Експерти Blackshield Capital представили аналітику з інвестиційних трендів 2021-2022 років

Blackshield Capital представив свої прогнози та аналітику на прес-ланчі для представників топових ЗМІ. Темою обговорення стали «Інвестиційні тренди 2021-2022 років».

Про стан фінансового світу у «ковідній» епосі своєю думкою поділилися засновник Blackshield Capital Максим Корецький, керуючий директор компанії Сергій Жуйков, а також партнер та керівник аналітичного напряму Blackshield Capital Ілля Кислицький.

Були озвучені основні макропрогнози:

– поступове відновлення економіки та ринку праці після ковід-кризи, витрата накопичень, поповнення запасів підприємств.

– Ліквідність, яка стискається, і зростаюча інфляція змусять інвесторів шукати більш прибуткові інструменти: бонди втратить довіру, а акції – набудуть.

При цьому учасники дискутували щодо того, чи є інфляція перехідною або стійкою, та чи є спекулятивні ефекти.

– Кількість хайпових компаній скоротиться, а smart-money та реальний бізнес повернуть свої позиції.

«Акції зростуть не через хайп, якого все менше і менше, а через фундаментальне зростання бізнесу – це щось нове за останні 2-3 роки на світовому ринку», – наголосив Максим Корецький.

Серед галузевих тенденцій експерти виділили такі:

– зростання цін на вугілля, природний газ і нафту.

– Зростання популярності електрокарів за підтримки країн.

– Позитивна динаміка у великих банків за рахунок збільшення їхньої ліквідності та зростання кредитування.

Окремо спікери відзначили гібридний режим роботи населення, принцип Buy Now Pay Later, Метавсесвіт, відновлення інтересу до кліматичних змін.

Негативні тенденції стосуватимуться галузей, пов’язаних із дефіцитом мікрочіпів та напівпровідників. У e-commerce очікується падіння попиту за рахунок обмеження карантинних заходів та корекції випереджального зростання.

Ілля Кислицький, керівник аналітичного напряму Blackshield Capital, підсумував: «Займати пасивну позицію вже не вдасться. Ера безкоштовних грошей закінчується. Настає час переоцінки цінностей, коли фундаментальний аналіз знову у пріоритеті. Виживуть ті, хто вміє та хоче адаптуватися до нових умов та форматів роботи».

На його думку, для інвестування потрібно шукати недооцінені компанії у секторах-драйверах зростання. Компанії зі стійким бізнесом та продуктом, потенціал якого ще не розкритий до кінця. Старий бізнес працюватиме, але за нових умов і за новими правилами.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)