Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
У НБУ розповіли, як не стати жертвою банківської реклами
Експерти НБУ розкрили деякі тонкощі реклами банківських послуг.
Клієнти українських банків повинні чітко усвідомлювати, на яких умовах вони отримують ті чи інші послуги, що надаються фінустановами. Тому НБУ вимагає повного розкриття подібної інформації, що зустрічається в рекламі і на сайтах банків, передає Banker.ua.
Наприклад, зазначають в НБУ, клієнтам мають бути зрозумілі всі основні умови надання послуг або акцій, які проводяться фінустановами. Якщо банк пропонує клієнту взяти участь в акції, що дозволяє отримати кешбек, то в умовах такої пропозиції повинні бути чітко прописані всі операції, на які акція не поширюється.
Для того, щоб уникнути неприємних ситуацій, Нацбанк радить клієнтам уважно читати всі правила акцій, що проводяться фінансовими установами. Банкам, в свою чергу, слід розкривати в рекламі повну інформацію про акції, послуги, бонуси і пропозиції таким чином, щоб клієнти могли чітко їх зрозуміти.
Якщо ж неприємної ситуації уникнути не вдалося, НБУ радить клієнту написати звернення на ім’я керівника банку, який, на його думку, порушив умови акції. У разі ж відсутності реакції на скаргу слід звернутися в Нацбанк.
Читайте також: НБУ знизив ставку до 6% – це значить дешеві кредити? (спойлер: не зовсім)
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, згідно з даними НБУ, в I кварталі 2020 року реальний ВВП України скоротився на 1,3% в річному вимірі. Одним з найбільш вагомих факторів падіння Нацбанк називає скорочення припливу інвестицій.
Коментарі (0)