Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Завдяки стабільній роботі мережі торгових POS-терміналів у березні українці частіше оплачували покупки картками
Стабільна робота мережі торгових POS-терміналів ПриватБанку дозволила українцям з початку війни частіше користуватися для оплати покупок картками та цифровими гаджетами. За даними банку, у березні 2022 кількість оплат на один POS-термінал зросла на 7,8% щодо довоєнного періоду.
Загальні обсяги оплати картками та цифровими гаманцями через мережу POS-терміналів ПриватБанку у порівнянні з довоєнним періодом майже не змінилися – 32,5 млрд грн. В березні приймали до сплати платіжні картки більше 146 тис POS-терміналів ПриватБанку.
“ПриватБанк з перших днів війни докладає максимальних зусиль щодо надання можливості здійснювати оплату картками в кожній торговельній точці, де встановлений POS-термінал ПриватБанку, – каже Євген Заіграєв, керівник дирекції по роботі з бізнес-клієнтами ПриватБанку. – Інженери спільно з співробітниками відділень домовлялись про можливість встановлення в тих населених пунктах, які тільки були визволені задля відновлення роботи торгових точок”.
Левова частка покупок українців у воєнний час приходиться на продукти харчування – у березні вона зросла зі звичайних 48% до 56% від загального обсягу витрат. У порівнянні з лютим збільшилися обсяги оплат покупок в мережах аптек до з 7% до 12,5% та будівельних і господарських товарів – з 6,2 до 8%, що повʼязано з шаленим зростанням активності волонтерів які закуповують все необхідне для захисників.
З початку воєнних дій підприємці стали активніше підключати сервіс Термінал, який дозволяє приймати безготівкову оплату картками зі смартфону без фізичного POS-терміналу. На сьогодні сервісом користуються понад 3 тисяч підприємців, а загальний обсяг оплат за допомогою терміналів у смартфоні сягнув 24 млн грн.
Коментарі (0)