Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Фонд гарантування вдосконалює процес виплати гарантованої суми
Установа систематично вдосконалює свої процеси з урахуванням реалій повномасштабної війни.
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб запровадив порядок виплат вкладів, що належать вкладникам, які визнані безвісно відсутніми або зниклими безвісти за особливих обставин, передає Banker.ua з посиланням на пресслужбу Фонду.
Рішення Фонду про внесення відповідних змін у порядок відшкодування вкладів набрало чинності 15 квітня 2025 року.
Відповідно до наведеного рішення Фонду, виплата гарантованої суми відшкодування за вкладом безвісти зниклої за особливих обставин, або визнаної безвісно відсутньою особи, буде здійснюватись опікуну над майном цієї особи. Для цього опікуну над майном безвісти зниклої за особливих обставин, або визнаної безвісно відсутньою особи необхідно звернутися до будь-якого з банків-агентів Фонду та надати такі документи:
- видане нотаріусом свідоцтво про призначення опікуна над майном особи, яка визнана безвісно відсутньою, або особи, зниклої безвісти за особливих обставин;
- паспорт або інший документ, що посвідчує особу опікуна над майном та відповідно до законодавства України може бути використаний на території України для вчинення правочинів, та документ з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків опікуна над майном;
- копії паспорта або іншого документа, що посвідчує особу вкладника, та документа з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків вкладника.
Опікунам над майном вкладників банків, з дня початку процедури ліквідації яких пройшло три роки (у разі ліквідації системно важливого банку – п’ять років), спочатку потрібно звернутись до Фонду із заявою про виплату гарантованої суми відшкодування. Заява може бути подана особисто, або поштою на адресу Фонду, з обов’язковим зазначенням прізвища, імені та по батькові заявника; контактної адреси для листування.
До такої заяви необхідно додати:
- копії паспортів, або інших документів, що посвідчують особи заявника та вкладника;
- копії документа з даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків заявника та вкладника;
- нотаріально засвідчена копія свідоцтва про призначення опікуна над майном особи, яка визнана безвісно відсутньою, або особи, зниклої безвісти за особливих обставин.
Заява та копії документів мають бути підписані власноручним підписом заявника або його кваліфікованим електронним підписом.
За результатом розгляду заяви Фонд передає до банку-агента інформацію про вкладника та повідомляє опікуна над майном про можливість отримання відшкодування за вкладом у будь-якому банку-агенті Фонду.
Також останніми змінами до Положення про порядок відшкодування Фондом гарантування вкладів фізичних осіб коштів за вкладами врегульоване питання виплати гарантованої суми відшкодування тому з подружжя, який пережив вкладника-спадкодавця – другого з подружжя і отримав документ про право власності на частку в спільному майні подружжя.
Читайте також: Голова правління СГ «ТАС» Павло Царук: «Мрії збуваються. Головне – мріяти і хотіти!»
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що оприлюднено Білу книгу з управління ESG ризиками у фінсекторі.
Коментарі (0)