В «Ощадбанку» пояснили, чому фінустанови України не можуть повністю вийти в онлайн

Сьогодні перед банківською системою України стоять два ключових завдання: здивувати досвідченого клієнта і переконати малодосвідченого користувача в необхідності використання онлайн-сервісів, зазначають в «Ощадбанку».

Україна рухається в рамках світового тренду цифровізації, але 37% громадян й досі не залучені до фінансової системи і не мають банківських рахунків. Про це в ексклюзивному інтерв’ю виданню Banker.ua розповів заступник голови правління «Ощадбанку» Антон Тютюн.

За словами співрозмовника видання, незважаючи на стрімку діджіталізацію банківського сервісу, існує перелік послуг, які залишаються офлайн.

«Це, наприклад, користування сейфом, зняття готівки, купівля інвестиційних та пам’ятних монет», – пояснює Антон Тютюн.

Експерт також нагадує про те, що клієнти українського банківського ринку – це не тільки молоде покоління, а й пенсіонери, а також VIP-клієнти, які потребують прямого обслуговування в банківських відділеннях.

«Багато хто надає перевагу живому спілкуванню з консультантом банку, особливо з серйозних фінансових питань. Причини у кожного різні, але вони є, і ігнорувати їх – значить втрачати клієнтів», – констатують в «Ощадбанку».

В цілому ж, за словами співрозмовника Banker.ua, сьогодні перед банківською системою України стоять два ключових завдання: здивувати досвідченого клієнта своїми новаціями та сервісом і переконати малодосвідченого користувача в необхідності використання онлайн-сервісів.

Але, не дивлячись на те, що цифрова трансформація є неминучою, додає Антон Тютюн, дане явище має свої «підводні камені».

«У гонці за прискоренням платежів ми ризикуємо втратити приватність і особисту свободу. Наприклад, в Швеції 5 тисяч добровольців погодилися вмонтувати в тіло чіпи, що дозволяють проводити ідентифікацію і оплату. Здавалося б, що тут такого? Але мені здається, такі люди втрачають індивідуальність, стають частиною системи. Так що головним викликом стане збереження права на захист особистості», – зазначає експерт.

Читайте також: НБУ впроваджує нові стандарти роботи фінорганізацій: що чекає на банки в найближчі 4 роки

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що, за словами Віктора Кулика, який представляє Банк Альянс, українці сьогодні активно «позбуваються кешу» і «переходять в онлайн». Клієнтів, які оцінили переваги digital-послуг, стає дедалі більше.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)