Падіння попиту на авіаквитки, розваги і ТБ: як за рік змінилися інтернет-платежі

За даними ПриватБанку про сервіс Liqpay, минулого року збільшився обсяг благодійних внесків, продажу електрообладнання та автобусних квитків.

Протягом минулого року зафіксовано найбільше падіння обсягу онлайн-платежів за авіаквитки – спад продажів склав 588%, що пов’язано із закриттям повітряного простору, передає Banker.ua з посиланням на дані аналітики платежів через сервіс Liqpay від ПриватБанку.

Головний Telegram-канал банкірів

Також сповільнилася на 581% торгівля квитками на розважальні заходи та послуги кабельного ТБ. Мікрофінансові організації зазнали втрат через падіння платежів на 373%.

Водночас збільшився на 839% обсяг онлайн-платежів на благодійні внески. Зріс продаж електроустаткування на 648% через відключення світла.

Також громадяни почали більше витрачати на страхування та придбання автобусних квитків у безпечніші регіони. Загалом онлайн-продаж послуг страхування та автобусних квитків зріс на 414% та 389% відповідно.

Liqpay – провідний український сервіс для здійснення інтернет-платежів.

Читайте також: П’ять перешкод для випуску CBDC. Переклад статті FT

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що Апеляційний суд задовольнив скаргу ПриватБанку і скасував ухвалу про ліквідацію юридичної особи ТОВ з ІІ Новофарм, яка має непогашений борг перед банком на 4,3 млрд грн.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)