Банкір пояснив, з якими сегментами клієнтів працюють мікрофінкомпаніі: 3 категорії

Середній клієнт мікрофінустанов в Україні має по 6-7 кредитів, зазначають в «Ідея Банку».

Мікрофінансові компанії працюють з трьома сегментами клієнтів: дві категорії позичальників забезпечили приріст фінкомпаній і розвиток ринку в 2015-2016 роках. Про це під час круглого столу на FinClub заявив глава правління «Ідея Банку» Михайло Власенко, передає Banker.ua.

За словами Михайла Власенка, мікрофінкомпаніі сьогодні працюють з трьома сегментами клієнтів.

Перший, зазначає банкір, представлений позичальниками, яким банки відмовляли в кредитуванні через погану кредитну історію (після 2014 року), і які з цієї причини почали звертатися в мікрофінансові компанії.

Представники другого сегмента – клієнти, що віддавали перевагу швидкому оформленню кредитів в режимі онлайн замість походів в банки.

До третьої ж категорії, додає Власенко, входять клієнти, що накопичують борги, перекриваючи попередні кредити.

Перші два сегменти глава правління «Ідея Банку» визначає як «хороші»: приріст фінансових компаній і розвиток ринку в 2015-2016 роках відбувалося саме завдяки їм.

Середній клієнт мікрофінустанов має по 6-7 кредитів, додає Михайло Власенко.

А ось після 2016 року, за його словами, банки почали кредитувати активніше і конкурувати з МФО.

«У них почав накопичуватися третій сегмент», – зазначає банкір, додаючи, що багато фінкомпаній почали пропонувати середньострокові кредити і «практично заходити на банківське поле».

Минулого року, за словами експерта, мікрофінкомпаніі наростили обсяги кредитування, «захопивши» певний сегмент хороших клієнтів.

«Вони досягли стелі, і почала зростати частка закредитованих клієнтів», – констатував Михайло Власенко.

Читайте також: НБУ підвищив базову ставку. Що буде зі споживчими кредитами в травні?

Нагадаємо, раніше Banker.ua повідомляв про те, що протягом березня частка NPL в банківській системі України скоротилася на 0,43 п.п.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)