Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія #ШахрайГудбай
Її мета – поліпшити обізнаність громадян та нагадати їм про основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків, особливо в інтернеті.
Національний банк України разом із Департаментом кіберполіції Національної поліції України та Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України із 13 травня 2025 року розпочинає чергову хвилю Всеукраїнської інформаційної кампанії з платіжної безпеки – #ШахрайГудбай, передає Banker.ua з посиланням на пресслужбу регулятора.
Зазначається, що поліпшення знань та навичок громадян у сфері безпечного використання платіжних карток та інтернет-банкінгу дасть їм змогу обачніше користуватися безготівковими розрахунками та уберегтися від шахрайських схем і пасток у віртуальному просторі.
Під час кампанії Національний банк разом із понад 80 партнерами сконцентрує зусилля на роз’ясненні споживачам фінансових послуг основних елементів платіжної безпеки, зокрема щодо таких питань:
- як перевіряти сайти, чат-боти, на яких користувачі вводять свої платіжні дані;
- як безпечно купувати в інтернеті;
- як захистити свій фінансовий номер телефону;
- як уникнути найпоширеніших схем шахрайства;
- як випадково не стати співучасником злочину та не потрапити в пастку шахраїв під час пошуку роботи;
- як захистити свої облікові записи;
- як створювати складні та унікальні паролі;
- як налаштовувати багатофакторну автентифікацію.
Інформаційна кампанія триватиме до кінця року у всіх регіонах України. У її межах Національний банк разом із партнерами інформуватимуть громадян про те, як вберегтися від платіжного шахрайства, зокрема в межах кампанії планується:
- розміщення плакатів на білбордах, сітілайтах, громадському транспорті, зупинках громадського транспорту;
- розміщення відеороликів на моніторах в ЦНАП, ТРЦ, АЗС, торговельних закладах, у відділеннях банків, магазинах мобільних операторів, метрополітені, вокзалах, потягах “Інтерсіті”, сервісних центрах МВС України, центрах зайнятості;
- розміщення плакатів та брошур в приміщеннях центрів зайнятості, центрів з надання безоплатної правничої допомоги, відділках поліції;
- розміщення публікацій у соціальних мережах, медіа, телеграм-каналах, сайтах партнерів;
- участь в тематичних радіоефірах та сюжетах на телебаченні;
- випуск соціальної газети для людей старшого віку про платіжну безпеку та її поширення в сервісних центрах Пенсійного фонду України;
- проведення конкурсів, вебінарів та інші освітніх заходів для учнів, студентів, освітян;
- здійснення смс- та e-mail-розсилання;
- розміщення соціального відео/аудіоролику на телебаченні/радіо.
Читайте також: Держава і ризики для банкірів: захист професійної компетенції та ділової репутації
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що затверджено стратегію цифрового розвитку управління держфінансами до 2030 року.
Коментарі (0)