Продовжуючи користуватися цим сайтом або натиснувши "Приймаю", Ви даєте згоду на обробку файлів cookie і приймаєте умови Політики конфіденційності.
Кабмін спростив процедуру реєстрації податкових накладних для бізнесу
Гетманцев повідомив про прийняття постанови, яка запроваджує автоматичну реєстрацію накладних після виведення компанії з переліку ризикових.
Кабінет міністрів ухвалив зміни до постанови №1165, які сприятимуть зменшенню кількості заблокованих податкових накладних і спрощенню адміністративних процедур для платників. Про це повідомив голова податкового комітету Верховної Ради Данило Гетманцев, передає Banker.ua.
Документ передбачає автоматичну реєстрацію податкових накладних у разі виведення компанії з переліку ризикових.
Також передбачено автоматичну реєстрацію зупинених накладних у разі прийняття рішення про облік таблиці даних платника ПДВ (МПП) за умови виконання певних умов.
“Визначено, якщо платник внесений до переліку ризикових, то дія рішення про облік МПП автоматично припиняється, проте не скасовується, що позбавляє платника податків необхідності повертатися до питання повторного обліку таблиці після виведення його з переліку ризикових”, – повідомив Гетманцев.
Також постанова визначає механізм адміністративного оскарження рішень щодо внесення платника податків до переліку ризикових і неврахування МПП.
Читайте також: Крізь випробування: якими стали банки за час війни. Частина 2
Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що за підсумками травня поточного року до держбюджету надійшло 324 млрд грн. З них податкові надходження склали 101,2 млрд грн, або на 9% (8,4 млрд грн) більше за план.
Коментарі (0)