Відгуки про Приватбанк

Позиція в рейтингу НБУ
№ 3
Середня оцінка
icoicoicoicoico
Всього відгуків
25
Відповідей банку
1
user-avatar-3452
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
не можуь надати якісну допомогу клієнтам

Жахливий банк. В 2021 році закрила всі картки. Служба безпеки не працює. Помітила що з мого рахунку списуються кошти з різних куточків світу по 10 Євро за 30 хвилин. До приват банку не дозвонилася, заблокувала картку сама. Написала заяву. Мені сказали що сумма немше 2000,00 грн. розгляду не буде. На жаль мені потрібний доступ до моїх виписок. Три дні я телеф... Читати повністюонувала до різних операторів, писала, мені відкрили онлайн 24. Ще три дні я намагалясь сформувати виписки, дати постійно злітають. А потім мій кабінет заблокували. Вже дві неділі я дзвоню, пишу, ввожу двні, відповідаю на питання, роблю фото – результату нуль. На елетронну адресу отримую листи. Подзвонила і прошу виписки сформувати і вислати на пошту, відповідь супер в нас її не має, а листи як ви присилаєте, ну так пошта є, Але її треба підтвердити але ви не можете аккаунт заблоковано. Вирішила закрити картку яку мене примусили відкрити, щоб мати доступ до виписок. А ви не можете це зробити у вас аккаунт заблоковано. Приїзжайте у відділеня, ми вам домоможемо, можливо… Дуже шкода що статистика клієнтів робиться таким чином. Ні користуватися банком не можливо, закрити не можливо. Онлайн помічник і оператори не можуь надати якісну допомогу клієнтам, спілкуются завченими скриптами

user-avatar-3333
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Обслуговування!!!

Ви ще не Клієнти приватбанку!? Не поспішайте! Сьогодня потрібно було сплатити кошти за придбаний товар на картку! Уявіть! Ви літня людина 60+ прийшли у приватбанк до терміналу! Одягли окуляри та почали операцію яку робите вперше! Ви спокійні у Вас все виходить та ось ТРИВОГА! До Вас підлітає жінка у пальто та починає нажимати на кнопки термінала (потім з'ясу... Читати повністювалося, що це співробітник)! Ви провели банківську операцію та хочете отримати чек (підтвердження операції) для цього й прийшли! Але співробітники Вас женуть з приватбанку взашій! Вимагаючи покинути приміщення якомога швидше, без ЧЕКА! ЧЕК отримаєте після тривоги! Викликали не поліцію, а охорону відомчу! А я просила ПОЛІЦІЮ! Тому, що порушено право людини! Хамське відношення до Клієнта, Його потреб! Боялися що я загину у приватбанку!? Дякувати Богу другий рік війни у прифронтовому місті! Отже! З'ясувалося! Що чек термінал не видає! З'ясувалося після проведення операції по переведенню коштів! Хоча коли запитала співробітника приватбанку мені порадили саме цей термінал, тому що у поруч розташованого не працює клавіатура! Це неправда! Все спрацювало! Чек отримала! Так! приватбанк шахраї! Які хочуть тільки ВАШІ ГРОШІ! ВСЕ ІНШЕ - ВАШІ ПРОБЛЕМИ! Чи потрібен такий банк!?

user-avatar-3091
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
ПриватБанк заморозив 116 000 грн

ПриватБанк заморозив 116 000 грн, як він стверджує через шахрайство.
Пішов уже 5ий місяць як кошти заблоковані на моєму рахунку і я не можу ними скористатись. Також пішов 4ий місяць як банк розірвав зі мною ділові відносини.
Коли приват заблокував кошти, він попросив походження коштів (одразу ж всі документи та інформацію, яка була потрібна з мого боку, бу... Читати повністюло надано), після цього банк сказав що цих доказів йому не достатньо і він попросив офіційну відповідь з боку поліції з підтвердженням того, що я не причетна до шахрайства. Для того, щоб отримати відповідь з поліції, потрібна була офіційна відповідь з боку привату а саме "з якої причини були заблоковані кошти". Відповідь чекала місяць. І всі наступні відповіді чекали довго.
В офіційній відповіді нічого про шахрайські дії не говорилося, від слова Взагалі. А причина блокування був пункт 1.1.10.5.2 Умов та правил надання банківських послуг, в цьому пункті не вказана точна причина блокування коштів.
З цією відповіддю я пішла в поліцію і попросила їх розібратися в ситуації. Після того як я отримала відповідь з боку поліції про те, що я НЕ причетна до шахрайських дій, я написала вже другу заяву про переведення заморожених коштів на мій інший банк і до цієї заявки прикріпила відповідь з поліції про те, що я не причетна до шахрайства. У відповідь банк придумав новий додатковий рівень і захотів судитися. Не спираючись ні на що. Просто захотів і зробив.
Кожного разу, коли коли я надаю потрібні докази, банк придумує додаткові причини для того, щоб не віддавати гроші
Волонтери, ЗСУшники, простий народ, який захоче вивести свої заощадження на корочку Приватбанку, згадайте цю історію

user-avatar-2996
icoКредити
icoicoicoicoico
Приват — мошенники

2.10.1991 у меня взломали сам номер телефона (сеть Лайф), который являлся финансовым. и с его помощью взломали почту, Приват24 и МоноБанк.

С карт ПриватБанка Мошенники сняли все кредитные деньги (55 тысяч), понабирали на моё имя кредитов в «ШвидкихГрошах» и других подобных сервисах на сумму 8500 грн, сняли всю копилку (14 000 грн), так еще и после того, к... Читати повністюак все кредитные деньги сняли без проблем оформили оплату частями в «УкрЗолоте» на 20 тыс.грн.

И после всего этого я не просила даже вернуть мне деньги с моей «Копилки» или деньги, которые я вынуждена оплатить на «ШвидкихГрошах» и т. д. Я просто попросила заморозить начисления процентов на кредит и «Оплату частями» до момента окончания расследования (номер кримінального провадження: 12023162480001338)

На что мне отказали!!! Оказывается счета у них замораживаются при расследованиях, а кредиты, набранные мошенниками нет.
Не говоря уже о том, что ОТДЕЛ БЕЗОПАСНОСТИ НЕ РАБОТАЕТ АБСОЛЮТНО!

Я являюсь клиентом около 12 лет, такого количества транзакций за 1,5 часа у меня не было никогда, я никогда не брала кредиты на сомнительных сервисах, я не снимала наличку за последние лет 10, тем более кредитных, не говоря уже о том, что еще 1.10.2023 я рассчиталась в Таврии в Одессе, а уже 2.10.2023 все транзакции происходит в Житомире.

Почему в МоноБанке заблокировалась карта автоматически, увидя нестандартную транзакцию и мошенники ничего не смогли сделать. А в Привате существует целый отдел безопасности, но он ничего не делает.

На мои вполне логичные вопросы сначала в отделении руководитель меня тупо отфудболил с недовольным лицом на горячую линию, и при очередном вопросе с надменным видом сказала «вы можете тут говорить и спрашивать всё, что угодно, но я не психолог, чтоб это слушать». А на горячей линии (на которую я звонила раз 10 и общалась с представителями разных отделов) мне так и не ответили на вопросы:

1) чем занимается тогда отдел безопасности, если при таком количестве не состыковок не происходит никаких действий по защите карт?
2) как можно дать оплату частями, если уже даже все кредитные сняты? Да еще и в укрзолоте? Часто бывает, что человек снимает все кредитные подчистую, в потом еще и решает золотишко прикупить? И вообще как это произошло без моих документов?
3) почему при ведении криминального дела счета блокируются, а кредиты нет?
4) в чем тогда суть их банка? Ведь суть банка в целом — защитить вклады клиентов, а они не только мои вклады не защитили, они даже собственные кредиты защитить не могут, так еще и на меня пытаются повесить их оплату. Я НЕ понимаю почему должна их оплачивать, имея 8 месячного ребенка на руках, о чем кстати Приват тоже знает, потому что карта для соц.выплат на ребенка тоже оформлена у них. Слава богу там не было денег, иначе мошенники с таким бездействием Привата и их бы сняли…

user-avatar-1754
icoКредити
icoicoicoicoico
История с кредитом

Хочу поделиться историей закрытия кредита в Приват Банке.
Показательно, что с момента начала очередного карантина я стала не в состоянии выплачивать кредит. В марте 2021 года Банк получил Судебный приказ на сумму 21619,90 грн. (остаток кредита), и шло открытое выполнение производства. Но Исполнитель его работы на его год 06.2021. Вроде все, но с августа 202... Читати повністю2 года Банк сам начал снимать деньги с карт на счете погашения кредита и заблокировал карты. В январе 2023 года карты уже были активны, но полученные на них деньги списывались на счет погашения кредита. На начало 2023 года последняя долга составила 3900 грн. Далее интересуюсь, в феврале 2023 года в «Дым» прихожу сообщить об открытии исполнительского производства на сумму 22126,12 грн.+301 грн.+2353 грн. Всего поступило к оплате 25262,78 грн. Я обижаюсь на банк я четкого ответа не дала, как это так, только сказали, что уже давно в банк 3900 UAH.In марта поступили деньги на карту и автоматически погасили кредит. На данный момент Исполнительное производство открыто, все счета заблокированы. Исполнитель требует письмо из банка или о том, что банк принял документы на инкассо.А банк говорит то, что вы знаете, давно нет, возьмите выписку через приват24 или в отделении за 100 грн. Ладно, но с меня исполнитель требует свое вознаграждение с 22126.12 UAH это 10% и комиссию об открытии производства. Хотя долгое время на момент открытия производство составляло 3900 грн. И как решить вопрос не понятно.Банк посылает в исполнительную службу, а Служба в Банк.

user-avatar-1102
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Банк номер один по хамству!

Максимально разочарован в работе с банком. Обслуживался как юр. лицо так и физ. лицо. Юр. счет закрыл уже давно, перешел в более лояльный банк, физ. счет закрою при первой же возможности.
Пролежал 3 месяца в больнице в связи с коронавирусом (не к месту, но врачи буквально боролись за жизнь и состояние было близкое к коме), после выздоровления позвонил в При... Читати повністюват Банк что бы объяснить ситуацию и попросить пойти на встречу (естественно за эти 3 месяца никто не звонил и банки спокойно насчитывали проценты на задолженность по универсальной карте), на что банк хамски ответил что это моя проблема и если не оплачу задолженность банк придет в гости якобы на опись имущества. В результате звонки не прекратились и увидев что денег и правда нет (т.к. лечение забрало почти 300 тыс грн.) банк предложил внести хотя бы 2500 грн, что бы до конца месяца банк, так сказать, не трогал меня. Данную сумму мне дал другой банк (назовем его условно банк "М", который в свою очередь согласился убрать проценты за 3 месяца что я был в больнице и еще и выдал дополнительно 2500 что бы я рассчитался с Приват Банком. Вот это поддержка клиентов на уровне, я считаю), после чего я успешно внес оговоренную сумму на свою карту. Но банк скорей всего записывает разговоры только для собственной выгоды и ровно через неделю ко мне поступил еще один звонок с запросом "когда будете платить?", на который я естественно ошарашенно сослался на наш договор в телефонном звонке где мне сказали что 2.5 недели меня оставят в покое. Ладно звонок, больше всего, показала истинное отношение к клиентам, фраза "ну поищите еще!" на мой ответ что денег пока нет и я смогу внести следующий платеж только со следующей зар. платы.
На мои просьбы поговорить с менеджером, мне неоднократно отказали аргументируя что тот хам который мне звонит и есть менеджер.
В общем полное разочарование в отношении к клиентам и ощущение того что банк просто "закушался", мягко говоря и ни во что не ставит своих клиентов. По сему перевел работу ФОП на работу с условным банком "М", который пошел на встречу не один раз и ценит каждого своего клиента не зависимо от ситуации в которой он находится и не позволяет себе хамства и угроз. Задумайтесь 100 раз прежде чем взять в долг у данного банка.

user-avatar-740
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Банкомат Приватбану не видав всі кошти

В банкоматі Приватбант в Епіцентрі, що на Берковецькій знімав 12,000. Отримав на руки тільки 7,000. Звернувся в банк з заявкою про невидачу 5,000 грн. Спочатку в рішенні сказали, що я знімав з банкомату іншої платіжної системи, тому чекати на рішення по поверненню коштів до 120 днів. Через 10 днів і після розмови з 3 різними операторами підвтердили, що банко... Читати повністюмат все-таки їх, але гроші були видані у повному обсязі (була проведена інкасація). Коли я запросив фото з банкомату, то мені відповіли тільки через правоохоронні органи і нічого більше робити вони не будуть. Добре, що вони впевнені в своїх інкасаторах, але не в своїх клієнтах. Після більше 10 років користування і будучи Gold клієнтом доведеться планувати перехід в інший банк. Сподіваюсь команда Monobank цей бруд з собою не брала, залишаючи офіс Приватбанку

user-avatar-649
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Подяка!

Безмежно вдячний оператору коллцентру Тетяні (№294346) за компетентність, професіоналізм та милий голос)

user-avatar-563
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Термінал ПриватБанку

Виявляється так можна і треба і цей випадок не підпадає ні під розкрадання, ні під крадіжку, ні під шахрайство ... Маючи справу з Банком, забудьте про Конституцію, про Кримінальний і Цивільний кодекси теж забудьте ...
Ось уже тиждень як мої гроші утримує ПриватБанк. Тиждень тому вносила гроші в термінал ПриватБанку і термінал видав квитанцію про те, що грош... Читати повністюі залишилися в терміналі. Сума цих грошей в квитанції не вказана. На гарячій лінії Привату сказали, що моя заявка буде розглянута від доби до семи. І ЯКЩО мої гроші будуть в терміналі, то мені їх повернуть.
Я не розумію, що значить ЯКЩО. Я внесла гроші і вони пропали. Я їх точно внесла, але сума в квитанції не вказана. Мало того, що я повинна чекати від доби до 14 так ще й невідомо яку суму мені повернуть.
Мабуть інкасація терміналу дуже рідкісна процедура для ПриватБанку, а перерахунок грошей з терміналу взагалі як пізніше виявилося може зайняти 14 днів !!! Цікаво, чому тоді на терміналі немає інформації про те, що якщо відбудеться збій, клієнт втратить своїх грошей на невизначений термін.
Банк не турбує та обставина, що гроші можуть бути потрібні терміново або щось ще ...

Особисто для мене ці терміни стали відкриттям - так як ситуації бувають різні, і потреба в грошах теж.

Буду рада порадам по ситуації, що склалася

user-avatar-557
icoКредити
icoicoicoicoico
Кредитна картка "Універсальна"

Добрий день. Я б поставив 0 в рейтингу, якщо це можливо було б. Користуюся цією кредитною карткою даного банку близько 15ти років. За ці 15 років було все і підняття процентної ставки з 2.5% до 3.5% і численні блокування карт моїх без причини і блокування або зменшення кредитного ліміту і тд., Але зараз, невиконання постанови правління Національного банку Ук... Читати повністюраїни від 21.07.2015 №467 "Про одобрения методичних рекомендацій относительно роботи банків з боржником - фізічнімі особами у яких виникли / можуть виникнути фінансові Труднощі "це хлопці вже перебір.
У мене зараз дуже скрутне фінансове становище, в зв'язку з кризою в країні і коронавірусу, введеними обмеженнями, я позбувся доп. робіт і залишилася основна робота, зарплата маленька і я не можу оплачувати щомісячні платежі в розмірі 9500-10000 гривень. Я звернувся в інші банки, ОТП, ПУМБ мені зробили реструктуризацію, Альфа банк ще думає над моєю запропонованою схемою реструктуризації, а ось приватбанк відмовив в реструктуризації ПОВНІСТЮ, навіть слухати не хочуть.
За 15 років обслуговування в цьому банку, я зробив банку більше 200000 грн оборот і банк не може погодитися зробити реструктуризацію. Ну що ж, я не рекомендую користуватися послугами даного банку ні в якому разі. Дана картка зажене Вас просто в боргову яму і зробить банкрутом!
Виходом із ситуації я бачу, написати скаргу в Нацкомфінпослуг, НБУ, кабінет міністрів України і президенту і описати ВСЕ порушення за 15 років.

user-avatar-475
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
Незаконний арешт спец.рахунку

02.04.20 мені з приват 24 надійшло повідомлення про те, що мої рахунки заблоковані, накладено арешт за постановою від приватного нотаріуса Мажуги і приватного виконавця Клименко Р.В.В постанові приватний виконавець вказав, що накласти арешт на всі рахунки крім Спец.счет. приват банком було накладено арешт на все мої рахунки в тому числі зарплатна картка і ка... Читати повністюрта для соц.виплат.Счітаю такі дії неправомернимі.Верховний Суд в складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в постанові від 17 січня 2020 по справі ✓340 / 1018/19 підтвердив висновок, що міститься в судових рішеннях нижчих інстанцій, у якому підкреслюється, що виплата установою співробітникам заробітної плати має пріоритет перед погашенням заборгованості іншим кредиторам предпріятія.Счета, які використовуються для виплат зарплати, соц.виплат це рахунки з спец.режімом, на які відповідно до вимог законодавства арешт не налажівается.Банк, в разі надходження постанови від виконавця про арешт грошей, що знаходяться на Спец.счет, ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ повідомити виконавця про громадянське призначення рахунку і повернути постанову виконавцю без ісполненія.Согласно законодавству, а саме ст.1074 ЦКУ, не допускається обмеження в розпорядженні клієнтом власними коштами на банківському рахунку крім як за рішенням суду і тільки у випадках , прямо передбачених законом.Несколько раз зверталася в приват, але там знаходяться скажемо не дуже компетентні работнікі.говорят що закони вони знати не обязани.все телефонні розмови у мене є навіть в запісі.Я вже півтора місяці не маю доступ до власних средствам.у мене маленький ребенок.я інвалід 3 группи.готовлю позов в суд.только так напевно можна що то довести і покарати винних.
Хочу звернутися до клієнтів Привату: біжіть з цього банку !!! ніколи з ним не связивайтесь.перевідіте всі свої гроші в інші банкі.В привате діється чорт знає что.работают що якісь приватні банки, а не гос.учережденіе.работнікі там взагалі некомпетентние.І та відповідаючи відразу на коментар банку: арешт був накладено ПРИВАТНИМ виконавцем, а не гос.ісполнітельной службой.а то ви як запрограмированна роботи відповідаєте людям одне і теж, зовсім не по заданому вам вопросси (читала предедущіх скарги на Вас) Вообщем люди ніколи не зв'язуйтеся з цим банком !!! беззаконня там полное.творят що хочуть і це не тільки по арестам.А приват хочу сказати одне-зустрінемося в суді.

user-avatar-414
icoОбслуговування
icoicoicoicoico
фу

У банку не цінують співробітників, влаштовують на хороші посади родичів, захищають їх якщо вони погано працюють. І не дивлячись на існуючі канали скарг на таких, після скарги вам будуть мститися і звільнять в результаті.
Звідки там створиться нормальне обслуговування, коли тобі працювати не дають і ставлять всюди управляти "царьків"

... Читати повністюle="position: absolute; left: 491px; top: 0px;">

1
...


Залишити відгук

Ви повинні авторизуватися на сайті, щоб залишати відгуки про банки.