Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Відгуки про Райффайзен Банк Аваль
Позиція в рейтингу НБУ
№ 5Середня оцінка
Всього відгуків
11Відповідей банку
0Залишити відгук
Ви повинні авторизуватися на сайті, щоб залишати відгуки про банки.
При поездках за границу никогда не пользуйтесь услугами «Аваль» — банка. Так, моя жена 01.08.2024 года находясь в Италии, при входе в метро, оплатила за проезд за себя и ребенка через приложение в телефоне. На выходе из метро контролер проверил оплату, а оплата не прошла и выписал штраф на 50 евро, при этом у людей которые были с ней и также оплачивали, но т... Читати повністюолько через «Приватбанк» платежи прошли у всех. В Украину вернулись 02.08.2024 г., и 03.08.2024 приходит сообщение, что оплата за проезд в метро списана. Обратились в банк за информацией, но в отделении ничего не смогли ответить и отправили на «гарячую линию», там посмотрели и ответ гениальный — «это ваши проблемы, а не проблемы банка, банк здесь не причем» Рекомендую тем, кто собирается за границу с зарплатной или другой картой «Аваль» — откажитесь от этого, исползуйте катры любого банка, но не «Аваль»
Забыл в банкомате карточку Gold. Её подобрал злоумышленник и пошёл рассчитываться в супермаркете бесконтактной оплатой. От потери крупной суммы меня спасло только смс о транзакциях, быстрое реагирование на ситуацию и блокировка карты.
Подал заявление в полицию, а затем запрос на возврат средств банком. Они заявку конечно рассмотрели, но отказались помочь ... Читати повністюсославшись на то что по их словам при расчёте использовали ленту и вводили пароль. Это исключено!
Преступник не мог знать пароль, а вот бесконтактная его не требует!
Полный игнор и нежелание помогать своим клиентам. Ушёл к их конкурентам и Вам советую!
P. s. также раздражает
1) постоянное рвение навязать кредит при покупке иностранной валюты в кассе
2) очереди, малое к-во отделений и их локация
3) мало банкоматов и они часто не работают
Поклав гроші на картку, оплатив з карти своїми грошима. на рахунку мінус. кажуть гроші прийшли, але використовувати можна тільки на наступний день - тому ми оформили вам кредит і нарахували відсотки (по дебітній картці). Закрив рахунок сьогодні. БІЖІТЬ ВІД Аваль !!!!
Найвищий ступінь подяки співробітникам преміального центру "Подільський" (що на Ярославській); всім без винятку і, зокрема, менеджеру по роботі з ФО Людмилі. Приємне заняття спілкуватися з компетентними, відповідальними, знаючими всі тонкощі справи, якою займаються, людьми .... тим більше якщо особистий шарм і чарівність також присутні (не дивлячись на каран... Читати повністютинну депресію) .... дякую! Ви - Молодці!
Зареєструватися в інтернет банкінгу не можу, пише, по даній картці реєстрація не дозволена, що б подивитися баланс по карті я повинен платити банку за послуги. Якого фі * а я взагалі повинен платити банку за послуги що б подивитися скільки грошей у мене на карті, а ще роботодавці нав'язують цей банк порушуючи закон про працю.
При відкритті рахунку нового юр.лиця порушують Інструкції НБУ намагаючись щось довести внутрішніми інструкціями. Це вже перше порушення і неповагу до Клієнта!
Далі, необхідно зареєструватися для зручності роботи в системі клієнт-банк онлайн. Рекомендують дзвонити на номер підтримки (хоча це можна зробити самостійно на оф.сайті банку) через те, що виявляєтьс... Читати повністюя на сайті це вже стара версія і ключі ЕЦП після такої реєстрації не зареєструють співробітники банку. Але !!! На тех.підтримки двічі допомагають зробити ЕЦП саме таким способом!
Що це? Некомпетентність співробітників? Відсутність єдиної політики банку при роботі з Клієнтами? І це банк з іноземними інвестиціями ?? !!
В результаті Клієнта ганяють кілька разів, не дивлячись взагалі на цінність такого ресурсу, як час.
Негатив і як наслідок відмова від такого банку.
БАНКІРИ, задумайтеся! Що ви будете робити, якщо все Клієнти перестануть користуватися вашими неякісними послугами? Ви розоритеся!
Клієнт - юридична особа, взагалі не захищений в нашій українській банківській системі !!! При ліквідації банку повернення грошей з поточного рахунку в 7-му чергу !!!
Люди, задумайтеся !!! Навіщо вам це потрібно? Вас за ваші ж гроші ще й кинуть ...
Все в НАЛ!)
Банк-злодій! Змусив платити комісію, термін позовної давності за якою МИНУВ 6 років тому! Ні в якому разі не обслуговуйтесь у них !!
Добрий день!
Вже вкотре переконуюся, що з приходом зими банкомати банку «Аваль» йдуть в сплячку.
Три дні не працює банкомат по вулиці Гончара. Цей банкомат взагалі хвора тема, більше не працює, ніж працює. Сьогодні поїхав до найближчого, що в будівлі Держадміністрації, теж не працює.
Скільки банкоматів мені ще необхідно об'їхати, щоб зняти нарешті то грош... Читати повністюі?
Або кожен раз їздити до вас в відділення?
БАРДАК !!!
Понад 16 днів чекаю документації для виведення квартири з заборони і іпотеки ... Іпотечний кредит погашений в повному обсязі. Всі банки України готують потрібний пакет документів дуже швидко: день в день, іноді (дуже рідко) це може зайняти 1 день. Але 16 (!!) днів !!! Це тільки такий "фешенебельний" пенсійний банк Аваль, який мріє називатися ім'ям європейськ... Читати повністюого банку. Соромно повинно бути мати працівників, які не просто не можуть клієнту допомогти, а які НЕ ЗНАЮТЬ ні регламенту, ні інструкцій, ні навіть куди клієнтові звернутися з його питанням. З-за такого "чудового" банку я втрачаю час, гроші, нерви і покупців на квартиру. Але банку все одно, тому що головне для нього - назва, але не клієнт. Якщо оцінити роботу цього банку, я ставлю мінус 100.
Був закрит кредит на іпотеку, документ про розірвання (закриття) договору на руках. Проходить 4 місяці, дзвонять і кажуть: "Ви повинні банку 647 грн". Шахраї і здирники!
15.08.18 вирішив зняти заробітну плату через банкомат Райфайзен банк аваль. Я є клієнтом цього банку і зарплатна картка теж цього банку. Гроші списалися, але банкомат гроші не видав !!! Сума дуже навіть не маленькая !!! Відразу став дзвонити на гарячу лінію Райфайзен банку. Оператори взагалі не адекват !!! Попросили код-пароль! Я відповів. Сказали невірний п... Читати повністюароль. Поїхав додому, взяв договір і в договорі написано пароль. Подзвонив ... сказали невірний !!! як таке може бути????????? Сьогодні 16.08.18 поїхав до відділення банку по пр.Соборності, 176. Там поміняли пароль. Подзвонив на гарячу лінію, створили заявку. Сказали чекати 2 тижні! ВЗАГАЛІ НОРМАЛЬНИЙ БАНК ??????? ЯКІ 2 ТИЖНЯ ???????? У мене 16.08.18 крайній термін погашення кредиту в іншому банку !!! Я розраховував на ці гроші !!! Як Ви думаєте, мені піде пеня за ці два тижні? Райфайзен банк за мене її заплатить ????? Адже це ж їх банкомат. Моєї провини в цьому
нема !!! Хто вирішить мою проблему? Адже банк УКРАВ МОЇ ГРОШІ! Він ними користується, а я страждаю !!!!