Банкіри про «ефект NFC»: Українці почали втрачати інтерес до «фізичного» пластику

У перспективі частка цифрових карток лише зростатиме, прогнозують банкіри.

Лише 30% клієнтів «Альфа-Банку» – власників цифрових карток відчувають потребу у «фізичному» пластику. Про це під час круглого слова на FinClub заявила Ольга Філіпенко, яка очолює блок «Роздрібний бізнес та маркетинг» в «Альфа-Банку», передає Banker.ua.

За словами Ольги Філіпенко з «Альфа-Банку», українці, які відкрили для себе переваги NFC-платежів, все частіше віддають перевагу віртуальним карткам.

«Є можливість до цифрової картки замовити «пластик», але його не забирають. Клієнти продовжують користуватися цифровою карткою», – зазначає представник «Альфи», додаючи, що лише близько 30% клієнтів банку – власників цифрових карток забирають фізичну картку.

На думку експерта, у перспективі частка цифрових карток лише зростатиме: чим більше клієнтів володітиме смартфонами з підтримкою NFC-платежів, тим вище буде популярність цифрових карток.

Схожої точки зору дотримується і Андрій Прусов із банку «Форвард», де при оформленні віртуальних карток відправити «пластик» просять близько 20% клієнтів.

У той же час голова Ради НАБУ Олена Коробкова та заступник голови НБУ Олексій Шабан не розраховують на швидке зникнення фізичного «пластику».

За словами Шабана, люди, які відчувають потребу у фізичній картці, або є кінестетиками, або мають намір знімати готівку в банкоматі.

«Чи зникне «пластик»? Не впевнений. Це перспектива навіть не 5 років», – вважає заступник голови Нацбанку.

Читайте також: Як зберегти свої гроші: огляд депозитів українських банків (грудень 2021)

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за словами члена правління розвитку роздрібного бізнесу «ОТП Банку» Олега Клименка, на тлі перегляду політики кешбеків банки шукатимуть нові інструменти заохочення клієнтів.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)