Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Відгуки про Банк Кредит Дніпро
Позиція в рейтингу НБУ
Середня оцінка
Всього відгуків
13Відповідей банку
1Залишити відгук
Ви повинні авторизуватися на сайті, щоб залишати відгуки про банки.
20 травня 2024 в 12.59 поповнив свій мобільний телефон карткою банка Кредит Дніпро на суму 790 грн. Транзакція пройшла успішно, про що свідчить квитанція про сплату. Коли гроші не надійшли мобільному оператору в 15.36 подзвонив в кол центр, та описав проблему. Отримав відповідь, що шукайте гроші у Київстара. Витратив 1.5 години на розмови з моб.оператором, г... Читати повністюроші не знайшли, звертайтесь до банку. Знову в 17.02 набираю кол центр, та отримаю вже іншу відповідь, що проблема дійсно у банка і заявка передається до технічної підтримки. Постає питання, чому перший дзвінок був по суті проігнорований оператором і я втратив зайвий час… Оператор обіцяла швидко вирішити та особисто передзвонити мені. Чекав довго… в 22.32 втрете дзвоню в кол центр та отримаю відповідь, що моїм питання займуться завтра на протязі дня і ніяких гарантій. А я розраховував на ці кошти сьогодні.
В АТ «Банк Кредит Дніпро» з 2019 по 2021 роки була популярна пратика вписувати у договори нарахування щомісячної комісії за обслуговування кредиту. У графіку платежів її також називали «щомісячна комісія» або «розрахунково-касове обслуговування». З приводу таких дій банку вже висловився Верховний Суд, який зазначив, що банк не мав права встановлювати до кред... Читати повністюитного договору комісію за розрахунково-касове обслуговування, за дії, які банк вчиняє на власну користь, з огляду на те, що отримує прибуток у вигляді відсотків за користування кредитними коштами.
Детальніше Telegram, Viber , WhatsApp (098) 33 98 764
Користувався 2 роки - все працювало як годинник. Не вистачало трохи інфраструктури банкоматів і відділень, але в порівнянні з іншими банками, швидкість платежів і обслуговування мене повністю влаштовувала. Зараз бізнес виріс і став обслуговуватися в інших банках, але за Кредит Дніпром навіть трохи сумую
Добрий день. Поясніть будь ласка, при видачі кредиту співробітники Вашого банку говорять про те що, при достроковому погашенні кредиту, банк перераховує нарахований % на момент закриття. Так ось, мені сплачувати кредит до 2022 року сума близько 10 тис відображається в мобільному додатку. Вирішили з чоловіком закрити кредит достроково, подзвонили на гарячу лі... Читати повністюнію, для цього самого перерахунку %, там нам назвали цю ж суму і сказали внести більше, так як сума на момент закриття буде більше, це як? У Вас не на зменшення, а на збільшення кредит сплачується ? Так що Ви тоді перераховуєте клієнту, якщо хоч через місяць кредит закривай, хоч через рік, сума залишається однакова +/-.
+ Ваша гаряча лінія не компетентна. З їх слів я не можу внести гроші на дострокове погашення через інший банк, тільки відділення Вашого (з урахуванням того що він закритий) !! Хоча це не так!
Я завжди отримую в відділенні на Столєтова, 21. Завжди все відмінно, обслуговує одна і та ж співробітниця. Швидко і ввічливо. Чула, що з переказами часто бувають проблеми і банки не дають отримати гроші з постійними уточненнями, але в Кредит Дніпрі жодного разу з таким не стикалася.
Хотіла дізнатися чи дійшов мій платіж - витратила вічність. Зайнято-музика, музика-зайнято і так дві години. Дві години, які у мене вкрав Кредит Дніпро. Зробіть вже нормальний онлайн-банкінг - 2020 рік на дворі! І чому через те, що ви економите на операторах, я повинна дві години слухати музику?
Рахунок відкрили безкоштовно, кошти зараховуються безкоштовно, знімаю з рахунку всього під 0,3%, валюту купую під 0,1%. По-моєму, це чи не найкращі умови на ринку. Обслуговуюся вже рік і поки ніхто ніякими переваги не переманив.
На Припортовій 34 єдине відділення і воно закрите через карантин, при тому, що вам дозволено працювати. Я розумію, багато можна зробити онлайн, але все-таки є питання, які я як клієнт можу і повинен мати можливість вирішити через відділення.
Останній рік (весь 2018 і початок 2019го) інтернет банкінг як на сайті, так і в додатку працює все менш і менш стабільно. Вибирав банк в основному за критерієм банкінгу. За останній рік все частіше і більше відбуваються збої при яких абсолютно ніяк не одержати доступ до онлайну. Зараз, коли зелений банк став державним, а "банк для котикiв" став на ноги, з ве... Читати повністюликою ймовірністю даний банк буде мною залишений так-як google і apple pay навіть не плануються, а стабільність все гірше і гірше. Що стосується умов, обслуговування, кредитів - жодного нарікання. Не мав неприємних ситуацій (крім того, що банк (або співробітники відділення) не знають що таке консолідована виписка і отримати її ні разу не вийшло).
Добрий час доби. Хотілося б розповісти про незадовільне обслуговуванні у відділенні даного банку, про нахабний обман клієнтів даного банку, про введення в оману потенційних клієнтів даного банку і тд. Але буду писати по порядку
1. Мені потрібен був кредит готівкою, за кредитним калькулятором сайту banker.ua підібрав собі кредит готівкою в банку "Кредит Дні... Читати повністюпро" 31000 гривень на 60 місяців з щомісячним платежем в районі 1400-1500 гривень, подаю заявку через сайт banker.ua.
Після подачі заявки, приблизно через 1-2 години, мені передзвонює оператор з кредитного відділу, для уточнення даних і заповнення заявки. Заявку з ним заповнили, при цьому я пройшов 1шу перевірку банком і все ОК, суму узгодили 31000 гривень. Так само оператор мене попередив, що після заповнення документів буде проводиться друга перевірка, на якій ОСТАТОЧНО узгодять суму. Тут в 20.34 я на свій мобільний номер телефону отримую СМС від "CREDITDNEPR" "Шановний клієнт, вітаємо. Вам ПОГОДЖЕНО кредит. Чекайте Дзвінка оператора або зателефоном до Контакт-центру за номером 0800507700". Отримавши це повідомлення, я продзвонювати в даний банк, для уточнення суми, мені оператор підтверджує "Вам Погоджено сума 31000", я запитав "чи може мені бути відмова у видачі кредиту або зниження суми", оператор відповів "Вам Погоджено сума 31000 і знижена бути не може, відмова в кредиті може бути тільки в разі ПРОБЛЕМИ З ДОКУМЕНТАМИ ".
У підсумку я 14 листопада 2018 близько 13.00 виїжджаю в Херсон (тому що в Миколаєві відділень даного банку немає), приїжджаю в Херсон в відділення за адресою проспект Генерала Ушакова 58, заходжу в відділення, підходжу до оператора, який знаходиться за столом, який знаходиться праворуч від входу. Представився, сказав що у мене призначена зустріч на 15.00, приїхав з Миколаєва і тд., Дівчина, м'яко кажучи, перебувала в стадії жорсткого офігеванія. Пізніше я зрозумів що нічого ніхто нікому не передавав і тд.
У підсумку я даю документи, паспорт і ід. код, дівчина відсканувала і подала заявку (підозрюю, для того щоб був + відділенню вона подала НОВУ заявку, а не внесла документи в існуючу, як я просив зробити).
Після цих всіх маніпуляцій вона сказала погуляти хвилин 40, поки будуть приймати "кредитне рішення" відповідний відділ. Я гуляв по Херсону по проспекту Ушакова, до залізничного вокзалу і тд. Тут мені надходить дзвінок з номера 0504098734, приємний жіночий голос починає "допит" де народився, одружився, діти, навіщо кредит і тд., Так само потім пішов такий же "допит" і моїй мамі, яку я вказав як контактна особа. Після здійснення даних дзвінків, я думаю, що "кредит ПОГОДЖЕНО", повертаюся в банк, на питання про прийняття рішення, дівчина шукає мої документи, вводить заявку і повідомляє мені, що мій кредит знизили ВДВІЧІ, тобто не 31000, а 14875, але кредит перебуває на розгляді. Дані дії мене обурили, але я промовчав, тому що і ця сума мені б підійшла, мене попросили погуляти ще. Я пішов на подальшу прогулянку по Херсону. Де то приблизно о 16.15 я повернувся в банк, знову ж таки з питанням про кредит, мені сказали що ще на розгляді. На що я відповів, що я почекаю в відділенні .Тут о 16.30 мене запросили на підписання документів, але перед підписанням я звик ПЕРЕВІРЯТИ документи, які підписую. При підписанні документів я помічаю, що банк мені дає 5000 гривень на рік !!! Через рік я ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ віддати банку 11635 грн (якщо я не помиляюся).
Так само хочу відзначити, що за 15 хвилин в даному відділенні операторами разом з начальником відділення обговорювалися будь-які питання (придбання телевізора в відділення який коштував близько 9000 грн., Який приніс начальник, даний оператор розмовляв по мобільному телефону на особисті теми і тд)
Виходячи з вищеописаного у мене склався ряд питань:
1.Чому, навіщо і на якій підставі мене оператор ввів в оману про те, що мені "ПОГОДЖЕНО кредит" (сума 31000 кінцева и зменьшена буті НЕ может)
2. Чому оператори даного відділення займатися будь-яким справами, тільки не роботою.
3. За цією подією, в якому я зазнав збитків, підтверджені квитками про поїздку і чеками, вимагаю провести спецперевірку службою безпеки банку, покарати винних і відшкодувати мені суму 166 гривень (77 гривень проїзд маршруткою Миколаїв - Херсон, 6 гривень проїзд маршруткою з автовокзал Херсон до банку "кредит Дніпро", 6 гривень проїзд з банку "кредит Дніпро" до автовокзалу, і 77 гривень проїзд на маршрутці Херсон - Миколаїв
4. Попередній перегляд якої такої "суперпродукт" мені було запропоновано що я беру 5000 Грн а віддаю близько 11500 грн.
І останнє представники банку та не знахабніли Ви ???
Чекаю відповіді на свої питання
Тема буде відзначена "вирішеною" в разі видачі мені кредиту на 31000 грн. на "суперпільгових" умовах і компенсації суми 166 гривень на мою банківську картку
Зробив дуже велику помилку, взяв кредит в цьому банку 9.01.2018г. У відділенні на вул. Калинова, 9а, м Дніпро, при оформленні кредитного договору на суму 32000,00 грн терміном на 36 місяців (3 роки), виявилося що потрібно ще сплатити страховку життя в розмірі 17280,00 грн, яка в подальшому включається в суму кредиту, це мене збентежило, але як запевнив мене ... Читати повністюспівробітник банку Волнянська Олександр Геннадійович, що це сума яка при закритті тих же 32000,00 буде повернута на карту страховою компанією Уніка, відразу після закриття кредиту. Всього лише потрібно взяти виписку про те що не було прострочень і поїхати з нею в страхову, після чого протягом місяця гроші будуть зараховані на карту. Я погодився так як планував погасити кредит достроково протягом 3-6 місяців. Після оплати більшої частини кредиту, я вирішив погасити решту суми достроково, проінформувавши про це співробітника банку 05.06.2018г. 06.06.2018г. я оплатив суму, що залишилася, Олександр сказав що тепер мені потрібно поїхати в страхову і подати документи на повернення суми страховки, але як виявилося все не так просто, перед тим як їхати в УНІКА, я подзвонив в те відділення про який говорив Олександр, а саме відділення страхової компанії Уніка на вул. Січових Стрільців (Артема), 29, м Дніпро, виявилося що там взагалі не мають поняття про такий договір з банком, порекомендували звернутися в інший офіс на вул. Червона, 18а, зателефонувавши туди, там теж сказали що цими питаннями вони не займаються, а лише можуть допомогти відправити документи на Київ, і порекомендували подзвонити на гарячу лінію. При дзвінку на гарячу лінію мене кілька разів переадресовували на різних співробітників, поки все таки знайшовся експерт в моєму питанні, який виразно пояснив що дана страховка діє на весь термін дії договору за кредитом, тобто на 36 місяців, і документи я зможу подати на повернення страховки тільки на 35 місяць, в результаті чого виходить, я повинен виплатити 32000,00 кредиту (який отримав на карту) + 17280 страховка = 49280 і плюс до всього цього відсотки від отриманої суми за період користування, і потім в незалежності від того закриваю я кредит достроково чи ні, повернення страхової суми в розмірі 17280, я отримаю тільки через 3 роки !!! Було кілька спроб зв'язатися зі співробітником банку Олександром Волнянська щоб отримати роз'яснення в даній ситуації, в перебігу дня він не піднімав трубку, і скидав мої дзвінки, під кінець дня відповів і сказав що передав інформацію про мій випадок начальнику відділення, і пізніше передзвонить мені, прочекавши ще день, дзвінка я так і не дочекався, всі мої дзвінки Олександру не відповідали взаємністю, він просто не піднімав трубку, і не піднімає її до сих пір. Пізніше вдалося додзвониться начальнику відділення, вона вже була проінформована про цей випадок, сказала що ви бачили що підписуєте, і як би провини в цьому їх немає, але люди, вибачте я не юрист що б зрозуміти що страховка виплачується тільки на 35 місяць договору, і розібрати це в договорі страхування якщо ти не досвідчений правник просто не реально, повірте. Олександр Волнянська переконував мене що страховка виплачується протягом місяця після дострокового погашення тим самим вводячи мене в оману. Також начальник відділення сказала що помінялися умови договору, цей також в ньому прописано. На моє запитання як врегулювати дану ситуацію, сказала пишіть скаргу на Київське відділення. На даний момент цим і займаюся! Згідно всього цього роблю висновок що співробітник банку КредітДнепр по вул. Калинова, 9а, Волнянська Олександр Геннадійович, навмисно ввів мене в оману, щоб видати кредит, бо знав що на інших умовах, а саме описаних вище, я просто відмовлюся.
На роботі перейшлі в цей банк та додатково давали кредитну карту. Користувався коштами з карти. Вчора ВНІС практично всю суму заборгованості (НЕ вистача деіклька копійок) щоб закрити кредитну лінію повністю ... За травень місяць зняли мінімальній платіж в практично трикратному размірі!!! І аргументують це тим що у вас були простроченя по віплаті відсотків та... Читати повністю за користування, хоча мені казали что за травень місяць обов'язковий платіж вже внесено в повному розмірі !!!! 5 днів підряд я дзвонив по різнім телефонами і мені всі оператори казали різну інформацію!
Друзі !!!!! Ніколи !!!!! Не зв'язуйтесь з ЦИМ Довбаним банком !!! Обдирають до копійкі !!!!! Та внятної ВІДПОВІДІ на конкретні питання надати не можуть !!!! Постійно стараються вікрутітісь щоб прикрити свій зад !!!!