Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Як каратимуть банки, які ігнорують права споживачів фінпослуг: коментар НБУ
Кредиторів і колекторів, що порушують законодавство, можуть оштрафувати на доволі велику суму.
Нацбанк затвердив нові заходи впливу до кредиторів і колекторських компаній, що порушують права споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості, передає Banker.ua.
Як повідомляють в НБУ, заходи впливу до банків, які порушують законодавство про захист прав споживачів фінпослуг в частині етичної поведінки при врегулюванні простроченої заборгованості, передбачені в нормативно-правовому акті регулятора, а необхідність їхнього впровадження продиктована прийняттям Закону України № 1349-ІХ від 19 березня 2021 року.
Нагадаємо, ЗУ про внесення змін до деяких законів України щодо захисту споживачів при врегулюванні простроченої заборгованості набуває чинності 14 липня – одночасно з документом вводиться в дію і постанова НБУ № 70 від 5 липня, згідно з якою Нацбанк отримує право впливати на порушників за допомогою письмового застереження або ж штрафувати їх.
Що стосується штрафних санкцій, то, пояснює прес-служба регулятора, їхня сума, в залежності від виду порушення, може коливатися в межах 300-8000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Такі заходи впливу, додають в НБУ, передбачені статтею 41-1 ЗУ «Про фінпослуги та держрегулювання ринків фінансових послуг».
Читайте також: Вклади на вимогу: скільки можна заробити і де краще відкрити
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що в червні небанківський фінансовий ринок втратив 23 учасників: число компаній, що надають фінпослуги, за місяць скоротилося до 1946.
Коментарі (0)