Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
ТАСКОМБАНК розвиває мережу відділень, втілюючи концепцію «Банк без бар’єрів»
Карта відділень ТАСКОМБАНКУ поповнилась трьома відділеннями нового формату у Львові та Києві, і вже найближчим часом планується відкриття ще трьох.
З минулого року ТАСКОМБАНК почав втілювати нову дизайн концепцію відділень, яка відображає функціональність та зручність для клієнтів та співробітників банку. Нові відділення відкривались уже з новим дизайном, були розроблені плани відкриттів, святкувань та розіграшів, але ранок 24 лютого для всіх все змінив. Проте керівництво та команда Банку не звикла зупинятися перед труднощами, тож подбавши про безпеку, було прийнято рішення продовжити втілювати плани в життя.
«Попри складну ситуацію в країні ТАСКОМБАНК продовжує невпинно працювати, захищаючи фінансовий фронт України. Навіть під час війни команда Банку не зупиняється ні на хвилину, щоб не лише забезпечити обслуговування клієнтів, а зробити його ще зручнішим та комфортнішим. Вдячні клієнтам та партнерам, що вони з нами, незважаючи на війну, загрозу життю та нелегку ситуацію в країні. Ми віримо в перемогу та повернення до звичного для нас усіх нам життя, комфортного та заможного», – коментує Володимир Дубєй, Голова Правління ТАСКОМБАНКУ.
ТАСКОМБАНК та банківська система, як і українці, мають великий запас міцності! Тож ваші фінанси в надійних руках.
За час військових дій Банк відкрив уже два відділення нового формату в Коростені та Кам’янці-Подольскому. Тепер запрошує клієнтів до нових відділень у Львові за адресою: вулиця Городоцька, 100 та вулиця Городоцька, 22. А також у центрі столиці, за адресою: вулиця Льва Толстого, 8.
Нові відділення уособлюють сучасний підхід до банківського обслуговування – Банк без бар’єрів. Клієнти можуть обирати зручний для себе формат обслуговування: онлайн у зоні 24/7 чи безпосередньо в менеджера відділення. Особливістю відділень нового формату є модульний принцип зонування залежно від складності та тривалості послуг, що надаються. Найближче до входу розташовуються зони найшвидшого сервісу – самообслуговування та відкриті каси для оплати банківських послуг, а також зона швидких консультацій загального характеру. Місця надання інших клієнтам знаходяться у більш приватному просторі далі від входу. Є комфортні зони обслуговування та digital-зони із можливістю скористатися усім спектром сервісів самообслуговування банку.
«Новий формат відділень ТАСКОМБАНКУ має на меті зробити обслуговування клієнтів ще зручнішим та комфортнішим. Оптимальне планування зон дозволяє заощадити час клієнта і водночас забезпечити необхідну приватність та зручність при наданні послуг. Усі нові відділення мають затишні зони очікування, а також можливість випробувати та скористатися сучасними сервісами самообслуговування, які працюють в банку», – зазначив Заступник Голови Правління ТАСКОМБАНКУ Артур Муравицький.
ТАСКОМБАНК прагне бути корисним, допомагати та підтримувати клієнтів у непростий час. На сьогодні по всій країні, де дозволяє безпекова ситуація, працює 84 відділень. Перевірити графік роботи можна тут.
Наша сила у єдності, професіоналізмі, виважених рішеннях та спокої. Разом зможемо все!
Коментарі (0)