BrandZ Top 100: опубліковано рейтинг найдорожчих брендів світу

У 2020 році 100 найдорожчих брендів світу дружно подорожчали на 5,9%: їхня загальна вартість досягла $5 трлн.

Автори BrandZ Top 100 представили свіжий рейтинг найбільш дорогих брендів світу. Перша сходинка дісталася Amazon. Про це повідомляє Banker.ua з посиланням на матеріали LIGA.net.

За останній рік вартість Amazon, визнаного найдорожчим брендом світу, виросла на $132 млрд – до $415 млрд.

У спину лідерові нинішнього рейтингу «дихає» Apple, який, завдяки вартості в $352 млрд, посів почесне друге місце.

Замикає трійку лідерів Microsoft: на сьогоднішній день бренд оцінюється в $326 млрд. Експерти BrandZ Top 100 вважають, що такий успіх пов’язаний з ростом популярності платформи Microsoft Teams.

Google, який раніше розташовувався на третьому рядку, зараз займає четверте місце. Вартість бренду сьогодні становить $323 млрд.

Visa, оцінена в $186,8 млрд, «задовольняється» почесним п’ятим місцем.

У десятку найдорожчих брендів також включені: Alibaba ($152,5 млрд), Tencent ($150,9 млрд), Facebook ($147,1 млрд), McDonald’s ($129,3 млрд) і MasterCard ($108,1).

Варто також зазначити, що в BrandZ Top 100 увійшов додаток TikTok вартістю $16,9 млрд.

Читайте також: “Я завжди ставлюся з повагою до своєї роботи”, – Кирило Шевченко (CEO ”Укргазбанк”)

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що експерти авторитетного видання The Banker представили свіжий рейтинг найбільших банків світу. Український «ПриватБанк» потрапив в ТОП-500 найкращих фінустанов планети.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)