного попиту, підкріплене надмірним обсягом додаткових заощаджень, спровокує сплеск споживчих витрат у всьому світі.

І якщо споживачі витратять хоча б третину від зекономленої суми, зазначеної Moody’s, світовий обсяг виробництва зросте на 2 в.п. і цього, і наступного року.

Як зазначають аналітики, «зекономити» $5,4 трлн споживачам вдалося на тлі скорочення витрат через високу невизначеність, в тому числі й в частині наявності роботи та доходів. Також люди менше витрачали через те, що робота багатьох підприємств сфери послуг була обмежена, тоді як багато компаній і зовсім були закриті.

У I кварталі 2021 року глобальний індекс споживчої довіри Conference Board зріс до максимуму з моменту початку його відстеження в 2005 році – зростання відмічене в усьому світі.

Читайте також: Гроші без кордонів: якими будуть тренди фінтеху в 2021 році

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що експерти Київської школи економіки прогнозують зростання ВВП України в 2021 році на рівні 4,7%: очікування КШЕ дещо погіршилися на тлі подорожчання імпорту, погіршення умов для експорту та впливу карантину.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)