Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Гороховський розповів про збій у monobank
Проблема виникла з бек-офісною частиною застосунку, яка відповідає за доступ до бази клієнтів.
Сьогодні, 20 липня, у системі monobank близько 15:00 четверга стався масштабний збій – не працює мобільний застосунок та не проводяться платежі. Про це в Telegram написав співзасновник проєкту Олег Гороховський, передає Banker.ua.
«Зламалися. Лагодимо. Перепрошую», — написав банкір та додав, що вони намагаються виправити проблему.
Користувачі скаржаться, що більшість функцій додатка не працюють. Частина клієнтів пише, що може авторизуватися в додатку, але не можна переказувати кошти, поповнювати мобільний та користуватися іншими популярними опціями.
Гороховський розповів, що причина збою — не хакерська атака. Проблема виникла з бек-офісною частиною застосунку, яка відповідає за доступ до бази клієнтів.
Орієнтовний час відновлення роботи застосунку не вказано.
Крім клієнтів monobank, з проблемою блокування коштів в EXANTE зіткнулися клієнти й інших українських фінансових посередників.
Читайте також: Від бізнес-радників до підробного РРО: чим живуть фінтех і стартапи в Україні і поза межами.
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що monobank почав відкривати рахунки для самозайнятих осіб.
Коментарі (0)