monobank збільшив кількість клієнтів, але скоротив видачу кредитів

Мобільний банк став менше заробляти на кредитах, бо скоротив їхню видачу на 15%. Частка банку на картковому ринку становить близько 25%.

За рік мобільний monobank наростив клієнтську базу на 30%, з 5 млн. до 6,75 млн. осіб у 2023 році. При цьому кредитний портфель було скорочено приблизно на 15% через війну, передає Banker.ua з посиланням на заяву співзасновника monobank Олега Гороховського в інтерв’ю «Економічній правді».

Головний Telegram-канал банкірів

«Ми скоротили кредитний портфель десь на 15%. Зараз дуже стримано кредитуємо. Багато клієнтів не змогли, на жаль, обслуговувати кредити, тож вони зараз у дефолті», – повідомив він.

Частку банку на картковому ринку України Гороховський оцінив у 20-25% на початку війни. Такий обсяг він пояснив обмеженнями Нацбанку щодо розрахунків за кордоном, які змусили українців оформлювати додаткові платіжні картки.

«У всіх банків побільшало клієнтів. Середня кількість карток на одного клієнта була десь 1,7-1,8. Зараз, на мою експертну думку, – 2,5-3», – сказав він.

Щодо заробітку monobank під час війни, то основними доходами залишаються відсотки за кредитами та комісійні. Причому, якщо війни, співвідношення було 60% і 40%, нині показники змінилися: 60% – це комісійні доходи, 40% – відсоткові доходи від кредитів.

Читайте також:  Податкові нововведення: історія легалізації та перспективи для IT-галузі в Україні

Нагадаємо, раніше Banker.ua писав про те, як і завдяки чому Олег Гороховський разом зі своєю командою, незважаючи на війну, рухають український фінтех уперед.


Усе найцікавіше за тиждень у нашому дайджесті:

Коментарі (0)