Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Падіння попиту на авіаквитки, розваги і ТБ: як за рік змінилися інтернет-платежі
За даними ПриватБанку про сервіс Liqpay, минулого року збільшився обсяг благодійних внесків, продажу електрообладнання та автобусних квитків.
Протягом минулого року зафіксовано найбільше падіння обсягу онлайн-платежів за авіаквитки – спад продажів склав 588%, що пов’язано із закриттям повітряного простору, передає Banker.ua з посиланням на дані аналітики платежів через сервіс Liqpay від ПриватБанку.
Також сповільнилася на 581% торгівля квитками на розважальні заходи та послуги кабельного ТБ. Мікрофінансові організації зазнали втрат через падіння платежів на 373%.
Водночас збільшився на 839% обсяг онлайн-платежів на благодійні внески. Зріс продаж електроустаткування на 648% через відключення світла.
Також громадяни почали більше витрачати на страхування та придбання автобусних квитків у безпечніші регіони. Загалом онлайн-продаж послуг страхування та автобусних квитків зріс на 414% та 389% відповідно.
Liqpay – провідний український сервіс для здійснення інтернет-платежів.
Читайте також: П’ять перешкод для випуску CBDC. Переклад статті FT
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що Апеляційний суд задовольнив скаргу ПриватБанку і скасував ухвалу про ліквідацію юридичної особи ТОВ з ІІ Новофарм, яка має непогашений борг перед банком на 4,3 млрд грн.
Коментарі (0)