Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Кожен третій українець готовий відмовитися від готівки в найближчі 2 роки – Mastercard
44% українців, опитаних InMind, заявили, що вважають за краще купувати в магазинах з можливістю безготівкового розрахунку.
49% українців готові повністю відмовитися від використання готівки в майбутньому, тоді як кожен третій громадянин має намір зробити це в найближчі 2 роки, повідомляють в Mastercard. Про це пише Banker.ua з посиланням на матеріали Інтерфакс-Україна.
Згідно з результатами дослідження, проведеного фахівцями InMind для Mastercard, починаючи з 2020 року, 60% респондентів почали купувати онлайн набагато частіше, ніж до пандемії, тоді як 45% учасників опитування стали замовляти онлайн регулярно по кілька разів на місяць.
І якщо в Європі категорія «Продукти харчування» за час пандемії вийшла на перше місце (+ 26%), а категорія «Електроніка» додала 24%, то в Україні обидва цих сегменти зросли одразу на 38%.
Варто також зазначити, що в 2020 році фахівці зафіксували зростання числа онлайн-транзакцій серед клієнтів у віковій категорії 80+ – дана тенденція простежується як на європейському (тільки в Чехії приріст склав х4), так і на українському ринку.
За даними Mastercard, 49% українців готові повністю відмовитися від використання готівки в майбутньому, тоді як кожен третій громадянин має намір зробити це в найближчі 2 роки. Платити cashless вже стали частіше 48% респондентів, опитаних InMind.
44% українців, які взяли участь в опитуванні, заявили, що вважають за краще робити покупки в магазинах з можливістю безготівкового розрахунку, в той час як 8% респондентів взагалі зазначили, що не готові користуватися послугами продавців, які не надають можливість безготівкової оплати.
Читайте також: Боротьба за здібних: як бренд роботодавця впливає на вибір кандидатів
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за даними Mastercard, число українців, що користуються такими сервісами, як Google Pay, Apple Pay, Mi Pay і Garmin Pay, зростає щомісяця: такою кількістю використовуваних цифрових рішень, зазначають у компанії, «може похвалитися не кожна європейська країна».
Коментарі (0)