Гороховський розповів про збій у monobank

монобанк

Проблема виникла з бек-офісною частиною застосунку, яка відповідає за доступ до бази клієнтів.

Сьогодні, 20 липня, у системі monobank близько 15:00 четверга стався масштабний збій – не працює мобільний застосунок та не проводяться платежі. Про це в Telegram написав співзасновник проєкту Олег Гороховський, передає Banker.ua.

Головний Telegram-канал банкірів

«Зламалися. Лагодимо. Перепрошую», — написав банкір та додав, що вони намагаються виправити проблему.

Користувачі скаржаться, що більшість функцій додатка не працюють. Частина клієнтів пише, що може авторизуватися в додатку, але не можна переказувати кошти, поповнювати мобільний та користуватися іншими популярними опціями.

Гороховський розповів, що причина збою — не хакерська атака. Проблема виникла з бек-офісною частиною застосунку, яка відповідає за доступ до бази клієнтів.

Орієнтовний час відновлення роботи застосунку не вказано.

Крім клієнтів monobank, з проблемою блокування коштів в EXANTE зіткнулися клієнти й інших українських фінансових посередників.

Читайте також: Від бізнес-радників до підробного РРО: чим живуть фінтех і стартапи в Україні і поза межами.

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що monobank почав відкривати рахунки для самозайнятих осіб.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)