Ідея Банк приєднався до ініційованої НБУ всеукраїнської інформаційної кампанії з популяризації безготівкових розрахунків

19 листопада за ініціативи Національного банку стартувала всеукраїнська інформаційна кампанія з популяризації безготівкових розрахунків #Cashless.

Мета кампанії – проінформувати українців про переваги і зручність безготівкових розрахунків.

У межах кампанії Національний банк та партнери розповідатимуть про сучасні можливості використання безготівкових розрахунків.

Зокрема про те, як відкрити рахунок у банку, типи платіжних карток, онлайн-банкінг, як здійснювати платежі та перекази через платіжні сайти та маркетплейси за реквізитами та QR-кодом.

Крім того, детально пояснять, як працює NFC-технологія, як токенізувати платіжну картку та додати її у смартфон, «розумний» годинник або фітнес-браслет, а також нагадають основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків.

«Згідно з результатами дослідження, яке проводив Національний банк у 2020 році, платіжною карткою за останній рік користувалися 76% українців, проте онлайн-банкінгом – всього 21%. Ще досить значний відсоток громадян, отримавши зарплату, стипендію чи пенсію на картку, знімають з неї гроші в банкоматі та розраховуються готівкою, – розповів заступник Голови НБУ Олексій Шабан.

Він додав, що найбільше підтримки в опануванні безготівкових розрахунків потребує старше населення України, особливо в регіонах, оскільки ця тема вимагає навичок не тільки з фінансової, але й цифрової грамотності.

«Тому ми розраховуємо, що молоді люди допоможуть старшому поколінню познайомитися з нюансами безготівкових розрахунків та навчать їх сплачувати комунальні послуги онлайн та купувати в інтернеті»,  сказав Олексій Шабан.

Отже, кампанія #Cashless має не тільки просвітницький характер, але й набуває соціального спрямування.

«Національний банк послідовно проводить політику, спрямовану на збільшення частки безготівкових розрахунків. Ми маємо Дорожню карту розвитку безготівкової економіки до 2025 року, яка передбачає поступовий перехід України до Cashless economy завдяки стимулюванню витрат у безготівковій формі, розвитку інфраструктури безготівкових платежів, зниженню використання готівки та забезпеченню сталості платіжної інфраструктури», – зауважив директор Департаменту стратегії та розвитку НБУ Арсен Макарчук.

 «Сьогодні ми бачимо чітку тенденцію до збільшення кількості та обсягів безготівкових платежів. Українці дедалі більше віддають перевагу cashless-розрахункам. Безготівкові розрахунки вже стали для багатьох українців звичкою, що відповідає їх сьогоднішнім потребам. Водночас це є показником і зростання рівня фінансової грамотності, і довіри до платіжних інновацій. Упевнені, що завдяки інформаційній кампанії громадяни різного віку знайдуть відповіді на усі свої запитання та використовуватимуть різні безготівкові інструменти оплати ще частіше», – прокоментувала заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку НБУ Ольга Василєва.

«Ідея Банк із задоволенням приєднується до інформаційної кампанії НБУ під назвою #Cashless, яка покликана популяризувати безготівкові розрахунки. Частина наших клієнтів регулярно розраховуються безготівково та вже звикли розпоряджатися коштами онлайн, наприклад, відкриваючи депозити. Це просто, швидко, зручно та безпечно, – зазначив директор із розвитку бізнесу Ідея Банку Володимир Малий. – Втім, є люди, які поки що не практикують ці переваги у щоденному житті. Частково – через відсутність інфраструктури (як правило, у регіонах), але й – через незнання. Тому ця наша спільна комунікація – саме для них. Ми маємо низку карткових пропозицій, які задовольнять різні потреби клієнтів та нададуть відчуття комфорту й впевненості при безготівкових розрахунках».

Із навчальною метою Національний банк також запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) Cashless із детальною інформацією про кампанію та безготівкові платежі.

Інформаційна кампанія #Cashless триватиме впродовж трьох місяців у всіх регіонах України за підтримки Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) та Фондом ефективного врядування Великобританії, Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та Кіберполіції.

Кампанія є продовженням інформаційних кампаній із безпеки готівкових платежів #АнатоміяГривні та з протидії шахрайству #ШахрайГудбай.

Довідково:

Генеральні партнери інформаційної кампанії #Cashless: Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, ПРОСТІР, Mastercard, ЄМА, Кіберполіція, Portmone, Ipay, Київстар, Альфа-Банк, Ельдорадо, Фокстрот.

Інформаційні партнери: ПриватБанк, Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк, Укргазбанк, ПУМБ, Укрсиббанк, ОТП Банк, КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК, Універсалбанк, Кредобанк, ПроКредит Банк, Таскомбанк, Банк Кредит Дніпро, А-Банк, Банк Альянс, Акордбанк, МТБ Банк, Ідея Банк, Правекс Банк, Банк Львів, Банк Глобус, Банк Січ, Кристалбанк, Індустріалбанк, РВС Банк, Радабанк, Банк Кліринговий дім, Перший Інвестиційний Банк, Полтава-банк, Банк Форвард, Мотор-Банк, Укрбудінвестбанк, Банк Грант, Український капітал, Банк ¾, Юнекс банк, Асвіо Банк, Європейский промисловий банк, Полікомбанк, Банк Траст-капітал, Банк Портал, АМЕРИКАНСЬКА ТОРГОВЕЛЬНА ПАЛАТА В УКРАЇНІ, Європейська Бізнес Асоціація, Всеукраїнська Асоціація Фінансових Компаній, NovaPay, Ria Money Transfer, UAPAY, Громадська організація “ВСАД “IT-бабусі”, Велмарт, Велика Кишеня, COOP Україна, YASNO – постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності.


Коментарі (0)