Вебінар від FinMon School і VKURSI «Особливості належної перевірки контрагентів різних ОПФ»

FinMon School та платформа великих даних VKURSI для перевірки контрагентів запрошують на безкоштовний вебінар «Особливості належної перевірки контрагентів різних організаційно-правових форм», присвячений обговоренню особливостей та кращих практик належної перевірки контрагентів різних організаційно-правових форм.

Подія відбудеться 12 грудня онлайн. Реєстрація відкрита до 10 грудня включно. Для участі заповніть, будь ласка, реєстраційну форму.

Зважайте, що кількість місць – обмежена, програма обговорення – по-справжньому корисна, а учасники вебінара у пріоритетному порядку отримають можливість протестувати на вільній основі нові продукти та рішення VKURSI протягом 7 днів.

Будемо раді поспілкуватися з фахівцями у сфері фінансового моніторингу, які шукають  способи спростити належну перевірку та досягнути 100% точності результатів такої перевірки без зайвих рухів.

Також чекаємо на події керівників AML– та суміжних департаментів банків, страхових і фінансових компаній, які хочуть розібратися у технологіях на основі даних, і зрозуміти, як саме автоматизація перевірки контрагентів може допомогти заощадити бюджет департаменту, пришвидшити процеси перевірки та перетворити обтяжливий паперовий документообіг у простий і компактний процес належної перевірки в цифровому форматі.

Тож це класна нагода у комфортному та безпечному середовищі однодумців обмінятися досвідом в питаннях належної перевірки, почути думки експертів, а також покращити обізнаність щодо роботи з даними.

Учасниками дискусії стануть Інеса Лозенко, директор департаменту фінансового моніторингу НАСК «ОРАНТА», а також Андрій Грищук, співзасновник платформи великих даних VKURSI:

  1. Проаналізуємо специфіку організаційно-правових форм юросіб.
  2. Поговоримо про те, чому не коректно вимагати єдиний перелік документів для проходження процедури ідентифікації в усіх клієнтів юридичних осіб.
  3. З’ясуємо, які організаційно-правові форми найчастіше використовуються для відмивання коштів чи фінансування тероризму.
  4. Обговоримо правовий режим зберігання та знищення документів з фінансового моніторингу.
  5. Розглянемо, як автоматизація роботи з даними може допомогти удосконалити процес належної перевірки клієнтів і суттєво зменшити навантаження фахівців у сфері фінансового моніторингу на прикладі успішно реалізованих і практичних кейсів.

VKURSI – платформа великих даних для перевірки контрагентів.  Команда створює продукти та рішення для автоматизації процесів AML, KYC, Due Diligence, комплаєнса, якнайкраще адаптовані до потреб користувачів і створені у відповідності до законодавства та вимог регуляторів.

Нагадаємо, що у попередніх матеріалах ми розповідали про кейс цифрової трансформації AML-процесів. Внаслідок використання продуктів і рішень VKURSI страхова компанія зменшила  у 2,5 рази кількість запитуваних документів у клієнта, а також на 75% – використання паперу для їх друку. Додаткове навантаження на працівників компанії, що залучені до процесів фінансового моніторингу, зменшилось орієнтовно на 50%.

Ще раніше на VKURSI з’явилась структура власності юридичних осіб з ЄДР, у вигляді, в якому її долучили до реєстраційної справи. Це означає, що така структура власності містить РНОКПП, або реєстраційний номер облікової картки платника податків (раніше – ІПН). За умови використання отриманого таким способом РНОКПП бенефіціара та/чи засновника користувачі платформи VKURSI можуть на 100% точно визначити групу юридичних осіб під спільним контролем (ГСК), групу повʼязаних контрагентів (ГПК) або промислово-фінансову групу (ПФГ) за допомогою професійної системи VKURSI для перевірки зв’язків фізосіб за РНОКПП у ЄДР.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)